Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie prac związanych z utrzymaniem zieleni niskiej i wysokiej, w tym zakupem roślin oraz bieżącym utrzymaniem porządku i czystości w parkach na terenie Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ludwika Kondratowicza 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-983
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: targowek.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac związanych z utrzymaniem zieleni niskiej i wysokiej, w tym zakupem roślin oraz bieżącym utrzymaniem porządku i czystości w parkach na terenie Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce4ca3bb-254e-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339796
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011417/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 Utrzymanie zieleni niskiej i wysokiej oraz bieżące utrzymanie porządku w parkach na terenie Dzielnicy Targówek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie pod nazwą "utrzymanie zieleni niskiej i wysokiej, w tym zakup roślin oraz bieżące utrzymanie porządku i czystości w parkach na terenie Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy" - zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług w ramach w/w zadania jest zamówieniem udzielanym, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług i polega na powtórzeniu podobnych usług. Zamówienie podobne było przewidziane w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego (post. znak: P-28/22) i jest zgodne z jego przedmiotem a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Z uwagi na spełnienie wszystkich okoliczności wskazanych w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, przedmiotowe zamówienie zostało udzielone w trybie z wolnej ręki.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-e465994f-0433-11ed-9a86-f6f4c648a056
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-43/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 125840,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie prac związanych z utrzymaniem zieleni niskiej i wysokiej, w tym zakupem roślin oraz bieżącym utrzymaniem porządku i czystości w parkach na terenie Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy.” – zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług w ramach w/w zadania.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Prace porządkowe różne,
2) Zamiatanie nawierzchni utwardzonych i schodów
3) Czyszczenie z roślin nawierzchni z płyt i kostki brukowej oraz schodów,
4) Wymiana desek w ławkach i malowanie ławek,
5) Wywóz zanieczyszczeń,
6) Interwencyjne prace porządkowo - ogrodnicze,
7) Koszenie trawników – teren płaski i skarpy,
8) Cięcia pielęgnacyjne krzewów, pielęgnacja krzewów oraz róż,
9) Pielenie wraz z usuwaniem przekwitłych kwiatostanów, miesięczna pielęgnacja rabat bylinowych i okrywowych
10) Miesięczna pielęgnacja roślin sezonowych
11) Miesięczna pielęgnacja młodych drzew
3. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust.1 ustawy. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeksu pracy (Dz. U. z 2022 r. poz.1510) - osoby wykonujące czynności wymienione w ust. 2.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 2 do Zaproszenia (formularz cenowy - zestawienie usług), załączniku nr 3 do Zaproszenia (warunki wykonania umowy i standardy wykonania prac) oraz projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 1 do Zaproszenia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77312100-1 - Usługi odchwaszczania
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125566,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125566,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polsuper Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525 233 03 66
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-333
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125566,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Świadczenie usług sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych dla Instytutu Chemii Organicznej PAN.
- Utrzymanie terenów zielonych (wycinka/przycinka drzew w pasach drogowych, pielęgnacja terenów zielonych - ronda) na terenie Gminy Komorniki w 2025 roku
- ZAKUP WRAZ Z TRANSPORTEM I USTAWIENIEM KOSZY BETONOWYCH I KOSZY NA PSIE ODCHODY WRAZ Z ICH OPRÓŻNIANIEM
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12
- Nasadzenia i pielęgnacja roślin jednorocznych i wieloletnich na terenie miasta Jasła w 2025 r.
więcej: Usługi pielęgnacji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.