eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrudnikDobudowa windy osobowej wraz z szybem do budynku administracyjnego po³o¿onego przy ul. Parkowej 10 w Prudniku



Og³oszenie z dnia 2021-12-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Dobudowa windy osobowej wraz z szybem do budynku administracyjnego po³o¿onego przy ul. Parkowej 10 w Prudniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Prudnicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412600

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ko¶ciuszki 76

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Prudnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-200

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.kowalski@powiatprudnicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.powiatprudnicki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dobudowa windy osobowej wraz z szybem do budynku administracyjnego po³o¿onego przy ul. Parkowej 10 w Prudniku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-093377f1-6954-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00339842

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002394/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.6 Dobudowa windy osobowej wraz z szybem do budynku administracyjnego po³o¿onego przy ul. Parkowej 10 w Prudniku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej:
a) miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/
b) ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/myportal/
c) poczty elektronicznej: p.kowalski@powiatprudnicki.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej:
a) miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/
b) ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/myportal/
c) poczty elektronicznej: p.kowalski@powiatprudnicki.pl
- z zastrze¿eniem, ¿e przekazanie oferty, o¶wiadczeñ, w szczególno¶ci o¶wiadczeñ o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, oraz innych dokumentów przekazywanych wraz z ofert±, o których mowa w pkt. 7 SWZ (Dokumenty sk³adane wraz z ofert±), sporz±dzonych w postaci elektronicznej odbywa siê wy³±cznie siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (jako za³±czniki do Formularza do komunikacji).
Zamawiaj±cy zaleca komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej (e-mail: p.kowalski@powiatprudnicki.pl) - dla dokumentów i o¶wiadczeñ (poza ofert± i dokumentami z³o¿onymi wraz z ofert±). W zwi±zku z powy¿szym Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, przekazywanych przy u¿yciu miniPortalu i ePuap opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika systemu miniPortal (dostêpny po adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz Regulaminie ePUAP (dostêpnym pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/regulamin. Maksymalny rozmiar pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datê przekazania oferty oraz innych o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP. Celem prawid³owej obs³ugi miniPortalu nale¿y posiadaæ sprzêt komputerowy z podstawowym oprogramowaniem biurowym oraz dostêp do Internetu. Zamawiaj±cy nie wymaga posiadania specjalistycznych programów czy urz±dzeñ. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie jednego z formatów danych, okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (rozporz±dzenie w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci), w szczególno¶ci w nastêpuj±ce formaty danych:
a) dla danych zawieraj±cych dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub graficznych: „.txt”, „.pdf”, „.odt”, „.doc” oraz „.docx” , „.dwg”, ze szczególnym wskazaniem na „.pdf”;
b) dla danych zawieraj±cych dokumenty w postaci sformatowanego arkusza kalkulacyjnego: „.ods” , „.xls” oraz „.xlsx” ;
c) do kompresji: „.zip” i „.7Z”. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, Zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format „.pdf” i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. Pliki w innych formatach ni¿ „.pdf” zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym. Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików. Je¶li Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik „.zip” zaleca siê wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików. Zamawiaj±cy zaleca aby nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po ich podpisaniu. Mo¿e to skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików . Osobami upowa¿nionymi przez Zamawiaj±cego do kontaktowania siê z Wykonawcami s±: Pan Kowalski Przemys³aw, w sprawach merytorycznych, tel. +48 77 438 17 52, Pani Joanna Sznajder - w sprawach proceduralnych, tel. 604301011.
Szczegó³owe unormowania zawiera pkt. 8 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) Administratorem danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z realizacj± umowy jest Powiat Prudnicki – Zarz±d Powiatu Prudnickiego, ul. Ko¶ciuszki 76, 48-200 Prudnik, tel. 77 438 17 00;
b) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ pisemnie na adres Administratora lub poprzez adres mailowy iod@powiatprudnicki.pl lub iod@huczynki.pl we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych, którego dokonuje Administrator;
c) Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
d) Odbiorcami Pañstwa danych osobowych mog± byæ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania na podstawie przepisów ustawy o dostêpie do informacji publicznej oraz organy kontroluj±ce;
e) Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat;
f) Obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
g) W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) Katalog praw przys³uguj±cych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych:
- na podstawie art. 15 RODO - prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych; skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
- na podstawie art. 18 RODO - prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i) Nie przys³uguje Pañstwu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
-na podstawie art. 21 RODO - prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): jak wy¿ej

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.9.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegaj±ce na wykonaniu robót budowlanych wraz z niezbêdn± infrastruktur± towarzysz±c±, w oparciu o dokumentacjê projektow± posiadan± przez Zamawiaj±cego, obejmuj±c± dobudowê windy osobowej wraz z szybem do budynku administracyjnego po³o¿onego przy ul. Parkowej 10 w Prudniku, a w szczególno¶ci:
• budowa zewnêtrznego szybu windowego wraz z wiatro³apem,
• przebudowa elementów konstrukcyjnych ¶ciany no¶nej budynku,
• monta¿ windy osobowej,
• prace izolacyjne, dociepleniowe szybu wraz z wiatro³apem,
• prace elektryczne zwi±zane z budow± szybu wraz z wiatro³apem oraz monta¿em windy,
• prace zwi±zane z usuniêciem kolizji kanalizacji sanitarnej (ogólnosp³awnej) z nowo projektowanym szybem wraz z wiatro³apem,
• prace zwi±zane z zagospodarowaniem terenu (prace brukarskie),
• roboty wykoñczeniowe i porz±dkowe,
• sporz±dzenie dokumentacji powykonawczej,
• przygotowanie materia³ów do wniosku o pozwolenie na u¿ytkowanie lub do zg³oszenia zakoñczenia robót – w terminie realizacji umowy
• wszelkie inne prace nie wymienione powy¿ej, a wynikaj±ce z dokumentacji projektowej przekazanej od Zamawiaj±cego.
Ponadto zamówienie obejmuje:
- Organizacjê i zagospodarowanie placu budowy,
- Sporz±dzenie planu BIOZ,
- Opracowanie szczegó³owego harmonogramu rzeczowo-finansowego robót zawieraj±cego
ceny jednostkowe,
- Wykonanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach obejmuj±cej: certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodno¶ci i inne dokumenty dopuszczaj±ce do stosowania materia³y i urz±dzenia wraz z ich wykazem, wykonanie mapy powykonawczej z inwentaryzacj± wybudowanych obiektów i sieci uzbrojenia terenu oraz rozliczenie rzeczowo,
- Wywóz materia³ów porozbiórkowych nadaj±cych siê do odzyskania na miejsce sk³adowania wskazane przez zamawiaj±cego,
- Wykonanie wszystkich innych prac, robót i czynno¶ci niezbêdnych do prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia opisany jest za³±czniku nr 1 do SWZ – Dokumentacja projektowa.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45313100-5 - Instalowanie wind

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach wyboru ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji/rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada minimalne zdolno¶ci techniczne lub zawodowe zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:

a) posiada do¶wiadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej dwa zadania polegaj±ce na budowie szybu windowego wraz z monta¿em windy o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 250 000,00 z³ brutto, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie.
Je¿eli w dokumentach sk³adanych w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, kwoty bêd± wyra¿one w walucie obcej - bêd± one przeliczane na PLN wed³ug ¶redniego kursu w stosunku do danej waluty opublikowanego przez NBP z dnia publikacji og³oszenia o zamówieniu. Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu NBP nie opublikuje informacji o ¶rednim kursie walut, zamawiaj±cy dokonana odpowiednich przeliczeñ wed³ug ¶redniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje wskazane informacje.

b) dysponuje osobami, które bêd± uczestniczyæ w realizacji zamówienia tj.:

- co najmniej 1 osob± na stanowisku Kierownika Budowy. Minimalne wymagania: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ wydane zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,

- co najmniej 1 osob± na stanowisku Kierownika robót. Minimalne wymagania: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych wydane zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia , które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,

- co najmniej 1 osob± pe³ni±ca funkcjê kierownika robót Minimalne wymagania: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych wydane zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,

Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji, je¿eli osoba , która bêdzie uczestniczyæ w realizacji zamówienia posiada uprawnienia w kilku specjalno¶ciach .
Uwagi:
-Przez uprawnienia budowlane rozumie siê uprawnienia wydane na podstawie Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.
- Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220).
- W przypadku osób bêd±cych obywatelami pañstw cz³onkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno byæ potwierdzone odpowiedni± decyzj± o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do ¶wiadczenia us³ug transgranicznych.
- Dopuszcza siê uprawnienia równowa¿ne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadaj± uprawnienia uzyskane przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowa³y uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji; Je¿eli dokumenty, o których mowa wystawione zosta³y jako dokumenty elektroniczne, przekazuje siê te dokumenty. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sadowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej- sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a)wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Przedmiotowy wykaz nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.
Wykaz robót budowlanych sk³ada siê w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Przedmiotowy wykaz nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ.
Wykaz osób sk³ada siê w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Podmiotowe ¶rodki dowodowe, przekazuje siê jako dokument elektroniczny, je¿eli tak zosta³y sporz±dzone, a je¿eli zosta³y sporz±dzone w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie takich dokumentów opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Przez cyfrowe odwzorowanie, rozumieæ nale¿y dokument elektroniczny bêd±cy kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej, umo¿liwiaj±cy zapoznanie siê z t± tre¶ci± i jej zrozumienie, bez konieczno¶ci bezpo¶redniego dostêpu do orygina³u. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, podmiot udostêpniaj±cy zasoby, w zakresie podmiotowych ¶rodków dowodowych, które ka¿dego z nich dotycz±, zawsze- notariusz.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty sk³adane wraz z ofert±.
O¶wiadczenia.
1) O¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
2) O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¶li dotyczy).
W przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca przedstawia wraz ze swoim o¶wiadczeniem z art. 125 ust.1 ustawy Pzp, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
3) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (je¶li dotyczy).
4) Pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy).
Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy.
W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika. Zakres pe³nomocnictwa opisany jest w pkt. 6.13- 6.15. SWZ
5) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego (je¶li dotyczy).
6) Informacje dotycz±ce Wykonawcy.
1) Wykaz rozwi±zañ równowa¿nych (je¶li dotyczy) – Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych z jego opisem lub normami. Wykaz przekazuje siê w postaci elektronicznej lub formie elektronicznej i opatruje siê podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¶li dotyczy) – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty sk³adane w toku postêpowania bêd± zawiera³y tajemnicê przedsiêbiorstwa, Wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane, oraz wykazuje, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokument musi byæ z³o¿ony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
3) Informacjê z³o¿ona zgodnie z art. 225 ust. 2 ustawy Pzp (je¶li dotyczy), czy wybór oferty Wykonawcy bêdzie prowadzi³ do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego. Dokument musi byæ z³o¿ony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
Szczegó³owe informacje zawarte zosta³y w pkt. 7 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) ¿aden z tych Wykonawców nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu w okoliczno¶ciach, o których mowa pkt 5 SWZ.
b) warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w pkt 6.1. SWZ winien spe³niaæ co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie:
-w przypadku okre¶lonym w pkt. 6.1.4. lit. a) SWZ warunek musi spe³niaæ w ca³o¶ci (samodzielnie) jeden z Wykonawców
- przypadku okre¶lonym w pkt. 6.1.4. lit. b) SWZ spe³nienie warunku oceniane bêdzie ³±cznie.
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wszelka korespondencja kierowana bêdzie wy³±cznie do podmiotu wystêpuj±cego jako pe³nomocnik.
Dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnictwa powinien zawieraæ wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby, ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania. Podpisy musz± zostaæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany do umowy opisane szczegó³owo w projekcie umowy (w § 21 projektu umowy).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-01-14 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-14 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-02-11

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.