eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa amunicji na potrzeby Służby Celno-Skarbowej województwa lubelskiego



Ogłoszenie z dnia 2024-05-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa amunicji na potrzeby Służby Celno-Skarbowej województwa lubelskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Szeligowskiego 24

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-883

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81-452-23-00

1.5.8.) Numer faksu: 81-452-23-06

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.lublin@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ias-lublin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa amunicji na potrzeby Służby Celno-Skarbowej województwa lubelskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-511841cb-ec10-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00339872

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00241608/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup amunicji na potrzeby Służby Celno-Skarbowej województwa lubelskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276174

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 0601-ILZ.260.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa amunicji 9x19 mm FMJ w następującej ilości:
252 700 szt. zamówienia podstawowego
10 000 szt. zamówienia opcjonalnego (maksymalnie)
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności: wymagania techniczno-konstrukcyjne, dotyczące jakości, bezpieczeństwa wyrobu, cechowania, pakowania, przechowywania, transportu i gwarancji zawarte są w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1 do projektu umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).
3. Zamawiający wymaga, aby dostawa przedmiotu zamówienia podstawowego odbyła się w dwóch terminach:
a) dostawa pierwsza w terminie do 60 dni od podpisania umowy - w ilości 120 000 szt.
b) dostawa druga w terminie od 16 do 27 września 2024 r. - w ilości 132 700 szt.
4. Miejscem dostaw realizowanych w terminie do 60 dni od podpisania umowy jest magazyn Lubelskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białej Podlaskiej przy ul. Celników Polskich 21, 21-500 Biała Podlaska;
5. Miejscami dostaw realizowanych w terminie od 16 do 27 września 2024 r. są:
1) magazyn Lubelskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białej Podlaskiej przy ul. Celników Polskich 21, 21-500 Biała Podlaska
2) magazyn Lubelskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białej Podlaskiej Oddział Celny Drogowy w Terespolu
6. Informację o ilości sztuk dostarczanych do poszczególnych magazynów zamawiający przekaże wykonawcy na 30 dni przed planowaną dostawą.
7. O terminie, ilości i miejscu dostawy zamówienia opcjonalnego zamawiający poinformuje wykonawcę przed podpisaniem umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35331000-3 - Amunicja do broni palnej i amunicja bojowa

4.5.5.) Wartość części: 234934,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa amunicji 9x19 mm TFMJ w ilości: 30 000 szt.
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności: wymagania techniczno-konstrukcyjne, dotyczące jakości, bezpieczeństwa wyrobu, cechowania, pakowania, przechowywania, transportu i gwarancji zawarte są w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1 do projektu umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).
3. Zamawiający wymaga, aby dostawa przedmiotu zamówienia odbyła się w terminie od 16 do 27 września 2024 r.
4. Miejscami dostaw realizowanych w terminie od 16 do 27 września 2024 r. są:
1) magazyn Lubelskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białej Podlaskiej przy ul. Celników Polskich 21, 21-500 Biała Podlaska
2) magazyn Lubelskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białej Podlaskiej Oddział Celny Drogowy w Terespolu
5. Informację o ilości sztuk dostarczanych do poszczególnych magazynów zamawiający przekaże wykonawcy na 30 dni przed planowaną dostawą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35331000-3 - Amunicja do broni palnej i amunicja bojowa

4.5.5.) Wartość części: 36585,37 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa amunicji 9x19 mm JHP
w ilości: 10 000 szt.
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności: wymagania techniczno-konstrukcyjne, dotyczące jakości, bezpieczeństwa wyrobu, cechowania, pakowania, przechowywania, transportu i gwarancji zawarte są w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1 do projektu umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).
3. Zamawiający wymaga, aby dostawa przedmiotu zamówienia odbyła się w terminie do 60 dni od podpisania umowy.
4. Miejscem dostawy jest magazyn Lubelskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białej Podlaskiej przy ul. Celników Polskich 21, 21-500 Biała Podlaska.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35331000-3 - Amunicja do broni palnej i amunicja bojowa

4.5.5.) Wartość części: 13008,13 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241684 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320494 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241684 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gun-Center Wiesław Woźnica

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321139922

7.3.3) Ulica: Aleja gen. Antoniego Chruściela “Montera” 39A lok. 6

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-454

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241684 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-27

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36300 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74700 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36300 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENZIN Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211843046

7.3.3) Ulica: ul. Czerniakowska 81/83

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-957

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36300 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-16 do 2024-09-27

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gun-Center Wiesław Woźnica

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321139922

7.3.3) Ulica: Aleja gen. Antoniego Chruściela “Montera” 39A lok. 6

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-454

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.