Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00276174/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa amunicji na potrzeby Służby Celno-Skarbowej województwa lubelskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Szeligowskiego 24
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-883
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81-452-23-00
1.5.8.) Numer faksu: 81-452-23-06
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.lublin@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ias-lublin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa amunicji na potrzeby Służby Celno-Skarbowej województwa lubelskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-511841cb-ec10-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00339872
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00241608/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup amunicji na potrzeby Służby Celno-Skarbowej województwa lubelskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276174
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0601-ILZ.260.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa amunicji 9x19 mm FMJ w następującej ilości:252 700 szt. zamówienia podstawowego
10 000 szt. zamówienia opcjonalnego (maksymalnie)
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności: wymagania techniczno-konstrukcyjne, dotyczące jakości, bezpieczeństwa wyrobu, cechowania, pakowania, przechowywania, transportu i gwarancji zawarte są w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1 do projektu umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).
3. Zamawiający wymaga, aby dostawa przedmiotu zamówienia podstawowego odbyła się w dwóch terminach:
a) dostawa pierwsza w terminie do 60 dni od podpisania umowy - w ilości 120 000 szt.
b) dostawa druga w terminie od 16 do 27 września 2024 r. - w ilości 132 700 szt.
4. Miejscem dostaw realizowanych w terminie do 60 dni od podpisania umowy jest magazyn Lubelskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białej Podlaskiej przy ul. Celników Polskich 21, 21-500 Biała Podlaska;
5. Miejscami dostaw realizowanych w terminie od 16 do 27 września 2024 r. są:
1) magazyn Lubelskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białej Podlaskiej przy ul. Celników Polskich 21, 21-500 Biała Podlaska
2) magazyn Lubelskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białej Podlaskiej Oddział Celny Drogowy w Terespolu
6. Informację o ilości sztuk dostarczanych do poszczególnych magazynów zamawiający przekaże wykonawcy na 30 dni przed planowaną dostawą.
7. O terminie, ilości i miejscu dostawy zamówienia opcjonalnego zamawiający poinformuje wykonawcę przed podpisaniem umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35331000-3 - Amunicja do broni palnej i amunicja bojowa
4.5.5.) Wartość części: 234934,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa amunicji 9x19 mm TFMJ w ilości: 30 000 szt.2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności: wymagania techniczno-konstrukcyjne, dotyczące jakości, bezpieczeństwa wyrobu, cechowania, pakowania, przechowywania, transportu i gwarancji zawarte są w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1 do projektu umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).
3. Zamawiający wymaga, aby dostawa przedmiotu zamówienia odbyła się w terminie od 16 do 27 września 2024 r.
4. Miejscami dostaw realizowanych w terminie od 16 do 27 września 2024 r. są:
1) magazyn Lubelskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białej Podlaskiej przy ul. Celników Polskich 21, 21-500 Biała Podlaska
2) magazyn Lubelskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białej Podlaskiej Oddział Celny Drogowy w Terespolu
5. Informację o ilości sztuk dostarczanych do poszczególnych magazynów zamawiający przekaże wykonawcy na 30 dni przed planowaną dostawą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35331000-3 - Amunicja do broni palnej i amunicja bojowa
4.5.5.) Wartość części: 36585,37 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa amunicji 9x19 mm JHPw ilości: 10 000 szt.
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności: wymagania techniczno-konstrukcyjne, dotyczące jakości, bezpieczeństwa wyrobu, cechowania, pakowania, przechowywania, transportu i gwarancji zawarte są w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1 do projektu umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).
3. Zamawiający wymaga, aby dostawa przedmiotu zamówienia odbyła się w terminie do 60 dni od podpisania umowy.
4. Miejscem dostawy jest magazyn Lubelskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białej Podlaskiej przy ul. Celników Polskich 21, 21-500 Biała Podlaska.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35331000-3 - Amunicja do broni palnej i amunicja bojowa
4.5.5.) Wartość części: 13008,13 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241684 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320494 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241684 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gun-Center Wiesław Woźnica
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321139922
7.3.3) Ulica: Aleja gen. Antoniego Chruściela “Montera” 39A lok. 6
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-454
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241684 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-27Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36300 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENZIN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211843046
7.3.3) Ulica: ul. Czerniakowska 81/83
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-957
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
COLT CENTRUM STRZELECTWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
COLT CENTRUM STRZELECTWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36300 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-16 do 2024-09-27Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gun-Center Wiesław Woźnica
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321139922
7.3.3) Ulica: Aleja gen. Antoniego Chruściela “Montera” 39A lok. 6
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-454
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.