Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu elektronicznego w ramach programu rządowego "Laboratoria przyszłości"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Arkadego Fiedlera w Przeźmierowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001228030
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 46/48
1.5.2.) Miejscowość: Przeźmierowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-081
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 618142021
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@spprzezmierowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spprzezmierowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu elektronicznego w ramach programu rządowego "Laboratoria przyszłości"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-092de4fa-699c-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00339898
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 110573,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Drukarka Banach 3D School – 1 szt.
2. Duży zestaw filamentów PLA – 5szt.
3. Stolik meblowy z szafką i pojemnikami na drukarkę 3D na nóżkach – 1 szt.
4. Laptop HP 250 G7 – 1 szt.
5. Mistrz Arduino – klasowy zestaw z mikrokontrolerem, płytką stykową + materiały edukacyjne (15 szt.) – 1 szt.
6. Stacja lutownicza 2w1 hotair i grotowa ATTEN AT-8586 z wentylatorem w kolbie 750W – 4 szt.
7. Aparat Sony Z-V1 – 2 szt.
8. Statyw Manfrotto MKELMII4BMB-BH Element MII Mobile BT aluminiowy czarny – 2 szt.
9. Mikrofon Saramonic Vmic Mini do aparatów kamer i smartfonów – 2 szt.
10. Oprogramowanie Blackmagic DaVinci Resolve Studio 17 – 1 szt.
11. Zestaw studyjny Softbox, LED 50x70cm, statyw, żarówki LED 4szt. – 2szt.
12. Zestaw do bezprzewodowej transmisji dźwięku Saramonic Blink500 B2 (RX+TX+TX) – 1 szt.
13. Stabilizator DJI RSC 2 – 1 szt.
14. Gimbal ręczny FeiyuTech G6 Max – 1 szt.
15. Class VR – zestaw 8 szt. gogli Premium – 1 szt.
16. Class VR – licencja na 5 lat, dostęp do portalu wirtualnych lekcji – 1 szt.
17. Zestaw szkolny Genibot z matą, krążkami, organizerem – 6 szt.
18. Skaner 3D EinSkan SE – pakiet edukacyjny – 1 szt.
19. Teleskop Sky-Watcher Star Discovery 150 – 1 szt.
20. Zestaw/statyw do mocowania tła fotograficznego 2x2m + tła fotograficzne 3szt. – 1 szt.
21. Blenda okrągła 5w1 – 2 szt.
22. Mikrofony bezprzewodowe Shudder 4 nagłowne + klips – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232100-5 - Drukarki i plotery
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
39160000-1 - Meble szkolne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110573,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110573,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110573,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDUMAX Dawid Dzierla
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9950195715
7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 62-065
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110573,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.