Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00252680/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
- 2023/BZP 00261679/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odzieży roboczej i ochronnej - 47/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/13wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odzieży roboczej i ochronnej - 47/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79625afc-052d-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339913
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056708/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa odzieży ochronnej, specjalnej odzieży roboczej, dodatków, obuwia i akcesoriów ochronnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252680
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 47/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 604741,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
►Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej, zgodnie z wymaganiami oraz warunkami , ilościach, rodzaju przedmiotu zamówienia oraz parametrach określonych przez Zamawiającego.►Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę odzieży kucharskiej: bluza kucharza męska z krótkim rękawem szt. 130, bluza kucharza damska z krótkim rękawem szt. 110, bluza kucharza męska z długim rękawem szt. 130, bluza kucharza damska z długim rękawem szt. 110, spodnie kucharza męskie szt. 265, spodnie kucharza damskie szt. 225, fartuch frontowy szt. 344, czepek personelu kuchennego męski szt. 117, czepek personelu kuchennego damski szt. 162.
►Miejsce realizacji/dostawy przedmiotu zamówienia: magazyn Zamawiającego przy ul. Legionów 54 w Grudziądzu, budynek nr 26.
►Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:
1) Dostarczony przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. Wszystkie dostarczane produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i posiadać oryginalne i fabrycznie zamknięte zewnętrzne opakowanie.
2) Dostarczony przedmiot zamówienia musi być opakowany w sposób zapewniający właściwe zabezpieczenie przed uszkodzeniami podczas transportu. Opakowania jednostkowe przedmiotu zamówienia powinny posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, winny być oznakowane w języku polskim. Wykonawca zobowiązany jest do zapakowania przedmiotu zamówienia w zbiorcze opakowania opisane zgodnie z treścią projektowanych postanowień umowy.
3) Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.
4) Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji.
5) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć oraz zapewnić wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia magazynu wskazanego przez pracownika Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy na warunkach określonych w umowie.
Magazyn mieści się w budynku parterowym.
6) Użyte do opisu przedmiotu zamówienia pochodzenie towaru od określonego producenta czy dane techniczne mogące wskazywać na konkretny produkt występujący na rynku, służą jedynie określeniu wymaganych standardów i właściwości wymaganego przedmiotu zamówienia.
7) Wyroby będące przedmiotem zamówienia winny być pierwszej jakości gatunku, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 r. Wszystkie wyroby winny posiadać aktualne deklaracje zgodności z polskimi normami, w pełnej gamie rozmiarowej.
8) Każdy przedmiot zamówienia powinien posiadać wszytą lub przyłączoną w inny równie trwały sposób tzw. metkę z oznaczeniami rozmiarów oraz zawierających inne podstawowe informacje dotyczące sposobu i parametrów prania, prasowania, suszenia, sposobu konserwacji, składu procentowego użytych materiałów itp.
9) Na przedmiotach powinna być wszywka lub przywieszka z informacją - kto jest producentem, kiedy przedmiot był wykonany - a ponadto przedmioty powinny posiadać kod kreskowy EAN-8 (osiem cyfr) dla wyrobów detalicznych o bardzo małych gabarytach w opakowaniu producenta, gdzie kod kreskowy jest umieszczony na etykiecie spinającej wyrób lub EAN-13 (trzynaście cyfr) dla wyrobów detalicznych o małych gabarytach, w opakowaniu producenta, gdzie kod kreskowy jest umieszczony na wyrobie, opakowaniu. Wyroby powinny posiadać kod kreskowy ITF-14 (czternaście cyfr) dla wyrobów umieszczanych w opakowaniach zbiorczych zawierających stałą ilość przedmiotów tego samego rodzaju, wzoru i rozmiaru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.5.) Wartość części: 133612,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
►Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej, zgodnie z wymaganiami oraz warunkami , ilościach, rodzaju przedmiotu zamówienia oraz parametrach określonych przez Zamawiającego.►Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę odzieży roboczej i ochronnej: rękawice gumowe grube, buty filcowo-gumowe, buty gumowe do bioder, buty gumowe męskie, czapka robocza letnia, kask ochronny, koszula flanelowa robocza, mokasyny damskie, mokasyny męskie, okulary ochronne przeciwodpryskowe, okulary przeciw cieczom szkodliwym (przeciwchemiczne), przyłbice spawalnicze, tarcza spawacza, sandały typu crocs męskie, sandały typu crocs damskie, ubranie robocze dla pracowników wojska, ubranie robocze olejoochronne, fartuch spawalniczy, kamizelka ocieplana, ochronniki słuchu, nauszniki przeciwhałasowe, zatyczki przeciwhałasowe, odzież ochronna dla spawacza, botki ocieplane damskie, botki ocieplane męskie, kalosze dielektryczne do 1 kW, półbuty robocze męskie antypoślizgowe czarne, półbuty robocze damskie antypoślizgowe czarne, trzewiki robocze, kombinezon do prac malarskich płócienny, nakolanniki skórzane, płaszcz drelichowy (fartuch), rękawice robocze (pięciopalcowe), rękawice spawacza, trzewiki dla dekarza, skarpetki szpitalne białe, kominiarka bawełniana kol. czarnego, czapka robocza ocieplana (polarowa), okulary spawacza, rękawice dielektryczne 1KW, rękawice do spirali mechanicznej, bielizna zimowa (koszulka dł. ręk.+kalesony), maska przeciwpyłowa, półmaska przeciwpyłowa, szelki bezpieczeństwa, urządzenie samohamowne z linką, kurtka przeciwdeszowa z odpinaną podpinką polarową kolor czarny, koszulka z krótkim rękawem męska, koszulka z krótkim rękawem damska, koszulka typu polo damska, koszulka typu polo męska, ręcznik frotte prac. wojska.
►Miejsce realizacji/dostawy przedmiotu zamówienia: magazyn Zamawiającego przy ul. Legionów 54 w Grudziądzu, budynek nr 26.
►Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:
1) Dostarczony przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność
i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. Wszystkie dostarczane produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i posiadać oryginalne i fabrycznie zamknięte zewnętrzne opakowanie.
2) Dostarczony przedmiot zamówienia musi być opakowany w sposób zapewniający właściwe zabezpieczenie przed uszkodzeniami podczas transportu. Opakowania jednostkowe przedmiotu zamówienia powinny posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, winny być oznakowane w języku polskim. Wykonawca zobowiązany jest do zapakowania przedmiotu zamówienia w zbiorcze opakowania opisane zgodnie z treścią projektowanych postanowień umowy.
3) Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.
4) Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji.
5) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć oraz zapewnić wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia magazynu wskazanego przez pracownika Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy na warunkach określonych w umowie. Magazyn mieści się w budynku parterowym.
6) Użyte do opisu przedmiotu zamówienia pochodzenie towaru od określonego producenta czy dane techniczne mogące wskazywać na konkretny produkt występujący na rynku, służą jedynie określeniu wymaganych standardów i właściwości wymaganego przedmiotu zamówienia.
7) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia z okresem przydatności do użytku wskazanym w treści dokumentacji postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18141000-9 - Rękawice robocze
18143000-3 - Akcesoria ochronne
18142000-6 - Okulary ochronne
18130000-9 - Specjalna odzież robocza
4.5.5.) Wartość części: 429315,93 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
►Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej, zgodnie z wymaganiami oraz warunkami , ilościach, rodzaju przedmiotu zamówienia oraz parametrach określonych przez Zamawiającego.►Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę odzieży ratownika medycznego: koszulka ratownika medycznego z krótkim rękawem męska, koszulka ratownika medycznego z krótkim rękawem damska, ubranie całoroczne ratownika medycznego, buty ratownika medycznego, rękawiczki ratownika medycznego ocieplane.
►Miejsce realizacji/dostawy przedmiotu zamówienia: magazyn Zamawiającego przy ul. Legionów 54 w Grudziądzu, budynek nr 26.
►Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:
1) Dostarczony przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. Wszystkie dostarczane produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i posiadać oryginalne i fabrycznie zamknięte zewnętrzne opakowanie.
2) Dostarczony przedmiot zamówienia musi być opakowany w sposób zapewniający właściwe zabezpieczenie przed uszkodzeniami podczas transportu. Opakowania jednostkowe przedmiotu zamówienia powinny posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, winny być oznakowane w języku polskim. Wykonawca zobowiązany jest do zapakowania przedmiotu zamówienia w zbiorcze opakowania opisane zgodnie z treścią projektowanych postanowień umowy.
3) Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.
4) Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji.
5) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć oraz zapewnić wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia magazynu wskazanego przez pracownika Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy na warunkach określonych w umowie.
Magazyn mieści się w budynku parterowym.
6) Użyte do opisu przedmiotu zamówienia pochodzenie towaru od określonego producenta czy dane techniczne mogące wskazywać na konkretny produkt występujący na rynku, służą jedynie określeniu wymaganych standardów i właściwości wymaganego przedmiotu zamówienia.
7) Wyroby będące przedmiotem zamówienia winny być pierwszej jakości gatunku, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 r. Wszystkie wyroby winny posiadać aktualne deklaracje zgodności z polskimi normami, w pełnej gamie rozmiarowej.
8) Każdy przedmiot zamówienia powinien posiadać wszytą lub przyłączoną w inny równie trwały sposób tzw. metkę z oznaczeniami rozmiarów oraz zawierających inne podstawowe informacje dotyczące sposobu i parametrów prania, prasowania, suszenia, sposobu konserwacji, składu procentowego użytych materiałów itp.
9) Na przedmiotach powinna być wszywka lub przywieszka z informacją - kto jest producentem, kiedy przedmiot był wykonany - a ponadto przedmioty powinny posiadać kod kreskowy EAN-8 (osiem cyfr) dla wyrobów detalicznych o bardzo małych gabarytach w opakowaniu producenta, gdzie kod kreskowy jest umieszczony na etykiecie spinającej wyrób lub EAN-13 (trzynaście cyfr) dla wyrobów detalicznych o małych gabarytach, w opakowaniu producenta, gdzie kod kreskowy jest umieszczony na wyrobie, opakowaniu. Wyroby powinny posiadać kod kreskowy ITF-14 (czternaście cyfr) dla wyrobów umieszczanych w opakowaniach zbiorczych zawierających stałą ilość przedmiotów tego samego rodzaju, wzoru i rozmiaru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18331000-8 - Koszulki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
18141000-9 - Rękawice robocze
4.5.5.) Wartość części: 41812,58 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83758,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174850,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83758,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "MADA" Kosiec i Wspólnicy Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1181625269
7.3.3) Ulica: ul. Słowicza 17
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-170
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83758,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 296779,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 494521,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 296779,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "OPTIMA" Piotr Zaniat
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7962476086
7.3.3) Ulica: ul. Potkanowska 50
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "OPTIMA" Piotr Zaniat
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "OPTIMA" Piotr Zaniat
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 296779,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35971,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37564,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35971,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Orlikowski Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "ADBART"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 949044189
7.3.3) Ulica: ul. Olsztyńska 136
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35971,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) zakres podstawowy winien zostać zrealizowany w sposób jednorazowy w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
2) zakres wynikający z prawa opcji winien być realizowany sukcesywnie w terminie 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
► Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godz. 8:00 do 12:00 lub
w piątki w godzinach 8:00 do 11:00
►Wartość umowy wskazana w Sekcji VIII zarówno dla zadania nr 1, 2 jak i zadania nr 3 to wartość za zakres podstawowy.
Wartość umów brutto za zakres podstawowy wraz z opcją przedstawia się następująco:
Zadanie nr 1:
Zakres podstawowy: 83 758,65 zł;
Zakres prawa opcji: 66 806,71 zł
Zadanie nr 2:
Zakres podstawowy: 296 779,97 zł;
Zakres prawa opcji: 211 582,77 zł
Zadanie nr 3:
Zakres podstawowy: 35 971,35 zł zł
Zakres prawa opcji: 22 881,99 zł
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych (w branży budowlanej) na rzecz Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Czyszczenie przewodów kominowych, sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych, wykonanie bieżących usług kominiarskich w budynkach MPGN
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych (w branży sanitarnej) na rzecz Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r.
- Wykonanie usługi w zadaniu pod nazwą "Bezpieczniej na Mieszka - montaż monitoringu miejskiego (GBO 2024)".
- Utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowych, tramwajowych i autobusowo - tramwajowych na terenie gminy-miasto Grudziądz.
- Dostawa systemów i oprogramowania podnoszących poziom bezpieczeństwa, uwierzytelniania, analizy i ochrony sieci informatycznej w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa (...) ".
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy środków ochrony osobistej
- ZAKUP I DOSTAWY UBRAŃ ROBOCZYCH I OCHRONNYCH W 2025 R.
- Dostawy odzieży dla personelu szpitalnego
- ZP.160.2024 - Dostawa środków ochrony indywidualnej
- Dostawa sortów mundurowych i odzieży bhp dla pracowników Nadleśnictwa Lubaczów w 2025 roku
- Dostawa odczynników do sekwencjonowania bibliotek DNA w technologii NGS- na sekwenatorze MiSeqDx firmy Illumina, odczynników i środków czyszczących do urządzenia (...) w podziale na 12 części
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.