eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzDostawa odzieży roboczej i ochronnej - 47/2023



Ogłoszenie z dnia 2023-08-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odzieży roboczej i ochronnej - 47/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261483290

1.5.8.) Numer faksu: 261483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/13wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odzieży roboczej i ochronnej - 47/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79625afc-052d-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339913

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056708/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa odzieży ochronnej, specjalnej odzieży roboczej, dodatków, obuwia i akcesoriów ochronnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252680

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 47/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 604741,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej, zgodnie z wymaganiami oraz warunkami , ilościach, rodzaju przedmiotu zamówienia oraz parametrach określonych przez Zamawiającego.
►Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę odzieży kucharskiej: bluza kucharza męska z krótkim rękawem szt. 130, bluza kucharza damska z krótkim rękawem szt. 110, bluza kucharza męska z długim rękawem szt. 130, bluza kucharza damska z długim rękawem szt. 110, spodnie kucharza męskie szt. 265, spodnie kucharza damskie szt. 225, fartuch frontowy szt. 344, czepek personelu kuchennego męski szt. 117, czepek personelu kuchennego damski szt. 162.
►Miejsce realizacji/dostawy przedmiotu zamówienia: magazyn Zamawiającego przy ul. Legionów 54 w Grudziądzu, budynek nr 26.
►Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:
1) Dostarczony przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. Wszystkie dostarczane produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i posiadać oryginalne i fabrycznie zamknięte zewnętrzne opakowanie.
2) Dostarczony przedmiot zamówienia musi być opakowany w sposób zapewniający właściwe zabezpieczenie przed uszkodzeniami podczas transportu. Opakowania jednostkowe przedmiotu zamówienia powinny posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, winny być oznakowane w języku polskim. Wykonawca zobowiązany jest do zapakowania przedmiotu zamówienia w zbiorcze opakowania opisane zgodnie z treścią projektowanych postanowień umowy.
3) Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.
4) Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji.
5) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć oraz zapewnić wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia magazynu wskazanego przez pracownika Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy na warunkach określonych w umowie.
Magazyn mieści się w budynku parterowym.
6) Użyte do opisu przedmiotu zamówienia pochodzenie towaru od określonego producenta czy dane techniczne mogące wskazywać na konkretny produkt występujący na rynku, służą jedynie określeniu wymaganych standardów i właściwości wymaganego przedmiotu zamówienia.
7) Wyroby będące przedmiotem zamówienia winny być pierwszej jakości gatunku, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 r. Wszystkie wyroby winny posiadać aktualne deklaracje zgodności z polskimi normami, w pełnej gamie rozmiarowej.
8) Każdy przedmiot zamówienia powinien posiadać wszytą lub przyłączoną w inny równie trwały sposób tzw. metkę z oznaczeniami rozmiarów oraz zawierających inne podstawowe informacje dotyczące sposobu i parametrów prania, prasowania, suszenia, sposobu konserwacji, składu procentowego użytych materiałów itp.
9) Na przedmiotach powinna być wszywka lub przywieszka z informacją - kto jest producentem, kiedy przedmiot był wykonany - a ponadto przedmioty powinny posiadać kod kreskowy EAN-8 (osiem cyfr) dla wyrobów detalicznych o bardzo małych gabarytach w opakowaniu producenta, gdzie kod kreskowy jest umieszczony na etykiecie spinającej wyrób lub EAN-13 (trzynaście cyfr) dla wyrobów detalicznych o małych gabarytach, w opakowaniu producenta, gdzie kod kreskowy jest umieszczony na wyrobie, opakowaniu. Wyroby powinny posiadać kod kreskowy ITF-14 (czternaście cyfr) dla wyrobów umieszczanych w opakowaniach zbiorczych zawierających stałą ilość przedmiotów tego samego rodzaju, wzoru i rozmiaru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.5.) Wartość części: 133612,54 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej, zgodnie z wymaganiami oraz warunkami , ilościach, rodzaju przedmiotu zamówienia oraz parametrach określonych przez Zamawiającego.
►Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę odzieży roboczej i ochronnej: rękawice gumowe grube, buty filcowo-gumowe, buty gumowe do bioder, buty gumowe męskie, czapka robocza letnia, kask ochronny, koszula flanelowa robocza, mokasyny damskie, mokasyny męskie, okulary ochronne przeciwodpryskowe, okulary przeciw cieczom szkodliwym (przeciwchemiczne), przyłbice spawalnicze, tarcza spawacza, sandały typu crocs męskie, sandały typu crocs damskie, ubranie robocze dla pracowników wojska, ubranie robocze olejoochronne, fartuch spawalniczy, kamizelka ocieplana, ochronniki słuchu, nauszniki przeciwhałasowe, zatyczki przeciwhałasowe, odzież ochronna dla spawacza, botki ocieplane damskie, botki ocieplane męskie, kalosze dielektryczne do 1 kW, półbuty robocze męskie antypoślizgowe czarne, półbuty robocze damskie antypoślizgowe czarne, trzewiki robocze, kombinezon do prac malarskich płócienny, nakolanniki skórzane, płaszcz drelichowy (fartuch), rękawice robocze (pięciopalcowe), rękawice spawacza, trzewiki dla dekarza, skarpetki szpitalne białe, kominiarka bawełniana kol. czarnego, czapka robocza ocieplana (polarowa), okulary spawacza, rękawice dielektryczne 1KW, rękawice do spirali mechanicznej, bielizna zimowa (koszulka dł. ręk.+kalesony), maska przeciwpyłowa, półmaska przeciwpyłowa, szelki bezpieczeństwa, urządzenie samohamowne z linką, kurtka przeciwdeszowa z odpinaną podpinką polarową kolor czarny, koszulka z krótkim rękawem męska, koszulka z krótkim rękawem damska, koszulka typu polo damska, koszulka typu polo męska, ręcznik frotte prac. wojska.
►Miejsce realizacji/dostawy przedmiotu zamówienia: magazyn Zamawiającego przy ul. Legionów 54 w Grudziądzu, budynek nr 26.
►Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:
1) Dostarczony przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność
i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. Wszystkie dostarczane produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i posiadać oryginalne i fabrycznie zamknięte zewnętrzne opakowanie.
2) Dostarczony przedmiot zamówienia musi być opakowany w sposób zapewniający właściwe zabezpieczenie przed uszkodzeniami podczas transportu. Opakowania jednostkowe przedmiotu zamówienia powinny posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, winny być oznakowane w języku polskim. Wykonawca zobowiązany jest do zapakowania przedmiotu zamówienia w zbiorcze opakowania opisane zgodnie z treścią projektowanych postanowień umowy.
3) Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.
4) Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji.
5) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć oraz zapewnić wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia magazynu wskazanego przez pracownika Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy na warunkach określonych w umowie. Magazyn mieści się w budynku parterowym.
6) Użyte do opisu przedmiotu zamówienia pochodzenie towaru od określonego producenta czy dane techniczne mogące wskazywać na konkretny produkt występujący na rynku, służą jedynie określeniu wymaganych standardów i właściwości wymaganego przedmiotu zamówienia.
7) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia z okresem przydatności do użytku wskazanym w treści dokumentacji postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18141000-9 - Rękawice robocze

18143000-3 - Akcesoria ochronne

18142000-6 - Okulary ochronne

18130000-9 - Specjalna odzież robocza

4.5.5.) Wartość części: 429315,93 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej, zgodnie z wymaganiami oraz warunkami , ilościach, rodzaju przedmiotu zamówienia oraz parametrach określonych przez Zamawiającego.
►Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę odzieży ratownika medycznego: koszulka ratownika medycznego z krótkim rękawem męska, koszulka ratownika medycznego z krótkim rękawem damska, ubranie całoroczne ratownika medycznego, buty ratownika medycznego, rękawiczki ratownika medycznego ocieplane.
►Miejsce realizacji/dostawy przedmiotu zamówienia: magazyn Zamawiającego przy ul. Legionów 54 w Grudziądzu, budynek nr 26.
►Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:
1) Dostarczony przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. Wszystkie dostarczane produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i posiadać oryginalne i fabrycznie zamknięte zewnętrzne opakowanie.
2) Dostarczony przedmiot zamówienia musi być opakowany w sposób zapewniający właściwe zabezpieczenie przed uszkodzeniami podczas transportu. Opakowania jednostkowe przedmiotu zamówienia powinny posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, winny być oznakowane w języku polskim. Wykonawca zobowiązany jest do zapakowania przedmiotu zamówienia w zbiorcze opakowania opisane zgodnie z treścią projektowanych postanowień umowy.
3) Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.
4) Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji.
5) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć oraz zapewnić wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia magazynu wskazanego przez pracownika Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy na warunkach określonych w umowie.
Magazyn mieści się w budynku parterowym.
6) Użyte do opisu przedmiotu zamówienia pochodzenie towaru od określonego producenta czy dane techniczne mogące wskazywać na konkretny produkt występujący na rynku, służą jedynie określeniu wymaganych standardów i właściwości wymaganego przedmiotu zamówienia.
7) Wyroby będące przedmiotem zamówienia winny być pierwszej jakości gatunku, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 r. Wszystkie wyroby winny posiadać aktualne deklaracje zgodności z polskimi normami, w pełnej gamie rozmiarowej.
8) Każdy przedmiot zamówienia powinien posiadać wszytą lub przyłączoną w inny równie trwały sposób tzw. metkę z oznaczeniami rozmiarów oraz zawierających inne podstawowe informacje dotyczące sposobu i parametrów prania, prasowania, suszenia, sposobu konserwacji, składu procentowego użytych materiałów itp.
9) Na przedmiotach powinna być wszywka lub przywieszka z informacją - kto jest producentem, kiedy przedmiot był wykonany - a ponadto przedmioty powinny posiadać kod kreskowy EAN-8 (osiem cyfr) dla wyrobów detalicznych o bardzo małych gabarytach w opakowaniu producenta, gdzie kod kreskowy jest umieszczony na etykiecie spinającej wyrób lub EAN-13 (trzynaście cyfr) dla wyrobów detalicznych o małych gabarytach, w opakowaniu producenta, gdzie kod kreskowy jest umieszczony na wyrobie, opakowaniu. Wyroby powinny posiadać kod kreskowy ITF-14 (czternaście cyfr) dla wyrobów umieszczanych w opakowaniach zbiorczych zawierających stałą ilość przedmiotów tego samego rodzaju, wzoru i rozmiaru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18331000-8 - Koszulki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

18141000-9 - Rękawice robocze

4.5.5.) Wartość części: 41812,58 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83758,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174850,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83758,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "MADA" Kosiec i Wspólnicy Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1181625269

7.3.3) Ulica: ul. Słowicza 17

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-170

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83758,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 296779,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 494521,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 296779,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "OPTIMA" Piotr Zaniat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7962476086

7.3.3) Ulica: ul. Potkanowska 50

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 296779,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35971,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37564,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35971,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Orlikowski Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "ADBART"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 949044189

7.3.3) Ulica: ul. Olsztyńska 136

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-202

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35971,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

►Zamówienie publiczne będzie realizowane w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia z tym, że
1) zakres podstawowy winien zostać zrealizowany w sposób jednorazowy w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
2) zakres wynikający z prawa opcji winien być realizowany sukcesywnie w terminie 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
► Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godz. 8:00 do 12:00 lub
w piątki w godzinach 8:00 do 11:00

►Wartość umowy wskazana w Sekcji VIII zarówno dla zadania nr 1, 2 jak i zadania nr 3 to wartość za zakres podstawowy.

Wartość umów brutto za zakres podstawowy wraz z opcją przedstawia się następująco:

Zadanie nr 1:
Zakres podstawowy: 83 758,65 zł;
Zakres prawa opcji: 66 806,71 zł

Zadanie nr 2:
Zakres podstawowy: 296 779,97 zł;
Zakres prawa opcji: 211 582,77 zł

Zadanie nr 3:
Zakres podstawowy: 35 971,35 zł zł
Zakres prawa opcji: 22 881,99 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.