Ogłoszenie z dnia 2022-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00249774/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty dróg na terenie gminy Biała Podlaska pospółką i destruktem asfaltowym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biała Podlaska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237397
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Prosta 31
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bialapodl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gmina-bialapodlaska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmina-bialapodlaska.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty dróg na terenie gminy Biała Podlaska pospółką i destruktem asfaltowym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e48aa437-01ab-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339919
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011675/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Naprawa dróg gruntowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00249774/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZP.271.1.20.2022.RW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont dróg pospółką Dokudów I: remont drogi nr ew. 21 od cmentarza w kierunku Bielan (profilowanie podłoża ,rozłożenie materiału , profilowanie rozłożonego materiału , wałowanie rozłożonego materiału walcem) w ilości
przewidywanej 350 m3 materiału
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 23625 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont dróg pospółką Dokudów II: remont drogi nr ew. 580 i 159 od posesji Dokudów Drugi nr 1 w kierunku płn.do posesji Dokudów Drugi nr 15, remont drogi nr ew. 154 od Kosej Drogi w kierunku posesji Dokudów Drugi nr 108, remont
drogi nr ew. 121/1 od asfaltu w kierunku zach. do posesji Dokudów Drugi nr 96 (profilowanie podłoża , rozłożenie materiału ,
profilowanie rozłożonego materiału , wałowanie rozłożonego materiału walcem) w ilości przewidywanej 450 m3 materiału
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 30375 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont dróg pospółką Janówka: remont drogi nr ew. 188, 346 i 458 od dr powiatowej do dr powiatowej(profilowanie podłoża , rozłożenie materiału , profilowanie rozłożonego materiału , wałowanie rozłożonego materiału
walcem) w ilości przewidywanej 300 m3 materiału
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 20250 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont dróg pospółką Jaźwiny: remont drogi nr ew. 476, 391 od świetlicy w kierunku posesji Jaźwiny nr 19 orazod drogi powiatowej w kierunku posesji Jaźwiny nr 19A (profilowanie podłoża , rozłożenie materiału , profilowanie
rozłożonego materiału , wałowanie rozłożonego materiału walcem) w ilości przewidywanej 180 m3 materiału
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 12150 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont dróg pospółką Lisy: remont dróg na terenie sołectwa (profilowanie podłoża , rozłożenie materiału ,profilowanie rozłożonego materiału , wałowanie rozłożonego materiału walcem) w ilości przewidywanej 150 m3 materiału
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 10125 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont dróg pospółką Michałówka: remont drogi nr ew. 329 od asfaltu w kierunku posesji Michałowka nr 12A(Oborożek) (profilowanie podłoża , rozłożenie materiału , profilowanie rozłożonego materiału , wałowanie rozłożonego
materiału walcem) w ilości przewidywanej 300 m3 materiału
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 20250 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont dróg pospółką Młyniec: remont drogi nr ew. 275 i 272 przy posesji Młyniec nr 2 , nr 3 oraz nr 37(profilowanie podłoża , rozłożenie materiału , profilowanie rozłożonego materiału , wałowanie rozłożonego materiału
walcem) w ilości przewidywanej 300 m3 materiału
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 20250 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont dróg pospółką Ortel Książęcy II i Ogrodniki: remont drogi nr ew. 212/1- droga przy posesji Ortel Ks. Druginr 15 w kierunku rzeki Zielawy (profilowanie podłoża , rozłożenie materiału , profilowanie rozłożonego materiału , wałowanie
rozłożonego materiału walcem) w ilości przewidywanej 100 m3 materiału
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 6750 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont dróg pospółką Perkowice: remont drogi gminnej nr 1081 przebiegającej wzdłuż zachodniej granicysołectwa w kierunku zabudowań Ortel Ks. Drugi nr 42 (profilowanie podłoża , rozłożenie materiału , profilowanie
rozłożonego materiału , wałowanie rozłożonego materiału walcem) w ilości przewidywanej 40 m3 materiału
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 2700 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont dróg pospółką Porosiuki: remont dróg na terenie sołectwa (profilowanie podłoża , rozłożenie materiału ,profilowanie rozłożonego materiału , wałowanie rozłożonego materiału walcem) w ilości przewidywanej 180 m3 materiału
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 25650 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont dróg pospółką Pólko: remont dróg na terenie sołectwa (profilowanie podłoża , rozłożenie materiału ,profilowanie rozłożonego materiału , wałowanie rozłożonego materiału walcem) w ilości przewidywanej 180 m3 materiału
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 12150 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont dróg destruktem asfaltowym Roskosz: remont pobocza drogi asfaltowej nr ew. 482 od dr wojewódzkiej wkierunku bloków wielorodzinnych (rozłożenie materiału , profilowanie rozłożonego materiału) w ilości przewidywanej 100 ton
materiału
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 16500 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont dróg destruktem asfaltowym Wólka Plebańska: remont drogi nr ew. 66 w kierunku posesji nr 83A (rozłożeniemateriału , profilowanie rozłożonego materiału) w ilości przewidywanej 60 ton materiału
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 9900 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21525 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21525 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21525 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZYMAR Wydobycie i Sprzedaż Kruszywa Łukasz Zuzula
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372431963
7.3.4) Miejscowość: Michałówka
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SZYMAR" Wydobycie i Sprzedaż Kruszywa Łukasz Zuzula
jakie przetargi wygrała firma
"SZYMAR" Wydobycie i Sprzedaż Kruszywa Łukasz Zuzula
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21525 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27675 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27675 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27675 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZYMAR Wydobycie i Sprzedaż Kruszywa Łukasz Zuzula
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372431963
7.3.4) Miejscowość: Michałówka
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SZYMAR" Wydobycie i Sprzedaż Kruszywa Łukasz Zuzula
jakie przetargi wygrała firma
"SZYMAR" Wydobycie i Sprzedaż Kruszywa Łukasz Zuzula
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27675 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16974 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22140 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16974 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZYMAR Wydobycie i Sprzedaż Kruszywa Łukasz Zuzula
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372431963
7.3.4) Miejscowość: Michałówka
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SZYMAR" Wydobycie i Sprzedaż Kruszywa Łukasz Zuzula
jakie przetargi wygrała firma
"SZYMAR" Wydobycie i Sprzedaż Kruszywa Łukasz Zuzula
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16974 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11070 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13284 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11070 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZYMAR Wydobycie i Sprzedaż Kruszywa Łukasz Zuzula
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372431963
7.3.4) Miejscowość: Michałówka
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SZYMAR" Wydobycie i Sprzedaż Kruszywa Łukasz Zuzula
jakie przetargi wygrała firma
"SZYMAR" Wydobycie i Sprzedaż Kruszywa Łukasz Zuzula
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11070 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8487 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11070 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8487 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZYMAR Wydobycie i Sprzedaż Kruszywa Łukasz Zuzula
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372431963
7.3.4) Miejscowość: Michałówka
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SZYMAR" Wydobycie i Sprzedaż Kruszywa Łukasz Zuzula
jakie przetargi wygrała firma
"SZYMAR" Wydobycie i Sprzedaż Kruszywa Łukasz Zuzula
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8487 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16974 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22140 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16974 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZYMAR Wydobycie i Sprzedaż Kruszywa Łukasz Zuzula
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372431963
7.3.4) Miejscowość: Michałówka
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SZYMAR" Wydobycie i Sprzedaż Kruszywa Łukasz Zuzula
jakie przetargi wygrała firma
"SZYMAR" Wydobycie i Sprzedaż Kruszywa Łukasz Zuzula
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16974 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16974 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22140 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16974 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZYMAR Wydobycie i Sprzedaż Kruszywa Łukasz Zuzula
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372431963
7.3.4) Miejscowość: Michałówka
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SZYMAR" Wydobycie i Sprzedaż Kruszywa Łukasz Zuzula
jakie przetargi wygrała firma
"SZYMAR" Wydobycie i Sprzedaż Kruszywa Łukasz Zuzula
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16974 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6150 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7380 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6150 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZYMAR Wydobycie i Sprzedaż Kruszywa Łukasz Zuzula
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372431963
7.3.4) Miejscowość: Michałówka
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SZYMAR" Wydobycie i Sprzedaż Kruszywa Łukasz Zuzula
jakie przetargi wygrała firma
"SZYMAR" Wydobycie i Sprzedaż Kruszywa Łukasz Zuzula
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6150 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2460 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2952 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2460 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZYMAR Wydobycie i Sprzedaż Kruszywa Łukasz Zuzula
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372431963
7.3.4) Miejscowość: Michałówka
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SZYMAR" Wydobycie i Sprzedaż Kruszywa Łukasz Zuzula
jakie przetargi wygrała firma
"SZYMAR" Wydobycie i Sprzedaż Kruszywa Łukasz Zuzula
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2460 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11070 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28044 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11070 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZYMAR Wydobycie i Sprzedaż Kruszywa Łukasz Zuzula
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372431963
7.3.4) Miejscowość: Michałówka
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SZYMAR" Wydobycie i Sprzedaż Kruszywa Łukasz Zuzula
jakie przetargi wygrała firma
"SZYMAR" Wydobycie i Sprzedaż Kruszywa Łukasz Zuzula
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11070 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11070 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13284 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11070 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZYMAR Wydobycie i Sprzedaż Kruszywa Łukasz Zuzula
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372431963
7.3.4) Miejscowość: Michałówka
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SZYMAR" Wydobycie i Sprzedaż Kruszywa Łukasz Zuzula
jakie przetargi wygrała firma
"SZYMAR" Wydobycie i Sprzedaż Kruszywa Łukasz Zuzula
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11070 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14760 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14760 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14760 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWE ROBOTY ZIEMNE HENRYK DANILUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 537 100 92 51
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Transportowe Roboty Ziemne - Henryk Daniluk
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Transportowe Roboty Ziemne - Henryk Daniluk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14760 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8856 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8856 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8856 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWE ROBOTY ZIEMNE HENRYK DANILUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 537 100 92 51
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Transportowe Roboty Ziemne - Henryk Daniluk
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Transportowe Roboty Ziemne - Henryk Daniluk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8856 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Wykonywanie czynności ratownika wodnego w niecce głównej i Aqua Parku obiektu krytej pływalni zlokalizowanego na terenie AWF Warszawa, Filia w Białej Podlaskiej, ul. Akademicka 2
- Dostawa materiałów zużywalnych do Vapotherm Precision Flow oraz filtrów powietrza do inkubatorów ATOM, wyrobów j.uż. do respiratorów, układów oddechowych (...), w podziale na 27 części
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych oraz sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Programy rozwojowe szkół podstawowych w Białej Podlaskiej szansą dla uczniów"(2).
- Wykonanie remontu boisk z nawierzchnią sztuczną, stanowiących zaplecze rozgrzewkowe stadionu lekkoatletycznego przy ul. Akademickiej 2 w AWF Filia w Białej Podlaskiej
- "DOSTOSOWANIE I PRZEBUDOWA INFRASTRUKTURY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 W ZESPOLE SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 2 IM. ADAMA MICKIEWICZA W BIAŁEJ PODLASKIE"
- Dostawa doposażenia sprzętu pracowni zamawianego w ramach projektu pt. "Kompetencje zawodowe - szansą na lepsze jutro III"
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- Remont drogi gminnej 510062K ul. Kwiatowej na odcinku I - w km od 0+490,00 do km 1+940,00, na odcinku II - w km od 0+000,00 do km 0+150,00 w miejscowości Witkowice, Gmina Kęty
- Remont cząstkowy dróg i chodników z kostki betonowej na terenie gminy Grębocice
- Remonty cząstkowe dróg i ulic na terenie Gminy Andrychów w roku 2025
- Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Nawojowa
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu w Siedlcach
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.