eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleDostawa papieru na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego



Ogłoszenie z dnia 2024-05-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa papieru na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska 14

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-082

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: +48775416401

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8b952786-013f-11ef-b81b-aebd110f5279

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa papieru na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b952786-013f-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00339939

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043737/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 DOSTAWA PAPIERU NA POTRZEBY URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00297068

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOA-ZP.272.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 60126,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dostawa papieru na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego”.

Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i jednorazowa dostawa papieru na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w ilościach i parametrach jakościowych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, to jest:

1. Papier ksero A4, biały, gramatura papieru: 80g/m2 – 4 000 ryz
2. Papier ksero A4, biały, gramatura papieru: 160-180 g/m2 – 35 ryz
3. Papier ksero A4, biały, gramatura papieru: min 200 g/m2 – 5 ryz
4. Papier korespondencyjny A4, biały, gramatura papieru: 100-120 g/m2 – 10 ryz
5. Papier korespondencyjny A4, kremowy lub kość słoniowa, gramatura papieru: 100-120 g/m2 – 10 ryz
6. Papier A4 na listy gratulacyjne gładki, jasny żółty, gramatura papieru: 160-180 g/m2 – 30 ryz
7. Papier ksero A4, zielony neon, gramatura papieru: 75-80g/m2 – 2 ryzy
8. Papier ksero A4, jasny niebieski, gramatura papieru: 75-80g/m2 – 2 ryzy
9. Papier ksero A4, ciemnozielony, gramatura papieru: 75-80g/m2 – 2 ryzy
10. Papier ksero A4, żółty, gramatura papieru: 75-80g/m2 – 2 ryzy
11. Papier ksero A3, biały, gramatura papieru: 80 g/m2 – 30 ryz
12. Papier ksero A3, biały, gramatura papieru: 160-180g/m2 – 10 ryz
13. Papier do plotera - biały, gramatura papieru: min. 90 g/m2 – 8 rolek
14. Papier do plotera - biały, papier fotograficzny, błyszczący, powlekany, gramatura papieru – min. 235g/m2 – 3 rolki
15. Papier – blok do flipchartu gładki biały, gramatura papieru min. 70 g / m2 - 25 opakowań
16. Papier ksero A3, biały, gramatura papieru: min. 200g/m2 – 7 ryz
17. Papier A4 do wydruku wizytówek, kolor biały, mat, gramatura min. 250 g/m2 – 10 opakowań

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.

W Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) zawarte są elementy dotyczące przedmiotu i zasad realizacji zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30197630-1 - Papier do drukowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30197644-2 - Papier kserograficzny

30199310-6 - Wytłaczany lub perforowany papier do drukowania

30197643-5 - Papier fotokopiujący

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62021,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65243,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62021,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artim Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7541186089; REGON 531110269

7.3.3) Ulica: Oleska

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-231

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62021,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dotyczy punktu 8.3.) Okres realizacji zamówienia
"Okres, w którym będzie realizowane zamówienie:
zgodnie z ofertą Wykonawcy, nie dłużej niż 10 dni roboczych liczonych od dnia zawarcia umowy."
Zgodnie z ofertą Wykonawcy termin dostawy wynosi 3 dni robocze.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.