Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00263734/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnych na terenie Gminy Czersk z podziałem na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27
1.5.2.) Miejscowość: Czersk
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 395-48-10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/czersk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnych na terenie Gminy Czersk z podziałem na części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4443521-3e25-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00339945
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001924/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Budowa sieci wodociągowo - kanalizacyjnych na terenie gminy Czersk z podziałem na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263734/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.83.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 632023,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I: „Budowa sieci wod.-kan. w ul. Ułańskiej w Rytlu”.Zadanie współfinansowane ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 na zadania inwestycyjne dla jednostek samorządu terytorialnego w ramach Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych, oraz pomocniczo w przedmiarach robót, stanowiących załączniki do SWZ.
O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych, przedmiarach robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne.
Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego.
Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
CZĘŚĆ I: „Budowa sieci wod.-kan. w ul. Ułańskiej w Rytlu”.
Zadanie współfinansowane ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 na zadania inwestycyjne dla jednostek samorządu terytorialnego w ramach Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1. Sieć kanalizacji sanitarnej.
1.1.1. Roboty ziemne i przygotowawcze.
1.1.2. Roboty montażowe.
1.2. Przyłącza kanalizacji sanitarnej (do granicy działek).
1.2.1. Roboty ziemne i przygotowawcze.
1.2.2. Roboty montażowe.
1.3. Sieć wodociągowa.
1.3.1. Roboty ziemne i przygotowawcze.
1.3.2. Roboty montażowe.
1.4. Przyłącza wodociągowe (do granicy działek).
1.4.1. Roboty ziemne i przygotowawcze.
1.4.2. Roboty montażowe.
1.5. Roboty drogowe.
1.6. Tablica informacyjna zgodnie z Załącznikiem nr 1 do OPZ. (Treść tablicy po podpisaniu umowy poda Zamawiający).
2. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg.
3. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych sporządzi dokumentację fotograficzną stanu nawierzchni drogi w obrębie zakresu budowy.
4. Wykonawca uzyska od zarządcy drogi decyzję na prowadzenie robót w pasie drogowym.
5. Wykonawca przywróci nawierzchnię drogi do stanu pierwotnego.
6. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.
7. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
7.1. wykonywanie czynności związanych z robotami ziemnymi,
7.2. wykonywanie prac związanych z obsługą koparki i innych pojazdów wykorzystywanych podczas budowy,
7.3. wykonywanie prac związanych z układaniem rur sieci kanalizacyjnych i wodociągowych,
7.4. wykonywanie robót instalacyjnych (sanitarne),
7.5. wykonywanie prac związanych z obsługą zagęszczarki,
7.6. wykonywanie robót drogowych (przywracanie nawierzchni dróg do stanu pierwotnego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 346995,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II: „Budowa sieci wodociągowej w Łukowie - etap II”.Zadanie współfinansowane ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 na zadania inwestycyjne dla jednostek samorządu terytorialnego w ramach Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych, oraz pomocniczo w przedmiarach robót, stanowiących załączniki do SWZ.
O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych, przedmiarach robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne.
Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
CZĘŚĆ II: „Budowa sieci wodociągowej w Łukowie - etap II”.
Zadanie współfinansowane ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 na zadania inwestycyjne dla jednostek samorządu terytorialnego w ramach Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1. Sieć wodociągowa (część mapy nr 5 + cały zakres mapy nr 6 + część mapy nr7). odcinek od PZ-21 do Tr3 + od Tr3 do HP13 bez odcinka przyłącza P21
1.2. Przyłącza wodociągowe (wg zestawienia przyłączy).
1.3. Roboty drogowe.
1.4. Tablica informacyjna zgodnie z Załącznikiem nr 1 do OPZ. (Treść tablicy po podpisaniu umowy poda Zamawiający).
2. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg.
3. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych sporządzi dokumentację fotograficzną stanu nawierzchni dróg w obrębie zakresu budowy.
4. Wykonawca uzyska od zarządcy drogi decyzję na prowadzenie robót w pasie drogowym.
5. Wykonanie budowy inwestycji metodą przewiertów sterowanych stosując rury wodne dwuwarstwowe PE – HD RC PN 10 SDR 17 zgrzewane czołowo, nie dopuszcza się zastosowania nasuwek PVC do łączenia rur PE, średnica rur zgodnie z projektem.
6. Zamawiający dopuszcza również prowadzenie robót budowlanych metodą wykopu otwartego.
7. Wykonawca przywróci nawierzchnię dróg do stanu pierwotnego.
8. Uwaga! Załączona dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres, ale przedmiotem zamówienia jest tylko budowa sieci wodociągowej zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze robót.
9. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.
10. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
10.1. wykonywanie czynności związanych z robotami ziemnymi,
10.2. wykonywanie prac związanych z obsługą koparki i innych pojazdów wykorzystywanych podczas budowy,
10.3. wykonywanie prac związanych z obsługą maszyny do przewiertów sterowanych,
10.4. wykonywanie prac związanych z układaniem rur sieci wodociągowych,
10.5. wykonywanie robót instalacyjnych (sanitarne),
10.6. wykonywanie prac związanych z obsługą zagęszczarki,
10.7. wykonywanie robót drogowych (przywracanie nawierzchni dróg do stanu pierwotnego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 285028,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 346000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 438047,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 346000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOD-BUD STANISŁAW NILEK,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911119263
7.3.3) Ulica: UL.4 MARCA 2 ,
7.3.4) Miejscowość: KARSIN
7.3.5) Kod pocztowy: 83-440
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 346000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232470,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 443397,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232470,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RemProConcept Remigiusz Borzyszkowski ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 59114663799
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 6
7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 83-400
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232470,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI CZERSK
więcej: przetargi CZERSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Kor-czaka w Białymstoku
- Zakup i dostawa pospółki do remontu gruntowych dróg gminnych i lokalnych na terenie Gminy Bargłów Kościelny w ciągu 2025 roku
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- Remont cząstkowy dróg administrowanych przez Gminę Porąbka w roku 2025
- "Dokończenie inwestycji pn. "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Sienkiewicza 63 oraz zagosp. terenu z infrastrukturą techniczną i małą architekturą"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.