Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na termomodernizacji dachów w dwóch BP ARiMR i poprawa dostępności architektonicznej w 7 Biurach Powiatowych ARiMR na terenie województwa mazowieckiego na rok 2022.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Mazowiecki Oddział Regionalny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 70
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-175
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Szymon.Molsa@arimr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Agencja płatnicza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane polegające na termomodernizacji dachów w dwóch BP ARiMR i poprawa dostępności architektonicznej w 7 Biurach Powiatowych ARiMR na terenie województwa mazowieckiego na rok 2022.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff4822e9-69b4-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00339974
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 3 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/arimr3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/arimr
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Złożenie oferty możliwe jest przez Wykonawców, którzy posiadają konto na Platformie Zakupowej oraz przez Wykonawców nieposiadających konta na Platformie Zakupowej. W celu założenia konta na Platformie Zakupowej należy wybrać zakładkę „Zaloguj się” w kolejnym kroku należy wybrać „Załóż konto”, następnie należy wypełnić formularze i postępować zgodnie z poleceniami wyświetlającymi się na ekranie monitora.
W przypadku Wykonawców niezalogowanych w celu złożenia oferty niezbędne jest podanie adresu e-mail (na który wysłane będzie potwierdzenie złożenia oferty), nr NIP oraz nazwy przedsiębiorstwa i nr telefonu.
2) Złożenie oferty oraz oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.; dalej: „ustawa”), składanych w trakcie toczącego się postępowania wymaga od Wykonawcy posiadania kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
3) Wykonawca składa ofertę, która w przypadku prawidłowego złożenia oferty zostaje automatycznie zaszyfrowana przez system. Nie jest możliwe zapoznanie się z treścią złożonej oferty przed upływem terminu otwarcia ofert.
4) Podpisanie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio każdym z tych podpisów.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BOR07.2619.5.2021.SZM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.3.) Opis potrzeb Zamawiającego
Wykonanie projektu, robót budowlanych zgodnie ze sztuką i w oparciu o aktualnie obowiązujące przepisy, normy i rozporządzenia, polegających na dostosowaniu pomieszczeń do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami w budynkach zamawiającego oraz wykonanie termoizolacji dachu w budynku zamawiającego1. Biuro Powiatowe Białobrzegi (rzut budynku stanowi załącznik do dokumentacji)
a. Przygotowanie dokumentacji wykonawczej
b. Dostosowanie pomieszczenia higieniczno-sanitarnego o powierzchni 4,7 m^2 zaznaczonego na dołączonym rzucie budynku polegające na m.in. robotach rozbiórkowych, robotach posadzkarskich, tynki, obudowy, okładziny ceramiczne, roboty malarskie, wymiana instalacji elektrycznej, wod.kan., montaż armatury łazienkowej
c. Dostosowanie Sali obsługi klienta znajdującej się na dołączonym rzucie budynku polegające na montażu siłownika do drzwi wejściowych, przycisku przywoławczego wraz z instalacją elektryczną pozwalająca na prawidłowe ich funkcjonowanie, dostosowanie lady recepcji,
2. Biuro Powiatowe Grodzisk Mazowiecki (rzut budynku stanowi załącznik do dokumentacji)
a. Przygotowanie dokumentacji wykonawczej
b. Dostosowanie pomieszczenia higieniczno-sanitarnego o powierzchni 6,35 m^2 zaznaczone na dołączonym rzucie budynku polegające na m.in. robotach rozbiórkowych, robotach posadzkarskich, tynki, obudowy, okładziny ceramiczne, roboty malarskie, wymiana instalacji elektrycznej, wod.kan., montaż armatury łazienkowej
c. Dostosowanie Sali obsługi klienta znajdującej się na dołączonym rzucie budynku polegające na montażu siłownika do drzwi wejściowych, przycisku przywoławczego wraz z instalacją elektryczną pozwalająca na prawidłowe ich funkcjonowanie, dostosowanie lady recepcji,
d. Dostosowanie miejsca parkingowego znajdującego się na terenie przyległym do BP Lipsko
3. Biuro Powiatowe Lipsko (rzut budynku stanowi załącznik do dokumentacji)
a. Przygotowanie dokumentacji wykonawczej
b. Dostosowanie pomieszczenia higieniczno-sanitarnego o powierzchni 4,2 m^2 zaznaczone na dołączonym rzucie budynku polegające na m.in. robotach rozbiórkowych, robotach posadzkarskich, tynki, obudowy, okładziny ceramiczne, roboty malarskie, wymiana instalacji elektrycznej, wod.kan., montaż armatury łazienkowej
c. Dostosowanie Sali obsługi klienta znajdującej się na dołączonym rzucie budynku polegające na montażu siłownika do drzwi wejściowych, przycisku przywoławczego wraz z instalacją elektryczną pozwalająca na prawidłowe ich funkcjonowanie, dostosowanie lady recepcji,
4. Biuro Powiatowe Piaseczno (rzut budynku stanowi załącznik do dokumentacji)
a. Przygotowanie dokumentacji wykonawczej
b. Dostosowanie pomieszczenia higieniczno-sanitarnego o powierzchni 7,90 m^2 zaznaczone na dołączonym rzucie budynku polegające na m.in. robotach rozbiórkowych, robotach posadzkarskich, tynki, obudowy, okładziny ceramiczne, roboty malarskie, wymiana instalacji elektrycznej, wod.kan., montaż armatury łazienkowej
c. Dostosowanie Sali obsługi klienta znajdującej się na dołączonym rzucie budynku polegające na montażu siłownika do drzwi wejściowych, przycisku przywoławczego wraz z instalacją elektryczną pozwalająca na prawidłowe ich funkcjonowanie, dostosowanie lady recepcji,
5. Biuro Powiatowe Przasnysz (rzut budynku stanowi załącznik do dokumentacji)
a. Przygotowanie dokumentacji wykonawczej
b. Dostosowanie pomieszczenia higieniczno-sanitarnego o powierzchni 4,90 m^2 zaznaczone na dołączonym rzucie budynku polegające na m.in. robotach rozbiórkowych, robotach posadzkarskich, tynki, obudowy, okładziny ceramiczne, roboty malarskie, wymiana instalacji elektrycznej, wod.kan., montaż armatury łazienkowej
c. Dostosowanie Sali obsługi klienta znajdującej się na dołączonym rzucie budynku polegające na montażu siłownika do drzwi wejściowych, przycisku przywoławczego wraz z instalacją elektryczną pozwalająca na prawidłowe ich funkcjonowanie, dostosowanie lady recepcji,
6. Biuro Powiatowe Pułtusk (rzut budynku stanowi załącznik do dokumentacji)
a. Przygotowanie dokumentacji wykonawczej
b. Dostosowanie pomieszczenia higieniczno-sanitarnego o powierzchni 7,03 m^2 zaznaczone na dołączonym rzucie budynku polegające na m.in. robotach rozbiórkowych, robotach posadzkarskich, tynki, obudowy, okładziny ceramiczne, roboty malarskie, wymiana instalacji elektrycznej, wod.kan., montaż armatury łazienkowej
c. Dostosowanie Sali obsługi klienta zaznaczonej na dołączonym rzucie budynku polegające na montażu siłownika do drzwi wejściowych, przycisku przywoławczego wraz z instalacją elektryczną pozwalająca na prawidłowe ich funkcjonowanie, dostosowanie lady recepcji,
7. Mazowiecki Oddział Regionalny (rzut budynku stanowi załącznik do dokumentacji)
a. Przygotowanie dokumentacji wykonawczej
b. Dostosowanie pomieszczenia higieniczno-sanitarnego zaznaczone na dołączonym rzucie budynku polegające na m.in. robotach rozbiórkowych, robotach posadzkarskich, tynki, obudowy, okładziny ceramiczne, roboty malarskie, wymiana instalacji elektrycznej, wod.kan., montaż armatury łazienkowej
c. Dostosowanie Sali obsługi klienta znajdującej się na dołączonym rzucie budynku polegające na montażu siłownika do drzwi wejściowych, przycisku przywoławczego wraz z instalacją elektryczną pozwalająca na prawidłowe ich funkcjonowanie, dostosowanie lady recepcji,
8. Biuro Powiatowe Pułtusk.
a. Przygotowanie dokumentacji wykonawczej
b. Wykonanie izolacji cieplnej z wełny mineralnej o grubości 20 cm, współczynnik przewodzenia ciepła λD=0,033 W/m
c. Mocowanie folii paroizolacyjnej dachowej na krokwiach
d. Okładziny stropów płytami gipsowo-kartonowymi na ruszcie metalowym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.3.) Opis potrzeb Zamawiającego
Wykonanie projektu, robót budowlanych zgodnie ze sztuką i w oparciu o aktualnie obowiązujące przepisy, normy i rozporządzenia, polegających na wykonaniu termoizolacji dachu budynku siedziby Biura Powiatowego ARiMR w Grodzisku Mazowieckim.a. Przygotowanie dokumentacji wykonawczej
b. Wykonanie przeglądu istniejącego pokrycia dachowego wykonanego z papy (przygotowanie podłoża)
c. Wykonanie izolacji cieplnej ze styropapy o grubości 15 cm, współczynnik przewodzenia ciepła min. λD=0,035 W/m
d. Wykonanie i montaż obróbek blacharskich.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.3.) Opis potrzeb Zamawiającego
Wykonanie projektu, robót budowlanych zgodnie ze sztuką i w oparciu o aktualnie obowiązujące przepisy, normy i rozporządzenia, polegających na montażu podnośnika pionowego dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Biura Powiatowego ARiMR Przasnysz w miejscu wskazanym w załączniku do OPW.4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie roboty budowlane polegające na:Zadanie 1:
- jedną robotę budowlaną przebudowy lub remontu sanitariatów o wartości min. 90 000,00 zł (brutto)
lub
- dwie roboty budowlane przebudowy lub remontu sanitariatów o wartości min. 45 000,00 zł (brutto) każda z robót
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Szczegóły w SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Szczegóły w SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Szczegóły w SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegóły w SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-14 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/arimr
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-14 09:30
8.8.) Krótki opis minimalnych wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia lub realizacji zamówienia, niepodlegających negocjacjom, które muszą spełnić wszystkie oferty:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca każdego z Zadań posiadał wiedzę na temat dostosowywania powierzchni do potrzeb osób niepełnosprawnych i osób ze szczególnymi potrzebami oraz zrealizował zamówienie zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie.SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Szczegóły w SWZINNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy paliw w systemie bezgotówkowym - karta flotowa
- Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych z obiektów KPRP położonych w Warszawie.
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla dwóch urządzeń FortiGate 800D przez 24 miesiące
- Ochrona fizyczna pięciu obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga - Południe. m.st. Warszawy od 01.2025 r. do 02.2026 r.
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości
- Zakup 150 szt. bronchoskopów jednopacjentowych wraz z 2 szt. kompatybilnych monitorów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.