Ogłoszenie z dnia 2022-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00303731/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie osuszenia, odgrzybienia i izolacji ścian piwnic w budynkach DWOMP Oddział w Wałbrzychu, DWOMP Oddział w Jeleniej Górze, DWOMP Oddział w Lubinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOLNOŚLĄSKI WOJEWÓDZKI OŚRODEK MEDYCYNY PRACY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294846
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oławska 14
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-123
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dwomp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dwomp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/38d14e56-9c7e-4224-b5c8-d05db0c291201.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie osuszenia, odgrzybienia i izolacji ścian piwnic w budynkach DWOMP Oddział w Wałbrzychu, DWOMP Oddział w Jeleniej Górze, DWOMP Oddział w Lubinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c783f540-19a7-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340039
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037062/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Prace budowlane w zakresie osuszenia i wykonania izolacji ścian piwnic w budynkach Oddziałów DWOMP w Jeleniej Górze, Lubinie, Wałbrzychu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00303731/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DWOMP.III.221.213.2022.PZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 868441,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia – wykonanie naprawy izolacji pionowej i poziomej ścian w budynku DWOMP Oddział Wałbrzych przy ul. Chrobrego 36 w Wałbrzychu wraz z naprawą zawilgoconych ścian piwnic – składa się z:a) zamówienia podstawowego – którego realizacja jest gwarantowana przez Zamawiającego. Zamówieniem podstawowym objęte jest wykonanie osuszenia i izolacji ścian od strony zewnętrznej budynku Przychodni Specjalistycznej,
b) prawa opcji – którego realizacja nie jest gwarantowana przez Zamawiającego. Prawem opcji objęte jest osuszenie ścian piwnic tj. skucie zawilgoconych tynków oraz iniekcja ścian wewnętrznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45442100-8 - Roboty malarskie
45410000-4 - Tynkowanie
4.5.5.) Wartość części: 43572,79 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia – wykonanie naprawy izolacji pionowej i poziomej ścian w budynku DWOMP Oddział Jelenia Góra przy ul. Groszowej 1 w Jeleniej Góry wraz z naprawą zawilgoconych ścian piwnic – składa się z:a) zamówienia podstawowego – którego realizacja jest gwarantowana przez Zamawiającego. Zamówieniem podstawowym objęta jest naprawa izolacji pionowej i poziomej ścian na zewnątrz budynku DWOMP Oddział w Jeleniej Górze (od strony ul. Wolności);
b) prawa opcji – którego realizacja nie jest gwarantowana przez Zamawiającego. Prawem opcji objęte jest:
- remont ściany frontowej budynku DWOMP Oddział w Jeleniej Górze (od strony ul. Groszowej),
- naprawa zawilgoconych ścian piwnic wewnątrz budynku DWOMP Oddział w Jeleniej Górze (od strony ul. Wolności).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45442100-8 - Roboty malarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45261320-3 - Kładzenie rynien
4.5.5.) Wartość części: 236143,27 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 zamówienia – wykonanie naprawy izolacji pionowej i poziomej ścian w budynku DWOMP Oddział w Lubinie przy ul. Sienkiewicza 4 w Lubinie – składająca się tylko z zamówienia podstawowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 99244,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia na część 1 zamówienia wpłynęła tylko jedna oferta, której cena całkowita brutto za zamówienie podstawowe wynosi 230 498,89 zł.
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podstawowego w zakresie części 1 zamówienia, wynosi brutto: 176 000,00 zł.
Zamawiający kierując się racjonalnością i efektywnością wydatkowania środków, którymi dysponuje, nie wyraża zgody na zwiększenie przeznaczonych do wydatkowania środków do wysokości ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230498,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230498,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230498,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia na część 2 zamówienia wpłynęła tylko jedna oferta, której cena całkowita brutto za zamówienie podstawowe wynosi 238 480,27 zł.
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podstawowego w zakresie części 2 zamówienia, wynosi brutto: 190 000,00 zł.
Zamawiający kierując się racjonalnością i efektywnością wydatkowania środków, którymi dysponuje, nie wyraża zgody na zwiększenie przeznaczonych do wydatkowania środków do wysokości ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238480,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238480,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238480,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia na część 3 zamówienia wpłynęła tylko jedna oferta, której cena całkowita brutto wynosi 146 449,30 zł.
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie części 3 zamówienia, wynosi brutto: 123 000,00 zł.
Zamawiający kierując się racjonalnością i efektywnością wydatkowania środków, którymi dysponuje, nie wyraża zgody na zwiększenie przeznaczonych do wydatkowania środków do wysokości ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146449,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146449,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146449,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Zasobu Komunalnego we Wrocławiu.
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Dostawa i montaż mebli biurowych oraz krzeseł do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Zapewnienie wsparcia na infrastrukturę i oprogramowanie IBM
- SZP/242-082/2025_Naprawa i serwis systemów Helios i Hyperion do cytometrii masowej na potrzeby Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Wymiana podzespołów i urządzeń sygnalizacji pożaru w budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu pl. Powstańców Warszawy 1 - II ETAP
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu toalet na parterze budynku A Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o. - w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Wykonanie remontu dachu budynku Centrum Kultury i Rekreacji w Lądku-Zdroju
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń budynku Żłobka Miejskiego w Złotoryi w ramach zadania "Aktywny Maluch 2022-2029"
- Dostosowanie obiektu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Otwocku do zaleceń p.poż. pokontrolnych, zgodnie z ekspertyzą techniczną dotyczącą stanu ochrony p.poż. - II etap
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.