Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00400823/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury turystycznej przy kąpielisku w Nowogrodzie Bobrzańskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770758
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słowackiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Nowogród Bobrzański
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-010
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683290962
1.5.8.) Numer faksu: 683290962
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: now.bobrz.um@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrodbobrz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nowogrodbobrz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa infrastruktury turystycznej przy kąpielisku w Nowogrodzie Bobrzańskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e5433ef-4ff6-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00340052
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015668/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Budowa infrastruktury turystycznej przy kąpielisku w Nowogrodzie Bobrzańskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00400823/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKZ.271.1.19a.2022.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 197188,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury turystycznej przy kąpielisku – ścieżki
rowerowej o szerokości 2,5 m i długości 375 m przez kładkę w Nowogrodzie Bobrzański działka ewid nr. 1840/3 oraz 559/1
2. Zakres inwestycji obejmuje:
I. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE:
• Roboty pomiarowe przy powierzchniowych i liniowych robotach ziemnych oraz
opracowanie mapy powykonawczej - analogia
• Mechaniczne karczowanie średniej gęstości krzaków i podszycia
• Plantowanie skarp i korony nasypów
• Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
nawierzchni w gruncie kat. I-IV
II. BARIERY I OZNAKOWANIE
• Przymocowanie tablic znaków drogowych C12/16 na początku i końcu ścieżki.
• Zamontowanie bariery ochronnych stalowych przy przepustach
III. ROBOTY NAWIERZCHNIOWE
• Wykonanie rowków pod obrzeża i ławy w gruncie
• Przygotowanie ławy pod obrzeża betonowa
• Zamontowanie obrzeży betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową
• Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie
• Ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni
w gruncie
• Wykonanie podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem wyk. mieszarkami doczepnymi
• Wykonie 937,5 m ² nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej
3. Pozostałe:
Całość prac wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i wiedzą techniczną. Prace muszą zostać wykonane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia zgodnie z zasadami zawartymi w przepisach BHP oraz z zachowaniem szczególnej ostrożności i staranności wykonania.
Wszystkie zastosowane elementy mają być dopuszczone do obrotu w handlu i posiadać wszelkie atesty dopuszczenia do użytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spełniać określone prawem normy bezpieczeństwa.
Zakres zamówienia obejmuje zakup wszystkich materiałów przewidzianych do realizacji zamówienia.
Dopuszcza się zastosowanie osprzętu i urządzeń innych producentów pod warunkiem spełnienia przezeń identycznych wymagań technicznych jak osprzęt i urządzenia dobrane do wyliczeń.
Po zakończeniu robót ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót.
Wykonawca ma obowiązek utylizacji odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót budowlanych.
Przed złożeniem oferty zaleca się wizję w terenie celem sprawdzenia warunków placu budowy, stanu obiektu oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania ew. dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego.
4. Ponadto zakres zadania obejmuje:
a) wszystkie zastosowane elementy mają być dopuszczone do obrotu w handlu i posiadać wszelkie atesty dopuszczenia do użytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spełniać określone prawem normy bezpieczeństwa.
b) W przypadku zajęcia pasa drogowego poniesienie wszelkich kosztów z tego tytułu,
c) przeprowadzenie wymaganych badań i sprawdzeń potwierdzających właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia,
d) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. .
e) Informacja dotycząca robót zamiennych lub zaniechanych.
i Informacja dotycząca robót zamiennych:
- Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do niniejszego zamówienia robót zamiennych.
- Roboty zamienne możliwe do wykonania w ramach umowy, o czym mowa we wzorze umowy, zawsze będą robotami dotyczącymi robót budowlanych objętych zakresem określonym w SWZ, ale o innym charakterze niż pierwotnie planowano.
- Roboty zamienne możliwe do wykonania zawsze będą dotyczyły robót budowlanych niewykraczających poza opis przedmiotu zamówienia.
- Roboty zamienne muszą odpowiadać co najmniej warunkom opisanym w dokumentach przetargowych. Warunki dotyczą w szczególności poziomu standaryzacji, odpowiedniej funkcjonalności, jakości czy parametrów dotyczących danego elementu robót.
- Roboty zamienne mogą polegać m.in. na zmianie sposobu wykonywania jakiegoś elementu robót lub zastosowaniu innych, równoważnych w stosunku do SWZ i , urządzeń i / lub materiałów budowlanych.
- Roboty zamienne mogą wynikać:
- ze zmian zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa,
ii Ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia:
- na skutek zmian zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa i zgodnie z zapisami zawartymi w niniejszych dokumentach przetargowych,
f) organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe;
g) pełne ubezpieczenie budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
h) ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody, gazu i energii elektrycznej na potrzeby budowy;
i) zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych;
j) zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; (Wykonawca winien realizować przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami z Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm. ) oraz Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2020 r., poz. 10).
k) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia;
l) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań przez wyspecjalizowane i uprawnione laboratoria (wszystkie badania laboratoryjne niezbędne do odbioru robót zanikających) oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu;
m) zawiadamiania z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem właścicieli lub użytkowników nieruchomości przyległych do terenu budowy o ewentualnym braku możliwości dojazdu do tych nieruchomości i jego czasookresie. W przypadku, gdy w wyniku braku powiadomienia dojdzie do żądania wypłaty odszkodowania za poniesione straty, wykonawca zobowiązuje się do zapłaty tego odszkodowania z tytułu poniesionych strat.
n) uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonanych robót wraz z odbiorami specjalistycznymi i końcowym tych robót;
o) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów;
p) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, łącznie z inwentaryzacją geodezyjną – ( 3 egz.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowaniaDo terminu składania ofert tj. do dnia 03.11.2022 r. do godz. 10:00 wpłynęły dwie oferty. Ceny ofert – 230.000,00 zł i 456.690,08 zł przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (173.786,00 zł), a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania
Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty; -art. 255 ust. 3 ustawy.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 456690,08 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW120 m. Kobylanka ul. Szkolna
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 120 m. Kobylanka, ul. Szczecińska
- Budowa siłowni zewnętrznej przy Szkole Podstawowej nr 28 w Kielcach, ul. Szymanowskiego 5
- Rozwój infrastruktury turystycznej na terenie Gminy Milanów
- Rozwój Gminy Maków poprzez stworzenie zintegrowanej sieci szlaków rowerowych
- "Budowa boisk sportowych wraz z bieżnią lekkoatletyczną oraz oświetleniem zewnętrznym na potrzeby szkoły podstawowej w Widomej" - postępowanie nr 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.