Ogłoszenie z dnia 2022-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00229834/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
- 2022/BZP 00255161/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rewitalizacja obszaru miejskiego wzdłuż ul. Poznańskiej w Krośnie Odrzańskim do skrzyżowania z ul. Kościuszki (Centrum miasta, wzdłuż DK 29)”(2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770267
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Krosno Odrzańskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-600
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68/410 97 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krosnoodrzanskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.krosnoodrzanskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/krosnoodrzanskie/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rewitalizacja obszaru miejskiego wzdłuż ul. Poznańskiej w Krośnie Odrzańskim do skrzyżowania z ul. Kościuszki (Centrum miasta, wzdłuż DK 29)”(2)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f95ba84-f782-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340130
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008691/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Rewitalizacja obszaru miejskiego wzdłuż ul. Poznańskiej do skrzyżowania z ul. Kościuszki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229834/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.10.2022.RS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3346490,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Rewitalizacja obszaru miejskiego wzdłuż ul. Poznańskiej w Krośnie
Odrzańskim do skrzyżowania z ul. Kościuszki (Centrum miasta, wzdłuż DK 29)”, w tym: A) Wykonanie robót budowlanych na
podstawie posiadanej dokumentacji projektowej obejmującej swoim zakresem modernizację „Szachownicy” w Krośnie
Odrzańskim zlokalizowanej na działce nr 597/9 na powierzchni 0,12 ha, która stanowi plac miejski o funkcji skweru z
układem nawierzchni w „szachownicę" oraz dojściami skrótowymi przez skwer do ulic znajdujących się przy skrzyżowaniu
ul. Poznańskiej i ul. Kościuszki. W przestrzeni placu skweru miejskiego zlokalizowano drzewa w przestrzeniach zielonych
trawnika. W ramach dokumentacji projektowej teren zróżnicowano o nasadzenia zieleni komponowanej wysokiej,
średniowysokiej i niskiej (rabaty bylinowe). Usytuowano nowe obiekty małej architektury oraz niezbędne instalacje
towarzyszące zagospodarowaniu terenu. B) Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających przebudowie
głównego placu miejskiego o pow. 0,2 ha, w zakresie zmiany wizerunku i funkcjonalności celem nadania mu charakteru
rynku miejskiego (wraz z budową fontanny) - Plac przy Santander Bank). W zakres zadania wchodzi opracowanie
kompletnej dokumentacji projektowej z uwzględnieniem wskazań zawartych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, w tym
projektu budowlanego, projektu wykonawczego, STWiORB, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego wraz z
uzyskaniem uzgodnień, opinii, decyzji administracyjnych niezbędnych do przystąpienia realizacji zadania oraz wykonanie
robót budowlanych zgodnie z SWZ dla wskazanego obszaru. Celem planowanej rewitalizacji jest nadanie charakteru rynku
miejskiego placowi, podniesienie estetyki przestrzeni miejskiej, stworzenie warunków do organizowania imprez, stworzenie
warunków dla rozwoju bazy gastronomicznej. Powierzchnia placu objęta opracowaniem zawartym w PFU: około 2.000 m2.
Przewidywana zieleń do modernizacji wzdłuż Drogi Krajowej na odcinku około 350 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314310-7 - Układanie kabli
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5150398,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8535897,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5150398,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Commercial Networks Service Tomczyszyn" Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 361525148
7.3.3) Ulica: Zacisze 16A
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-775
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
a) Prace projektowe - Pracowania architektoniczna "PROPAGO" , arch. Paweł Gołębiowski Zielona Góra (ok. 7% wartości
zamówienia);
b) Roboty budowlane (ok. 30 % wartości zamówienia);
c) Roboty sanitarne (ok. 14% wartości zamówienia);
d) Roboty elektryczne (ok. 14 % wartości zamówienia);
e) Zieleń. (ok. 15% wartości zamówienia).
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
COMMERCIAL NETWORKS SERVICE TYMCZYSZYN SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
COMMERCIAL NETWORKS SERVICE TYMCZYSZYN SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5150398,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATU KROŚNIEŃSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI (powtórka)
- Usługi pocztowe
- "Dostawa artykułów biurowych i niszczarek do NoOSG"
- "Dostawa środków higienicznych do NoOSG"
- Dostawa papieru do drukowania do NoOSG w Krośnie Odrzańskim
- Dostawa urządzeń komputerowych do NoOSG w Krośnie Odrzańskim
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- Wykonanie dokumentacji projektowej, dostawa wraz z montażem stacji ładowania pojazdów elektrycznych, budowę infrastruktury kablowej oraz kanałowej w Oddziałach Wojewódzkich NFZ
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.