Ogłoszenie z dnia 2022-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Tarnowiec w roku szkolnym 2022/2023.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TARNOWIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440399
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 211
1.5.2.) Miejscowość: Tarnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-204
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugtarnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowiec.eu
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Tarnowiec w roku szkolnym 2022/2023.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66b72cdc-0c9e-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340145
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012723/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Tarnowiec w roku szkolnym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278106/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Gmina Tarnowiec jest jednostką sektora finansów publicznych, posiada 100% udziałów w spółce pn. Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Tarnowcu Spółka z o. o. nie posiadającą bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Gmina Tarnowiec sprawuje kontrolę nad ww spółką, odgrywa decydującą rolę w zakresie określania celów strategicznych, obszarów działalności i zarządzania sprawami spółki. Akt założycielski Spółki i Uchwała nr XXXIII/229/2013 Rady Gminy Tarnowiec z dnia 17.06.2013 r. określają że Spółka została powołana w celu realizacji zadań własnych Gminy. Jednym z zakresów działalności jest dowóz uczniów do szkół oraz transport publiczny (PKD4931). Spółka świadczyła na rzecz Gminy usługi w tym zakresie w latach poprzednich i posiada bazę sprzętowa.
Procent działalności spółki został określony w okresie 3 lat wstecz i w każdym roku Spółka prowadziła działalność na rzecz Gminy ponad 90%. i spełnia wymogi z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WG.271.1.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów z terenu Gminy Tarnowiec do obwodowych szkół podstawowych w okresie od 01.09.2022r do 23.06.2023r.. Wykonawca będzie odbierał dzieci z terenu Gminy ze szkół wskazanych przez Zamawiającego i rozwoził do wyznaczonych punktów w miejscowościach, w szczególności do: Brzezówki, Czeluśnicy, Dobrucowej, Gąsówki, Gliniczka, Potakówki, Roztok, Sądkowej, Tarnowca (koniec Kwiatkowisk), Umieszcza, Wrocanki, z zastrzeżeniem, że będzie możliwość wyjazdu do innej miejscowości. Aktualnie szacowana liczba przewożonych dzieci jednodniowo wynosi ok 130.
Uwagi związane z realizacją usługi transportowej:
a) realizacja dowozu winna następować nie później niż do godz. 8:00 w dniach od poniedziałku do piątku, nie wcześniej niż od godz. 7:00, a po zakończeniu zajęć edukacyjnych zgodnie z harmonogramem oraz w dni wyznaczone przez dyrektorów szkół związane z organizacją pracy szkół;
b) miejsca wsiadania i wysiadania uczniów odbywać się będą z wyznaczonych i oznakowanych przystanków komunikacyjnych, a w przypadku szkół podstawowych – z miejsc wskazanych przez dyrektorów tak, aby umożliwić dzieciom bezpieczne wsiadanie i wysiadanie z autobusów;
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca świadczył usługi przewozowe min. dwoma środkami transportu, zapewniającymi odpowiednią ilość miejsc siedzących, w tym jeden pojazd o liczbie min. 40 miejsc siedzących, drugi pojazd o liczbie min. 14 miejsc siedzących.
W razie awarii środka transportu w trakcie przewozu, Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia pojazdu zastępczego i nie zwalnia to Wykonawcy od wykonania przedmiotu umowy. Transport zastępczy należy zorganizować w czasie 1 godziny zegarowej od momentu awarii autobusu.
Wykonawca zapewni opiekę nad przewożonymi uczniami, podczas wsiadania do autobusów, przewozu i wysiadania z autobusów. Ilość opiekunów musi być dostosowana do liczby wykonywanych kursów w taki sposób, aby
w każdym wykonywanym kursie był opiekun. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (zatrudnienie opiekunów, ubezpieczenie itp.) i inne składniki związane z wykonaniem zamówienia. W ofercie należy podać cenę jednostkową brutto za 1 km przewozu. Wykonawca będzie rozliczany w systemie nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu. Po przedłożeniu przez Wykonawcę arkusza rozliczeniowego, w którym będzie podana ilość przejechanych kilometrów w danym dniu oraz lista przewożonych dzieci na danej trasie, przedstawiciele Zamawiającego dokonają protokolarnego odbioru wykonania usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Tarnowcu Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852325003
7.3.4) Miejscowość: Tarnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 38-204
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W TARNOWCU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI TARNOWIEC
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Zakup komputerów w ramach projektu "Platforma e-usług publicznych w Gminie Tarnowiec"
więcej: przetargi TARNOWIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY KRUSZYWA NA POTRZEBY BIEŻĄCYCH REMONTÓW DRÓG GMINY FILIPÓW
- Realizacja przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej
- Transport, montaż oraz demontaż wystawy edukacyjnej pt. "Pełno ich nigdzie. Przywracanie pamięci o polskich Żydach w przestrzeni miejskiej" na trasie Warszawa - Poznań - Warszawa.
- Świadczeniu usług przewozowych transportu zbiorowego dla potrzeb komunikacji miejskiej w mieście Nowogard
- Przygotowanie do transportu oraz transport obrazów wystawy jubileuszowej z okazji 150. urodzin Alfonsa Karpińskiego do Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli
- Usługi transportowe "door-to-door" realizowane w ramach projektu pn.: "Usługi społeczne w Gminie Mirosławiec".
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.