Ogłoszenie z dnia 2022-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00269647/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-21
- 2022/BZP 00274104/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Nr postępowania: WZŻ.DZP/41/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławski Zespół Żłobków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021545051
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 15
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-609
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 0717186246
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzz.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzz.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wzz-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
opieka nad dziećmi do lat 3
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Nr postępowania: WZŻ.DZP/41/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b55b6091-08c4-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340150
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001845/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.38 Dostawa odzieży robocej oraz odzieży ochronnej dla pracownikówWrocławskiego Zespołu Żłobków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pt.: „Mamo, tato wróć do pracy” (nr wniosku RPDS.08.04.01-02-0129/19) realizowany przez Gminę Wrocław / Wrocławski Zespół Żłobków współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00269647/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZŻ.DZP/41/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 131292,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sekcja III - Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
Nr postępowania: WZŻ.DZP/41/2022
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zawarte zostały w Formularzu asortymentowo cenowym załączniku nr 1A i 1B do SWZ wraz z:
1) grafiką „logo z domkami”- Załącznik do opisu przedmiotu zamówienia dotyczy żakietów i tunik;
2) grafiką tunika całe logo - Załącznik do opisu przedmiotu zamówienia dotyczy tunik;
3) kolorem PANTONE 100U - Załącznik do opisu przedmiotu zamówienia
4) kolorem PANTONE 7705C - Załącznik do opisu przedmiotu zamówienia
5) orientacyjną tabelą rozmiarów dla poszczególnych asortymentów - Załącznik do opisu przedmiotu zamówienia.
Zamawiający umieszcza na stronie także wersję edytowalną Załącznika 1A i 1 1B do SWZ .
W przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie wprowadzi zmiany w Formularzu asortymentowo cenowym (załącznik 1A i 1B do SWZ) jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt. 5 ustawy Pzp jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Istotne postanowienia umowy zawiera załącznik nr 4 i 4.1 do SWZ Projekt ( wzór umowy) Zamawiający zawrze dwie umowy w tym jedna dotycząca żłobka nr 16, który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
2. Miejsce realizacji dostaw:
1) Żłobek Nr 1 ul. Lwowska 20 , Wrocław
2) Żłobek Nr 2 ul. Zemska 33, Wrocław
3) Żłobek Nr 3 ul. Białowieska 27, Wrocław
4) Żłobek Nr 4 ul. Kłodnicka 25, Wrocław
5) Żłobek Nr 5 ul. Dokerska 5, Wrocław (z uwagi na trwający remont, miejsce dostawy zostanie wskazane w trakcie realizacji umowy z Wykonawcą);
6) Filia Żłobka nr 5 ul. K i M Barskich 45 , Wrocław
7) Żłobek nr 6 ul. Krowia 1, Wrocław
8) Żłobek Nr 7 ul. Drukarska 9, Wrocław
9) Żłobek Nr 8 ul. Sądowa 6, Wrocław
10) Żłobek Nr 9 ul. Wrońskiego 13d, Wrocław
11) Żłobek Nr 10 ul. Brodatego 17, Wrocław
12) Żłobek Nr 11 ul. Hubska 39, Wrocław
13) Żłobek Nr 12 ul. Jugosłowiańska 83a , Wrocław
14) Żłobek Nr 13 ul. Wieczysta 107, Wrocław
15) Żłobek Nr 14 ul. Mulicka 4c, Wrocław
16) Żłobek Nr 15 ul. Łukowa 37, Wrocław
17) Żłobek Nr 16 ul. Sygnałowa 23, Wrocław
UWAGA DOTYCZY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA ŻŁOBKA NR 16 PRZY ul. SYGNAŁOWEJ 23
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego – Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
Projekt pt.: „Mamo, tato wróć do pracy” (nr wniosku RPDS.08.04.01-02-0129/19) realizowany przez Gminę Wrocław / Wrocławski Zespół Żłobków współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020
Zamawiający zawrze dwie umowy w tym jedna dotycząca żłobka nr 16, który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155071,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172275,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172275,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FASON EMILIA WITKOWSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992656913
7.3.3) Ulica: pl. św. Macieja 7A/Oficyna
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-244
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Angelika Uchańska PHU "BLUGEL"
jakie przetargi wygrała firma
Angelika Uchańska PHU "BLUGEL"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172275,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wykonawca, którego oferta została pierwotnie wybrana jako najkorzystniejsza - FHU INTERSELL WALDEMAR PŁONKA ul. Jesionowa 17a 41-300 Dąbrowa Górnicza, uchylił się od podpisania umowy w sprawie zamówienia.
Mając na uwadze powyższe Zamawiający dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród pozostałych w postępowaniu Wykonawców i wybrał ofertę:
FASON EMILIA WITKOWSKA
pl. św. Macieja 7A/Oficyna
50-244 Wrocław
Cena brutto: 172 275,03
Zaoferowany okres gwarancji 30 miesięcy
Zgodnie z SWZ Zamawiający zawrze dwie umowy z Wykonawcą:
Na dostawę odzieży roboczej oraz odzieży ochronnej dla pracowników Zamawiającego w żłobkach 1-15 na kwotę 156 095,61 zł brutto;
Na dostawę odzieży roboczej oraz odzieży ochronnej dla pracowników Zamawiającego
Dostawa odbywać się będzie do Żłobka nr 16 przy ul. Sygnałowej 23 we Wrocławiu.
na kwotę 16 179,42 zł brutto, gdzie;
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego – Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
Projekt pt.: „Mamo, tato wróć do pracy” (nr wniosku RPDS.08.04.01-02-0129/19) realizowany przez Gminę Wrocław / Wrocławski Zespół Żłobków współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego (III części)
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 6 ZADAŃ
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz paczek {....}
- Budowa rampy do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP-ów Syców PN, Syców PD, Jonas PN i Jonas PD przy drodze ekspresowej S8 województwo dolnośląskie
- Remont nawierzchni betonowej autostrady A4 na odcinku Krzyżowa - Krzywa oraz w rejonie węzła Mikołajowice
- Usługa szkoleniowa obejmująca przygotowanie i przeprowadzenie Szkolenia z zakresu organizacji pracy i zarządzania zadaniami z Trello, dla kadry kierowniczej zarządzającej i administracyjnej UPWr.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa umundurowania dla członków zespołów ratownictwa medycznego Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
- Zakup umundurowania dla funkcjonariuszy Państwowej Straży Rybackiej w Katowicach.
- Dostawa umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Ełk w roku 2025
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży bhp dla pracowników Nadleśnictwa Białowieża w 2025 r.
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego, materiałów medycznych jednorazowego użytku, i ochrony osobistej do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.