Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00267338/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
KPN/6/2024 „Zakup i dostawa umundurowania, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021781314
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cieplicka 196
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-570
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: (075) 75 537 26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kpnmab.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpnmab.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-16eef2a4-ecdd-11ee-b4e0-4ac387c144e31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KPN/6/2024 „Zakup i dostawa umundurowania, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16eef2a4-ecdd-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00340171
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00099912/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup i dostawa umundurowania, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00267338
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KPN/6/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 1Koszula z długim rękawem w kolorze białym - damska 8 szt., męska 4 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 2952 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 2• Kurtka mundurowa (Marynarka) do munduru wyjściowego – damska 4 szt., męska 1 szt.
• Spódnica do munduru wyjściowego – damska – 5 szt.
• Spodnie do munduru wyjściowego – damskie 1 szt., męskie 2 szt.
• Kapelusz w kolorze ciemnozielonym - damski - 3 szt., męski 1 szt.
• Czółenka do munduru wyjściowego – damskie- 4 para
• Półbuty do munduru wyjściowego – męskie - 3 pary
• Kozaki zimowe do munduru wyjściowego - damskie 3 pary
• Trzewiki zimowe do munduru wyjściowego – męskie – 1 pary
• Skarpety letnie w kolorze oliwkowym –59 par
• Skarpety zimowe w kolorze oliwkowym – 8 par
• Krawat w kolorze zielonym –damski 6 szt.
• Pasek wąski do spodni w kolorze brązowym- damski – 2 szt., męski - 7 szt.,
• Rękawice skórzane – damskie –1 para, męskie –1 para
• Szalik - 2 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 18862,05 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 31. Koszula z krótkimi rękawami w kolorze oliwkowozielonym– damska – 19 szt., męska –11 szt.,
2. Koszula z długimi rękawami w kolorze oliwkowozielonym– damska – 19 szt., męska –25 szt.,
3. Spódnica w kolorze oliwkowozielonym – 5 szt.
4. Spodnie w kolorze oliwkowozielonym elastyczne – damskie - 19 szt., męskie 20 szt.
5. Spodnie w kolorze oliwkowozielonym z dodatkiem bawełny – damskie -16 szt., męskie 20 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 80306,70 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 41. Czapka polowa, letnia– damska/męska – 8 szt.,
2. Kamizelka typu softshell - damska –14 szt., męska –8 szt.
3. Bluza polar – damska –20 szt., męska -20 szt.
4. Bielizna termoaktywna – damska –13 kpl. , męska –20 kpl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 39433,80 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 5- Czapka zimowa – (damska, męska) –21 szt.
- Rękawice ocieplane – (damska, męska) - 4 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 5645,70 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 61. Bluza polowa typu softshell – damska –11 szt., męska –9 szt.,
2. Kamizelka pikowana – damska –5 szt., męska –13 szt.,
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 18400,80 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 71. Kurtka zimowa do munduru wyjściowego w kolorze ciemnozielonym z podpinką – damska –3 szt., męska 1 szt.
2. Kurtka z odpinaną podpinką z polaru w kolorze ciemnoziel. damska – 3 szt., męska –1 szt.
3. Kurtka puchowa – damska -5 szt., męska –10 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 23591,40 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 81. Kurtka przeciwdeszczowa – damska –12 szt., męska –15 szt. ,
2. Spodnie przeciwdeszczowe – damskie –2 szt., męskie –9 szt.,
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 31303,50 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 91. Półbuty do munduru polowego – damskie – 17 par, męskie –30 par.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 32951,70 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 101. Trzewiki z membraną /obuwie terenowe całoroczne –damskie -4 pary, męskie –9 par
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 19188 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 111. Trzewiki z membraną /obuwie terenowe w wersji letniej –damskie–19 par, męskie –14 par
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 26383,50 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 121. Ubranie robocze zimowe – męskie –2 szt.
2. Ubranie robocze letnie - męskie –4 szt.
3. Koszula flanelowa –męska –4 szt.
4. Obuwie robocze dostosowane do charakteru prac – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 2447,70 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 131. Ochraniacze na buty - 14 szt.
2. Okulary przeciwsłoneczne – 10 szt.
3. Okulary przeciwsłoneczne z wkładkami korekcyjnymi - 5 szt.
3. Gogle S1 – 6szt.,
4. Gogle z możliwością założenia na okulary korekcyjne S3 - 1szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 5830,20 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 141. Plecak turystyczny - 9 szt.
2. Plecak skiturowy –6 szt.
3. Termos – 0,5 l- 7 szt., 0,75 l - 7 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 9630,90 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 151. Koszulka typu polo bawełniana – damska –12 szt., męska –11 szt.
2. Koszulka typu T-shirt bawełniana – damska –43 szt., męska - 26 szt.
3. Koszulka techniczna z sublimacją logo KPN– damska - 31 szt., męska –25 szt.,
4. Koszulka typu T-shirt bawełniana z sublimacją dla Straży Parku – męska – 16 szt.,
5. Koszulka typu POLO z sublimacją dla Straży Parku– męska – 2 szt.,
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 13339,35 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przyczyną unieważnienia przedmiotowej części postepowania jest fakt, iż w postepowaniu dla w/w Pakietu nie została złożona żadna oferta, zaistniała przesłanka z art. 255 pkt. 1 ustawy, obligująca Zamawiającego do unieważnienia niniejszego postępowania w/w Pakiecie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przyczyną unieważnienia przedmiotowej części postepowania jest fakt, iż w postepowaniu dla w/w Pakietu nie została złożona żadna oferta, zaistniała przesłanka z art. 255 pkt. 1 ustawy, obligująca Zamawiającego do unieważnienia niniejszego postępowania w/w Pakiecie.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przyczyną unieważnienia przedmiotowej części postepowania jest fakt, iż w postepowaniu dla w/w Pakietu nie została złożona żadna oferta, zaistniała przesłanka z art. 255 pkt. 1 ustawy, obligująca Zamawiającego do unieważnienia niniejszego postępowania w/w Pakiecie.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przyczyną unieważnienia przedmiotowej części postepowania jest fakt, iż w postepowaniu dla w/w Pakietu nie została złożona żadna oferta, zaistniała przesłanka z art. 255 pkt. 1 ustawy, obligująca Zamawiającego do unieważnienia niniejszego postępowania w/w Pakiecie.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1573,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2958,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1573,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LARIX Janusz Pieła Spółka Komandytowo – Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000950849
7.3.3) Ulica: Orzeszkowej 40
7.3.4) Miejscowość: Bielsko Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1573,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przyczyną unieważnienia przedmiotowej części postepowania jest fakt, iż w postepowaniu dla w/w Pakietu nie została złożona żadna oferta, zaistniała przesłanka z art. 255 pkt. 1 ustawy, obligująca Zamawiającego do unieważnienia niniejszego postępowania w/w Pakiecie.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przyczyną unieważnienia przedmiotowej części postepowania jest fakt, iż w postepowaniu dla w/w Pakietu nie została złożona żadna oferta, zaistniała przesłanka z art. 255 pkt. 1 ustawy, obligująca Zamawiającego do unieważnienia niniejszego postępowania w/w Pakiecie.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przyczyną unieważnienia przedmiotowych części postepowania jest fakt, iż w postepowaniu dla w/w/ Pakietu Wykonawca złożył wniosek o odstąpieniu od podpisania umowy , zaistniała przesłanka z art. 255 pkt. 7 ustawy, obligująca Zamawiającego do unieważnienia niniejszego postępowania w/w Pakiecie. ( Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art.263.)
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przyczyną unieważnienia przedmiotowych części postepowania jest fakt, iż w postepowaniu dla w/w/ Pakietu Wykonawca złożył wniosek o odstąpieniu od podpisania umowy , zaistniała przesłanka z art. 255 pkt. 7 ustawy, obligująca Zamawiającego do unieważnienia niniejszego postępowania w/w Pakiecie. ( Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art.263.)
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13111,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14231,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13111,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AVALANCHE Mateusz Górecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112416335
7.3.3) Ulica: Plac Wyszyńskiego 46
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13111,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 88 dni
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta Wykonawcy, podlega odrzuceniu jako że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Oferta jest niezgodna w sposób zasadniczy i nieusuwalny, wada oferty nie podlega konwalidacji i uzasadnia jej odrzucenie na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy. W związku z tym jako, że wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu, zaistniały przesłanki z art. 255 pkt 2) ustawy obligujące Zamawiającego do unieważnienia postępowania w zakresie Pakietu nr 11.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przyczyną unieważnienia przedmiotowej części postepowania jest fakt, iż w postepowaniu dla w/w Pakietu nie została złożona żadna oferta, zaistniała przesłanka z art. 255 pkt. 1 ustawy, obligująca Zamawiającego do unieważnienia niniejszego postępowania w/w Pakiecie.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6205,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6205,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6205,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AVALANCHE Mateusz Górecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112416335
7.3.3) Ulica: Plac Wyszyńskiego 46
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6205,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9990,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9990,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9990,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AVALANCHE Mateusz Górecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112416335
7.3.3) Ulica: Plac Wyszyńskiego 46
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9990,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przyczyną unieważnienia przedmiotowej części postepowania jest fakt, iż w postepowaniu dla w/w Pakietu nie została złożona żadna oferta, zaistniała przesłanka z art. 255 pkt. 1 ustawy, obligująca Zamawiającego do unieważnienia niniejszego postępowania w/w Pakiecie.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika wraz z osprzętem
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Budowa dwóch wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ul. Junaków w Jeleniej Górze"
- Postępowanie powtórzone: Świadczenie usług transportowych samochodami osobowymi i busami na rzecz WCSKJ
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowego o napędzie 4x4 typu pick up dla Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Jeleniej Górze
- Usługi w zakresie ochrony osób i mienia na potrzeby Term Cieplickich Sp. z o.o.
- EW Leśna - opracowanie dokumentacji na wymianę 2 zasuw na rurociągach derywacyjnych RDI i RDII
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa umundurowania leśnika w 2024 i 2025 roku, odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej w 2025 roku dla pracowników Nadleśnictwa Komańcza
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz sortów BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Cisna
- Dostawa odzieży okazjonalnej dla pracowników Biebrzańskiego Parku Narodowego
- Dostawa artykułów w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.