eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ObornikiZagospodarowanie miejsca wypoczynku plenerowego przy budynku Domu Pobytu Dziennego Senior+ przy ul. Jagiellońskiej 1a w Obornikach



Ogłoszenie z dnia 2021-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie miejsca wypoczynku plenerowego przy budynku Domu Pobytu Dziennego Senior+ przy ul. Jagiellońskiej 1a w Obornikach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oborniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258804

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego 76

1.5.2.) Miejscowość: Oborniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.oborniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.oborniki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.umoborniki.nv.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie miejsca wypoczynku plenerowego przy budynku Domu Pobytu Dziennego Senior+ przy ul. Jagiellońskiej 1a w Obornikach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4793ab2e-3174-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00340209

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002442/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Zagospodarowanie terenu w obrębie placówki SENIOR+ przy ul. Jagiellońskiej w Obornikach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238316/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.18.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zagospodarowanie miejsca wypoczynku plenerowego przy budynku Domu Pobytu Dziennego Senior+ przy ul. Jagiellońskiej 1a w Obornikach.
2. Przedmiotem projektu stworzenie zewnętrznej, plenerowej strefy wypoczynkowej dla funkcjonującego w Obornikach przy ulicy Jagiellońskiej 1 Domu Pobytu Dziennego Senior+. Zakątek przeznaczony jest dla seniorów, uczestników zajęć Domu. Przewiduje się 20-25 uczestników. Celem stworzenia strefy jest możliwość plenerowego wypoczynku, lekkiej rekreacji, luźnej edukacji i rozrywki. Służyć temu ma aranżacja i wyposażenie strefy, w której znajdą się:
· strefa "integracyjna" - półokrągły w formie, przestrzenny treliaż drewniany z drewnianą wygodną (wysokie oparcie) ławą w formie łuku współśrodkowego z treliażem, stwarzającym możliwość wspólnego, dla wszystkich jednocześnie, wypoczynku, rozmów, opowiadań, kameralnych spektakli, występów i pokazów artystycznych i zajęć edukacyjnych (konstrukcja treliaża stanowiąca płaszczyznę dla rozrostu zielonych pnączy np. bluszczu)
· "zielony spacerniak" - układ ścieżek po obwodzie treliaży umożliwiający spacerowanie wśród zieleni
· kącik "graczy" - zestaw siedzisk wraz ze stołem do gier planszowych, gry w karty itp.
· różanecznik - kącik odpoczynku, "przystankowy" - wygodne ławki do odpoczynku, wytchnienia, relaksu i refleksji w cieniu roślin pnących się po pergoli (treliażu) róż.
3. Rodzaj i zakres robót:
- roboty rozbiórkowe, uporządkowanie gruntu, likwidacja naniesień,
- roboty drogowe (wykonanie powierzchni utwardzonych),
- zieleń (nasadzenia, zakładanie trawników, zabiegi pielęgnacyjne),
- obiekty małej architektury,
- ogrodzenie.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214075,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214075,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214075,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-KRAM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7661999033

7.3.3) Ulica: Rogozińska 27

7.3.4) Miejscowość: Skoki

7.3.5) Kod pocztowy: 62-085

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214075,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 66 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.