eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StupskModernizacja i wykonanie instalacji fotowoltaicznej ¶wietlicy wiejskiej w Bolewie



Og³oszenie z dnia 2024-05-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja i wykonanie instalacji fotowoltaicznej ¶wietlicy wiejskiej w Bolewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Stupsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378456

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 10

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Stupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-561

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23/653-12-54

1.5.8.) Numer faksu: 23/653-10-16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@stupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://stupsk.bipgmina.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i wykonanie instalacji fotowoltaicznej ¶wietlicy wiejskiej w Bolewie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-eee8c054-1c10-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00340211

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00027505/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Modernizacja i wykonanie instalacji fotowoltaicznej ¶wietlicy wiejskiej w Bolewie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://stupsk.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://stupsk.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej eZamawiaj±cy - https://stupsk.ezamawiajacy.pl. Pytania do SWZ nale¿y zadawaæ za po¶rednictwem platformy zakupowej zamawiaj±cego przez link: https://stupsk.ezamawiajacy.pl. Instrukcja korzystania z systemu jest dostêpna pod wy¿ej wskazanym adresem. Oferta wraz z za³±cznikami musi byæ z³o¿ona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostêpnym pod adresem https://stupsk.ezamawiajacy.pl. Za datê z³o¿enia oferty, przekazania wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na platformê zakupow± zamawiaj±cego, opisane zosta³y w Instrukcji dla wykonawców która jest udostêpniana na platformie zakupowej zamawiaj±cego. Rozdzia³ VIII. SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Gminy Stupsk jest: Wójt Gminy Stupsk, ul. H. Sienkiewicza 10, 06-561 Stupsk. 2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Urzêdzie Gminy Stupsk: iod@stupsk.pl3. Administrator danych osobowych – Wójt Gminy Stupsk - przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie art.6 ust.1 lit. c RODO.4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± w celu zwi±zanym z przeprowadzeniem przetargu nieograniczonego.5. W zwi±zku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ: 1) organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa; 2) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzaj± dane osobowe dla których Administratorem jest Wójt Gminy Stupsk.6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji celów okre¶lonych w pkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa.7. W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce uprawnienia: prawo dostêpu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych; prawo do ¿±dania sprostowania (poprawiania) danych osobowych; prawo do ¿±dania usuniêcia danych osobowych; prawo do ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; prawo do przenoszenia; prawo sprzeciwu wobec przetwarzania. Uprawnienia te przys³uguj± na zasadach okre¶lonych w Art. 15-23 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych „RODO”.8. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa siê na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo do cofniêcia tej zgody w dowolnym momencie. 9. Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w³a¶ciwego w sprawach ochrony danych osobowych, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.10. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa siê na podstawie zgody osoby, której dane dotycz±, podanie przez Pani±/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.11. Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest obowi±zkowe, w sytuacji gdy przes³ankê przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta miêdzy stronami umowa.12. Pani/Pana dane mog± byæ przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± profilowane.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKI.271.4.2024.AM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja i wykonanie instalacji fotowoltaicznej ¶wietlicy wiejskiej w Bolewie.
Wykonawca zobowi±zany jest do:
1) Przygotowania dokumentacji technicznej instalacji fotowoltaicznej (modu³y fotowoltaiczne, inwerter, zabezpieczenia, pe³na dokumentacja, aplikacja, gwarancje na panele fotowoltaiczne, inwerter, konstrukcje monta¿ow±, monta¿)
2) Dokonania uzgodnieñ PPO¯ Instalacji Fotowoltaicznej (uzgodnienie schematu elektrycznego instalacji fotowoltaicznej pod k±tem aktualnych wymogów prawnych w zakresie zabezpieczeñ przeciwpo¿arowych oraz zawiadomienie Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej o monta¿u instalacji oraz dalsza obs³uga w przypadku konieczno¶ci uzupe³nienia dokumentacji do PSP).
3) Dokonania zg³oszenia do operatora sieci dystrybucyjnej o przy³±czenie mikroinstalacji fotowoltaicznej do sieci.
4) Wykonania pomiarów.
2. Szczegó³owy zakres robót zosta³ zawarty w za³±czniku nr 2 do SWZ – przedmiar robót.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje s³oneczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

45000000-7 - Roboty budowlane

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wyznaczy³ nastêpuj±ce kryteria i ich znaczenie:
- cena oferty brutto – 60%
- gwarancja – 40%
2. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta bêdzie przedstawia³a najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± sumê punktów w obu kryteriach w oparciu o nastêpuj±cy wzór:
P = Pc + Pg
P – suma punktów jak± Wykonawca uzyska³ za oba kryteria oceny ofert,
Pc – liczba punktów otrzymanych w kryterium „cena”,
Pg – liczba punktów otrzymanych w kryterium „gwarancja”,
3. Zamawiaj±cy dokona obliczeñ ilo¶ci punktów wg poni¿szych wzorów z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, dla ofert które nie podlegaj± odrzuceniu.
4. Sposób oceny ofert:
Kryterium „cena” bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcê w formularzu ofertowym. Kryterium bêdzie liczone matematycznie wg wzoru:
C min
Pc = ──────── X 60
C b
Pc – ilo¶æ punktów badanej oferty w kryterium „cena”,
C min – najni¿sza cena brutto spo¶ród badanych ofert,
C b – cena brutto badanej oferty,
Kryterium „gwarancja” bêdzie oceniane na podstawie zadeklarowanej w formularzu oferty okresie gwarancji (w miesi±cach). Zamawiaj±cy wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesiêcy, licz±c od daty odbioru koñcowego lub odbioru koñcowego usuniêcia usterek, je¶li takie bêd± stwierdzone. Maksymalny okres gwarancji, który uwzglêdni zamawiaj±cy dla potrzeb oceny to 72 miesi±ce. W przypadku ofert z d³u¿szym okresem gwarancji, do ich oceny zostanie przyjêty okres 72 miesiêcy gwarancji.

Kryterium bêdzie liczone matematycznie wg wzoru:
G b
Pg = ──────── X 40
G max
Pg – ilo¶æ punktów badanej oferty w kryterium „gwarancji”,
G max – najd³u¿szy okres gwarancji spo¶ród badanych ofert,
G b – okres gwarancji badanej oferty,

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy w przedmiotowym postêpowaniu:
a) w zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – nie wyznacza warunku w tym zakresie;
b) w zakresie uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - nie wyznacza warunku w tym zakresie;
c) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - nie wyznacza warunku w tym zakresie;
d) w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – wyznacza warunek w nastêpuj±cy sposób:
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e:
- i¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane porównywalne do przedmiotu zamówienia, tzn. polegaj±ce na termomodernizacji / remoncie budynków o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50 000,00 z³ - wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty; na potwierdzenie powy¿szego nale¿y przedstawiæ wype³niony za³±cznik nr 4 do SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Okre¶lono w rozdziale XXII SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Okre¶lono w rozdziale XXII SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

W postêpowaniu przed up³ywem terminu sk³adania ofert, Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 1 000,00 z³;

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy. Do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo dla ustanowionego pe³nomocnika w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp oraz wskazanym w projekcie umowy, stanowi±cym za³±cznik do SWZ. Zmiana postanowieñ umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-11 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://stupsk.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-11 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.