Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00263746/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury towarzyszącej na potrzeby pełnowymiarowego boiska piłkarskiego w ramach zadania pn. Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie Gminy Andrespol
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ANDRESPOL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057744
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rokicińska 126
1.5.2.) Miejscowość: Andrespol
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-020
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@andrespol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.andrespol.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.andrespol.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa infrastruktury towarzyszącej na potrzeby pełnowymiarowego boiska piłkarskiego w ramach zadania pn. Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie Gminy Andrespol2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16c34ca9-418b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00340250
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001310/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Budowa infrastruktury towarzyszącej na potrzeby pełnowymiarowego boiska piłkarskiego w ramach zadania pn. Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie Gminy Andrespol
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263746/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.19.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5. Część 1 - Budowa dróg wewnętrznych wraz z parkingami, utwardzenie nawierzchni, budowa ogrodzenia boiska piłkarskiego zintegrowanego z piłkochwytami.1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na:
a) Budowie drogi wewnętrznej i parkingu z betonowej kostki brukowej ograniczonej krawężnikami betonowymi - cała pozycja 8.2 projektu technicznego (8.2.1. – 8.2.4.);
b) Utwardzeniu nawierzchni wokół boiska z kostki betonowej ograniczonej obrzeżami betonowymi - pozycja od 8.3.2. – do 8.3.5. projektu technicznego;
c) Budowie systemowego, panelowego ogrodzenia boiska piłkarskiego zintegrowanego z piłkochwytami - cała pozycja 8.4. projektu technicznego (8.4.1. – 8.4.7.)
d) Dostawie i montażu dwóch wiat zawodniczych – stadionowych dla min. 15 zawodników, wykonana z profili stalowych malowanych, mocowanych na stałe (w zestawie ze stopami betonowymi do kotwienia wiat), ścianami wypełnionymi poliwęglanem komorowym, z siedziskami w formie fotelików plastikowych.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym rozwiązania projektowe, zakres robót oraz technologia robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zostały określone w załącznikach nr 12 do nr 14 włącznie:
a. Załącznik nr 12 - Dokumentacja projektowa
b. Załącznik nr 13 - Przedmiary robót
c. Załącznik nr 14 - STWiOR
3) Przedmiary robót załączone do SWZ są wtórne do dokumentacji projektowej, zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali budowy i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji. Przedmiar pełni funkcję pomocniczą.
4) Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje wykonania:
a. systemu kotwienia hali – cała pozycja 8.1. projektu technicznego,
b. utwardzenie nawierzchni z betonu wylewanego – pozycja 8.3.1. projektu technicznego,
c. montażu budynków gospodarczych – cała pozycja 8.5. projektu technicznego,
d. budowy hali pneumatycznej – cała pozycja 8.6. projektu technicznego
3. Wykonawca zobowiązany będzie do skoordynowania wykonywanych prac z uwzględnieniem wykonania robót związanych z układaniem kabli elektrycznych (Części nr 2 zamówienia).
4. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową.
7. Przedmiot zamówienia nie obejmuje budowy hali pneumatycznej oraz wykonania systemu kotwienia hali (pkt. 2, pkt. 4.1., pkt. 7 i pkt. 8 - Załącznika nr 13 – Przedmiar robót).
8. Szczegółowe rozwiązania projektowe, zalecenia dotyczące zastosowanych materiałów i technologii wykonania robót oraz zakres robót określa dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 1248542,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6. Część 2 - Budowa instalacji oświetlenia boiska oraz elektrycznej linii zasilającej.1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na:
1) Wykonaniu zasilania obiektu – pozycja 3.1. projektu technicznego branża elektryczna
2) Wykonaniu zasilania oświetlenia stadionowego - pozycja 3.2. projektu technicznego branża elektryczna
3) Wykonaniu zasilania hali pneumatyczej - pozycja 3.3. projektu technicznego branża elektryczna
4) Ułożeniu linii kablowych - – pozycja 3.4. projektu technicznego branża elektryczna
5) Budowie instalacji oświetlenia boiska – pozycja 3.5. projektu technicznego branża elektryczna
6) Wykonaniu instalacji uziemiającej – – pozycja 3.7. projektu technicznego branża elektryczna
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym rozwiązania projektowe, zakres robót oraz technologia robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zostały określone w załącznikach nr 12 do nr 14 włącznie:
a. Załącznik nr 12 - Dokumentacja projektowa
b. Załącznik nr 13 - Przedmiary robót
c. Załącznik nr 14 - STWiOR
3) Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje wykonania instalacji oświetlenia hali pozycja 3.6. projektu technicznego – branża elektryczna.
4) Przedmiary robót załączone do SWZ są wtórne do dokumentacji projektowej, zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali budowy i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji. Przedmiar pełni funkcję pomocniczą.
5) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową.
6) Wykonawca zobowiązany będzie do zostawienia po ok. 5 m zapasu kabli zasilania hali pneumatycznej, a po ich ułożeniu do ich zabezpieczenia. Zamawiający nie dopuszcza łączenia kabli poprzez mufowanie.
7. Przedmiot zamówienia nie obejmuje budowy hali pneumatycznej oraz wykonania systemu kotwienia hali (pkt. 2, pkt. 4.1., pkt. 7 i pkt. 8 - Załącznika nr 13 – Przedmiar robót).
8. Szczegółowe rozwiązania projektowe, zalecenia dotyczące zastosowanych materiałów i technologii wykonania robót oraz zakres robót określa dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 404441,99 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 976285,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 976285,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 976285,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gardenia Sport Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252280125
7.3.3) Ulica: Kłobucka
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-699
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie wszystkich prac z wyjątkiem robót pomiarowych i dostawy i montażu wiat zawodniczych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 976285,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368999,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 606390,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368999,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SODA Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262678988
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-337
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368999,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ANDRESPOL
więcej: przetargi ANDRESPOL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.