Ogłoszenie z dnia 2022-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00290881/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-03
- 2022/BZP 00299140/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i ekwipunku dla ratowników górskich TOPR – drony
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe
1.3.) Oddział zamawiającego: TOPR
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490018902
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 63 a
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: topr@topr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.topr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/ab64e924-8c68-4e1c-9b48-a78e143fb05e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Podmiot wykonujący umowę o realizację zadania publicznego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ratownictwo górskie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i ekwipunku dla ratowników górskich TOPR – drony2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f93e1a28-1363-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340299
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00290881/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 16/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 313448,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dronów. Zamówienie składa się z 3 elementów (zadań):
1. Zadanie 1. Dron do poszukiwań, mały – 3 zestawy
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych 3 zestawów zawierających:
1.1. Bezzałogowy statek powietrzny wielowirnikowy (dron) – 1 szt.
1.2. Aparatura sterująca wraz z zapasową parą drążków – 1 szt.
1.3. Akcesoria
- Głośnik montowany na dronie – 1szt.
- Oświetlenie kierunkowe montowane na dronie – 1szt.
- Dioda sygnalizacyjna montowane na dronie – 1szt.
- Akumulator – 6 szt.
- Ładowarka sieciowa akumulatorów wraz z kablem zasilającym – 1 szt.
- Ładowarka akumulatorów USB – 24W – 1szt.
- możliwość ładowania 3 akumulatorów jednocześnie
- Zapasowe śmigła – 3 kpl.
- Kabel USB-C 3.0 – 1szt.
1.4. walizka transportowa zapewniająca bezpieczny transport drona wraz z akcesoriami, odporna na wstrząsy, wodę i pył –
1 szt.
2. Zadanie 2. Dron do poszukiwań, średni – 2 zestawy
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych 2 zestawów zawierających:
2.1. bezzałogowy statek powietrzny wielowirnikowy (dron) – 1 szt.
2.2. Aparatura sterująca wraz z uprzężą – 2 szt.
2.3. Akcesoria
2.3.1. Akumulator – 5 kpl. (po 2 szt. akumulatorów na komplet, w sumie 10 szt.)
2.3.2. megafon ze światłem
2.3.3. Stacja ładująca do akumulatorów drona – 1 szt.
2.3.4. walizka transportowa zapewniająca bezpieczny transport drona wraz z akcesoriami, odporna na wstrząsy, wodę i pył
3. Zadanie 3. Dron do transportu sprzętu – 1 zestaw
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego zestawu zawierającego:
3.1. Dron, wersja multirotor, pozwalający na pracę w zawisie.
3.2. Aparatura sterująca wraz z akumulatorem do aparatury i uprzężą
3.3. Skrzynia wykonana ze sklejki zabezpieczonej przed wilgocią, umożliwiająca mocowanie i bezpieczny transport drona na
przyczepie do samochodu terenowego lub przyczepie do skutera śnieżnego.
3.4. Dodatkowe akcesoria:
3.4.1. 1x modem 4G LTE
3.4.2. 1x RTK dongle
3.4.3. 1x zasilacz ładowarki
3.4.4. 1x hub ładowania akumulatorów aparatury
3.4.5. 1x kabel zasilający AC
3.4.6. 1x kabel USB-C
3.4.7. 1x ładowarka USB
3.4.8. 1x skrzyneczka narzędziowa wraz z narzędziami niezbędnymi do podstawowych czynności serwisowych w terenie
3.4.9. 4x akumulatory do drona
Zamawiający dopuszcza wyłącznie produkty fabrycznie nowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 363424,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 363587,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 363424,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dilectro sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522-303-23-01
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 363424,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Zakopanem (zaprojektuj i wybuduj)
- Obsługa informacji turystycznej w punkcie TPN przy ul. Chałubińskiego 44
- Prowizja za sprzedaż biletów online
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego w Zakopanem-Cyrhla
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy wraz z przebudową budynku SOKOLNI przy ul. Orkana 2a w Zakopanem jako miejsce integracji i aktywizacji społecznej
- Świadczenie w 2025 r. usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Miasto Zakopane
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa specjalistycznego sprzętu poszukiwawczo - ratowniczego dla OSP Perlejewo i OSP Twarogi Lackie
- Zakup: LIDAR do BSP VTOL w ramach realizacji projektu "SPOT" Zakup maszyny kroczącej "SPOT". Porozumienie CPR-IDUB/128/Z01/POB2/2023 dla ITLiMS Wydziału MEiL PW
więcej: Bezzałogowe statki powietrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.