eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TczewWykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2021-12-31

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tczew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lecha 12

1.5.2.) Miejscowość: Tczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 58 530 51 32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gmina-tczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-tczew.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcbeab86-5c13-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00340299

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003029/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.26 Wykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2022 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312651/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy PZP wynika z przyczyn proceduralnych, niezależnych od Zamawiającego. Zgodnie z ustawą PZP, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego nr sprawy RIT.271.1.59.2021 na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy PZP w trybie podstawowym bez negocjacji, publikując ogłoszenie o zamówieniu w BZP w dniu 15.11.2021 r., nr: 2021/BZP 00268627/01. Do upływu terminu na składanie ofert na część II i III, nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego Zamawiający zdecydował przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy PZP.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-f9def5ef-45f7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.1.63.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2022 roku. Zamówienie podzielone jest na następujące części:
Część I - Dostawa i wbudowanie płyt drogowych YOMB oraz płyt drogowych pełnych; Część II - Dostawa i wbudowanie płytek chodnikowych, materiału - kostka betonowa typu „Polbruk”, sześciokątnych płyt betonowych – trylinka. 2. Szczegółowy zakres prac dla: 2.1 Części I - Dostawa i wbudowanie płyt drogowych YOMB oraz płyt drogowych pełnych, obejmuje: 1) Dostawę i wbudowanie płyt drogowych YOMB (ażurowe, o wymiarach: 1,00 m x 0,75 m x 12 cm): a) płyty YOMB nowe, b) przełożenie nawierzchni bez konieczności dostarczania płyt YOMB, c) płyty YOMB z odzysku – materiał Wykonawcy. 2) Dostawę i wbudowanie płyt drogowych pełnych (grubość: 15 cm): a) płyty nowe, b) przełożenie nawierzchni bez konieczności dostarczania płyt, c) płyty z odzysku – materiał Wykonawcy, 2.2 Części II - Dostawa i wbudowanie płytek chodnikowych, materiału - kostka betonowa typu „Polbruk”, sześciokątnych płyt betonowych – trylinka, obejmuje: 1) Dostawę i wbudowanie płytek chodnikowych (betonowe, o wymiarach 50x50x7 cm): a) płytki chodnikowe nowe, b) przełożenie nawierzchni bez konieczności dostarczania płytek chodnikowych, c) przełożenie krawężnika bez konieczności dostarczania krawężnika, d) ułożenie krawężnika – krawężnik nowy, e) przełożenie obrzeża bez konieczności dostarczenia obrzeża, f) ułożenie obrzeża – obrzeże nowe. 2) Dostawę i wbudowanie materiału - kostka betonowa typu „Polbruk”
o grubości 8 lub 6 cm: a) kostka betonowa nowa, b) przełożenie nawierzchni bez konieczności dostarczania kostki betonowej, c) przełożenie krawężnika bez konieczności dostarczania krawężnika, d) ułożenie krawężnika – krawężnik nowy, e) przełożenie obrzeża bez konieczności dostarczenia obrzeża, f) ułożenie obrzeża – obrzeże nowe. 3) Dostawę i wbudowanie sześciokątnych płyt betonowych – trylinka (o grubości 12 cm): a) trylinka nowa, b) przełożenie nawierzchni bez konieczności dostarczania trylinki, c) przełożenie krawężnika bez konieczności dostarczania krawężnika, d) ułożenie krawężnika – krawężnik nowy, e) przełożenie obrzeża bez konieczności dostarczenia obrzeża,
f) ułożenie obrzeża -obrzeże nowe. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Zaproszeniu do negocjacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa „RADEX” Radosław Wierzbicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932513060

7.3.3) Ulica: Międzyłęż 46

7.3.4) Miejscowość: Międzyłęż

7.3.5) Kod pocztowy: 83-122

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.