Ogłoszenie z dnia 2022-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00271550/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kolejny etap prac przy przebudowie węzła kuchennego w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 w Brzesku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Brzesku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001204673
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Legionów Piłsudskiego 23
1.5.2.) Miejscowość: Brzesko
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146631282
1.5.8.) Numer faksu: 146631282
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola3brzesko@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://psp3brzesko.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://psp3brzesko.edu.pl/?cat=131.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kolejny etap prac przy przebudowie węzła kuchennego w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 w Brzesku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7f423e7-fc4d-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340306
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00238896/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Kolejny etap prac przy przebudowie węzła kuchennego w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 w Brzesku - poziom piwnic.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00271550/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PSP3/ZP/1/2021/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 188037,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kolejny etap prac przy przebudowie węzła kuchennego budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 w Brzesku.
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Roboty rozbiórkowe - demontaż: schodów wewnętrznych, części stropu, części ścian wewnętrznych, wykucie otworów drzwiowych,
2) Roboty konstrukcyjno-budowlane,
3) Wykonanie instalacji: wod-kan, c.o. i gazu, p-poż, elektrycznej,
4) Roboty wykończeniowe wewnętrzne.
3. Zadanie należy wykonać zgodnie i na podstawie projektu budowlanego wykonanego przez Architektoniczną Pracownię Autorską Grażyna Krzypkowska - architekt, 98-330 Pajęczno ul. Poprzeczna 3, pn. „Projekt Budowlany dobudowy schodów zewnętrznych i przebudowy węzła kuchennego budynku szkoły podstawowej nr 3 w Brzesku” , a także zgodnie z decyzją o pozwolenie na budowę Starosty Brzeskiego nr 137/2013 z dnia 19.03.2013r. znak AB.6740.58.2013.ZK.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Dokumentacja techniczna- załącznik nr 10 do SWZ; Przedmiary robót – załącznik nr 11 do SWZ; STWiORB– załącznik nr 12 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421141-4 - Instalowanie przegród
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45431200-9 - Kładzenie glazury
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230793,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230793,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230793,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU KRUCZEK, Wojciech Kruczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342555911
7.3.3) Ulica: Kołłątaja 18/13
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230374,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- WYKONANIE KLIMATYZACJI W POMIESZCZENIACH I CIĄGACH KOMUNIKACYJNYCH NA POZIOMIE II -GO PIĘTRA HOSPICJUM POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO
- "Sukcesywna dostawa trumien i krzyży w 2025 roku na potrzeby Brzeskich Zakładów Komunalnych Sp. z o.o. "
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I PIELUCHOMAJTEK DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO - LECZNICZEGO
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu
- REMONT DACHU
- Budowa instalacji PV o mocy 250 kW
- " Budowa instalacji PV o mocy do 50 kW"
- Remont łazienki na parterze i pierwszym piętrze oraz remont sali 12 wraz z gabinetem w budynku głównym oraz remont części elewacji frontowej w budynku głównym ZSCKR
- Dostawa i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych w placówkach należących do SZPZLO Warszawa Praga Południe.
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.