Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00253413/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębów Krubin, Góra, Góra PAN i Janówek Pierwszy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Legionowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48227640516
1.5.8.) Numer faksu: +48227640450
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpu@powiat-legionowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębów Krubin, Góra, Góra PAN i Janówek Pierwszy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfcf8cb9-e5dc-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00340350
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025907/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00253413
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 261788,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. 1) Część nr 1 zamówienia - Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Krubin.2. Celem prac modernizacyjnych jest modyfikacja i uzupełnienie istniejącej bazy danych ewidencyjnych oraz doprowadzenie do zgodności pomiędzy stanem obiektów ewidencyjnych ujawnionym w operacie ewidencji gruntów i budynków a rzeczywistym stanem obiektów ewidencyjnych. Osiągnięcie zakładanego celu pracy pozwoli na podniesienie jakości danych w ewidencji gruntów i budynków, jak również pozwoli na usprawnienie procesu prowadzenia, obsługi i udostępniania ewidencji gruntów i budynków w postaci zbiorów numerycznych oraz usług sieciowych, a w szczególności poprawi procesy automatyzacji w zakresie przeglądania danych pzgik, obsługi zgłoszeń prac geodezyjnych oraz udostępniania materiałów pzgik.
3. Parametry, wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia. Prace zostaną wykonane zgodnie z następującymi przepisami:
1) ustawa z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1752),
2) rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2024 poz. 219);
3) rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 17 lipca 2001 r. w sprawie wykazywania w ewidencji gruntów i budynków danych odnoszących się do gruntów, budynków i lokali, znajdujących się na terenach zamkniętych (Dz. U. z 2001 r. nr 84, poz. 911);
4) rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. ((Dz. U. z 2022 r. poz. 1670);
5) ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1356);
6) rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 października 2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz. U. poz. 1247, z późn. zm.);
7) rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. poz. 1246);
8) ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605);
9) ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1478).
Ponadto wiążące będą przepisy aktów prawnych, które wejdą w życie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, nie później jednak niż 60 dni przed upływem realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Zakres prac obejmował będzie:
1) modernizacja EGiB przeprowadzona na podstawie niniejszego projektu dotyczyć będzie:
a) gruntów, w tym:
- granic obrębów ewidencyjnych,
- działek ewidencyjnych,
- użytków gruntowych, w tym ich aktualności i oznaczeń,
- klasyfikacji gleboznawczej zmienionych użytków gruntowych, podlegających gleboznawczej klasyfikacji,
b) budynków,
c) obiektów trwale związanych z budynkami,
2) działania modernizacyjne dotyczące gruntów obejmować będą czynności mające na
celu:
a) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących punktów granicznych, granic obrębów ewidencyjnych oraz granic działek ewidencyjnych;
b) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących konturów użytków gruntowych oraz konturów klasyfikacyjnych,
c) obliczenie pól powierzchni działek ewidencyjnych,
d) obliczenie powierzchni klasoużytków w działkach.
2) działania modernizacyjne dotyczące budynków obejmować będą czynności mające na celu:
a) uzupełnienie cyfrowych zbiorów danych dotyczących budynków – geometrycznych i opisowych,
b) utworzenie cyfrowych zbiorów danych dotyczących obiektów trwale związanych z budynkami.
5. Szczegółowy sposób realizacji prac zawiera:
1) „Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Krubin, jednostka
ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie” stanowiący załącznik do SWZ,
2) „Warunki techniczne realizacji prac dla obrębów Krubin, Góra, Góra PAN i Janówek Pierwszy jednostka ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie” stanowiący załącznik do SWZ,
3) ilość i rodzaj:
a) województwo: mazowieckie,
b) powiat: legionowski,
c) jednostka ewidencyjna: gmina Wieliszew,
d) obręb: Krubin,
e) powierzchnia opracowania: 797 ha,
f) liczba działek: 1474 (szacunkowa liczba działek do ustalenia granic 741),
g) szacunkowa liczba budynków – 498, w tym 498 budynków ujawnionych w bazie danych EGiB,
h) szacunkowa liczba lokali – 4, w tym 4 lokali ujawnionych w bazie danych EGiB,
i) struktura użytków:
- użytki rolne – 718 ha,
- lasy, tereny zadrzewione i zakrzewione – 33 ha,
- tereny zabudowane i zurbanizowane – 22 ha,
- drogi – 22 ha,
- tereny kolejowe – 0 ha,
- tereny zamknięte – brak.
6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
7. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
8. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez
9. Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
11. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, tj.:
-kierownika prac - geodety,
-prac pomiarowych w zespole terenowym,
-prac operatorów systemu informatycznego jako pracowników kameralnych opracowujących wyniki pomiarów terenowych.
12. Wykonanie w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie).
13. Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy.
14. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik do SWZ.
15. Okres rękojmi wynosi 72 miesiące od daty podpisania protokołu ostatecznego odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 2 zamówienia - Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Góra.2. Celem prac modernizacyjnych jest modyfikacja i uzupełnienie istniejącej bazy danych ewidencyjnych oraz doprowadzenie do zgodności pomiędzy stanem obiektów ewidencyjnych ujawnionym w operacie ewidencji gruntów i budynków a rzeczywistym stanem obiektów ewidencyjnych. Osiągnięcie zakładanego celu pracy pozwoli na podniesienie jakości danych w ewidencji gruntów i budynków, jak również pozwoli na usprawnienie procesu prowadzenia, obsługi i udostępniania ewidencji gruntów i budynków w postaci zbiorów numerycznych oraz usług sieciowych, a w szczególności poprawi procesy automatyzacji w zakresie przeglądania danych pzgik, obsługi zgłoszeń prac geodezyjnych oraz udostępniania materiałów pzgik.
3. Parametry, wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia. Prace zostaną wykonane zgodnie z następującymi przepisami:
1) ustawa z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1752),
2) rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2024 poz. 219);
3) rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 17 lipca 2001 r. w sprawie wykazywania w ewidencji gruntów i budynków danych odnoszących się do gruntów, budynków i lokali, znajdujących się na terenach zamkniętych (Dz. U. z 2001 r. nr 84, poz. 911);
4) rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. ((Dz. U. z 2022 r. poz. 1670);
5) ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1356);
6) rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 października 2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz. U. poz. 1247, z późn. zm.);
7) rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. poz. 1246);
8) ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605);
9) ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1478).
Ponadto wiążące będą przepisy aktów prawnych, które wejdą w życie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, nie później jednak niż 60 dni przed upływem realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Zakres prac obejmował będzie:
1) modernizacja EGiB przeprowadzona na podstawie niniejszego projektu dotyczyć będzie:
a) gruntów, w tym:
- granic obrębów ewidencyjnych,
- działek ewidencyjnych,
- użytków gruntowych, w tym ich aktualności i oznaczeń,
- klasyfikacji gleboznawczej zmienionych użytków gruntowych, podlegających gleboznawczej klasyfikacji,
b) budynków,
c) obiektów trwale związanych z budynkami,
2) działania modernizacyjne dotyczące gruntów obejmować będą czynności mające na
celu:
a) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących punktów granicznych, granic obrębów ewidencyjnych oraz granic działek ewidencyjnych;
b) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących konturów użytków gruntowych oraz konturów klasyfikacyjnych,
c) obliczenie pól powierzchni działek ewidencyjnych,
d) obliczenie powierzchni klasoużytków w działkach.
2) działania modernizacyjne dotyczące budynków obejmować będą czynności mające na celu:
a) uzupełnienie cyfrowych zbiorów danych dotyczących budynków – geometrycznych i opisowych,
b) utworzenie cyfrowych zbiorów danych dotyczących obiektów trwale związanych z budynkami.
5. Szczegółowy sposób realizacji prac zawiera:
1) „Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Góra, jednostka ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie” stanowiący załącznik do SWZ,
2) „Warunki techniczne realizacji prac dla obrębów Krubin, Góra, Góra PAN i Janówek Pierwszy jednostka ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie” stanowiący załącznik do SWZ,
3) ilość i rodzaj:
a) województwo: mazowieckie,
b) powiat: legionowski,
c) jednostka ewidencyjna: gmina Wieliszew,
d) obręb: Góra,
e) powierzchnia opracowania: 199 ha,
f) liczba działek: 418 (szacunkowa liczba działek do ustalenia granic 85),
g) szacunkowa liczba budynków – 235, w tym 235 budynków ujawnionych w bazie danych EGiB,
h) szacunkowa liczba lokali – 2, w tym 2 lokali ujawnionych w bazie danych EGiB,
i) struktura użytków:
użytki rolne – 143 ha,
lasy, tereny zadrzewione i zakrzewione – 32 ha,
tereny zabudowane i zurbanizowane – 5 ha,
drogi – 6 ha,
tereny kolejowe – 2 ha,
tereny zamknięte – działka nr 136.7.
6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
7. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
8. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez
9. Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
11. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, tj.:
kierownika prac - geodety,
prac pomiarowych w zespole terenowym,
prac operatorów systemu informatycznego jako pracowników kameralnych opracowujących wyniki pomiarów terenowych.
12. Wykonanie w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie).
13. Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy.
14. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik do SWZ.
15. Okres rękojmi wynosi 72 miesiące od daty podpisania protokołu ostatecznego odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.5.5.) Wartość części: 50406,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 3 zamówienia - Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Góra PAN.2. Celem prac modernizacyjnych jest modyfikacja i uzupełnienie istniejącej bazy danych ewidencyjnych oraz doprowadzenie do zgodności pomiędzy stanem obiektów ewidencyjnych ujawnionym w operacie ewidencji gruntów i budynków a rzeczywistym stanem obiektów ewidencyjnych. Osiągnięcie zakładanego celu pracy pozwoli na podniesienie jakości danych w ewidencji gruntów i budynków, jak również pozwoli na usprawnienie procesu prowadzenia, obsługi i udostępniania ewidencji gruntów i budynków w postaci zbiorów numerycznych oraz usług sieciowych, a w szczególności poprawi procesy automatyzacji w zakresie przeglądania danych pzgik, obsługi zgłoszeń prac geodezyjnych oraz udostępniania materiałów pzgik.
3. Parametry, wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia. Prace zostaną wykonane zgodnie z następującymi przepisami:
1) ustawa z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1752),
2) rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2024 poz. 219);
3) rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 17 lipca 2001 r. w sprawie wykazywania w ewidencji gruntów i budynków danych odnoszących się do gruntów, budynków i lokali, znajdujących się na terenach zamkniętych (Dz. U. z 2001 r. nr 84, poz. 911);
4) rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. ((Dz. U. z 2022 r. poz. 1670);
5) ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1356);
6) rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 października 2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz. U. poz. 1247, z późn. zm.);
7) rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. poz. 1246);
8) ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605);
9) ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1478).
Ponadto wiążące będą przepisy aktów prawnych, które wejdą w życie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, nie później jednak niż 60 dni przed upływem realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Zakres prac obejmował będzie:
1) modernizacja EGiB przeprowadzona na podstawie niniejszego projektu dotyczyć będzie:
a) gruntów, w tym:
- granic obrębów ewidencyjnych,
- działek ewidencyjnych,
- użytków gruntowych, w tym ich aktualności i oznaczeń,
- klasyfikacji gleboznawczej zmienionych użytków gruntowych, podlegających gleboznawczej klasyfikacji,
b) budynków,
c) obiektów trwale związanych z budynkami,
2) działania modernizacyjne dotyczące gruntów obejmować będą czynności mające na
celu:
a) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących punktów granicznych, granic obrębów ewidencyjnych oraz granic działek ewidencyjnych;
b) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących konturów użytków gruntowych oraz konturów klasyfikacyjnych,
c) obliczenie pól powierzchni działek ewidencyjnych,
d) obliczenie powierzchni klasoużytków w działkach.
2) działania modernizacyjne dotyczące budynków obejmować będą czynności mające na celu:
a) uzupełnienie cyfrowych zbiorów danych dotyczących budynków – geometrycznych i opisowych,
b) utworzenie cyfrowych zbiorów danych dotyczących obiektów trwale związanych z budynkami.
5. Szczegółowy sposób realizacji prac zawiera:1) „Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Góra PAN, jednostka
ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie” stanowiący załącznik do SWZ,
2) „Warunki techniczne realizacji prac dla obrębów Krubin, Góra, Góra PAN i Janówek
Pierwszy jednostka ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo
mazowieckie” stanowiący załącznik do SWZ,
3) ilość i rodzaj:
a) województwo: mazowieckie,
b) powiat: legionowski,
c) jednostka ewidencyjna: gmina Wieliszew,
d) obręb: Góra PAN,
e) powierzchnia opracowania: 558 ha,
f) liczba działek: 215 (szacunkowa liczba działek do ustalenia granic 114),
g) szacunkowa liczba budynków – 86, w tym 86 budynków ujawnionych w bazie danych EGiB,
h) szacunkowa liczba lokali – 41, w tym 41 lokali ujawnionych w bazie danych EGiB,
i) struktura użytków:
-użytki rolne – 444 ha,
-lasy, tereny zadrzewione i zakrzewione – 51 ha,
-tereny zabudowane i zurbanizowane – 11 ha,
-drogi – 13 ha,
-tereny kolejowe – 3 ha,
-tereny zamknięte – działka nr 123.
6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
7. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
8. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez
9. Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
11. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, tj.:
-kierownika prac - geodety,
-prac pomiarowych w zespole terenowym,
-prac operatorów systemu informatycznego jako pracowników kameralnych opracowujących wyniki pomiarów terenowych.
12. Wykonanie w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie).
13. Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy.
14. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik do SWZ.
15. Okres rękojmi wynosi 72 miesiące od daty podpisania protokołu ostatecznego odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.5.5.) Wartość części: 56910,57 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 4 zamówienia - Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Janówek Pierwszy.2. Celem prac modernizacyjnych jest modyfikacja i uzupełnienie istniejącej bazy danych ewidencyjnych oraz doprowadzenie do zgodności pomiędzy stanem obiektów ewidencyjnych ujawnionym w operacie ewidencji gruntów i budynków a rzeczywistym stanem obiektów ewidencyjnych. Osiągnięcie zakładanego celu pracy pozwoli na podniesienie jakości danych w ewidencji gruntów i budynków, jak również pozwoli na usprawnienie procesu prowadzenia, obsługi i udostępniania ewidencji gruntów i budynków w postaci zbiorów numerycznych oraz usług sieciowych, a w szczególności poprawi procesy automatyzacji w zakresie przeglądania danych pzgik, obsługi zgłoszeń prac geodezyjnych oraz udostępniania materiałów pzgik.
3. Parametry, wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia. Prace zostaną wykonane zgodnie z następującymi przepisami:
1) ustawa z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1752),
2) rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2024 poz. 219);
3) rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 17 lipca 2001 r. w sprawie wykazywania w ewidencji gruntów i budynków danych odnoszących się do gruntów, budynków i lokali, znajdujących się na terenach zamkniętych (Dz. U. z 2001 r. nr 84, poz. 911);
4) rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. ((Dz. U. z 2022 r. poz. 1670);
5) ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1356);
6) rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 października 2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz. U. poz. 1247, z późn. zm.);
7) rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. poz. 1246);
8) ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605);
9) ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1478).
Ponadto wiążące będą przepisy aktów prawnych, które wejdą w życie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, nie później jednak niż 60 dni przed upływem realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Zakres prac obejmował będzie:
1) modernizacja EGiB przeprowadzona na podstawie niniejszego projektu dotyczyć będzie:
a) gruntów, w tym:
- granic obrębów ewidencyjnych,
- działek ewidencyjnych,
- użytków gruntowych, w tym ich aktualności i oznaczeń,
- klasyfikacji gleboznawczej zmienionych użytków gruntowych, podlegających gleboznawczej klasyfikacji,
b) budynków,
c) obiektów trwale związanych z budynkami,
2) działania modernizacyjne dotyczące gruntów obejmować będą czynności mające na
celu:
a) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących punktów granicznych, granic obrębów ewidencyjnych oraz granic działek ewidencyjnych;
b) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących konturów użytków gruntowych oraz konturów klasyfikacyjnych,
c) obliczenie pól powierzchni działek ewidencyjnych,
d) obliczenie powierzchni klasoużytków w działkach.
2) działania modernizacyjne dotyczące budynków obejmować będą czynności mające na celu:
a) uzupełnienie cyfrowych zbiorów danych dotyczących budynków – geometrycznych i opisowych,
b) utworzenie cyfrowych zbiorów danych dotyczących obiektów trwale związanych z budynkami.
5. Szczegółowy sposób realizacji prac zawiera:
1) „Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Janówek Pierwszy, jednostka ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie” stanowiący załącznik do SWZ,
2) „Warunki techniczne realizacji prac dla obrębów Krubin, Góra, Góra PAN i Janówek Pierwszy jednostka ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie” stanowiący załącznik do SWZ,
3) ilość i rodzaj:
a) województwo: mazowieckie,
b) powiat: legionowski,
c) jednostka ewidencyjna: gmina Wieliszew,
d) obręb: Janówek Pierwszy,
e) powierzchnia opracowania: 479 ha,
f) liczba działek: 1165 (szacunkowa liczba działek do ustalenia granic 463),
g) szacunkowa liczba budynków – 527, w tym 527 budynków ujawnionych w bazie danych EGiB,
h) szacunkowa liczba lokali – 5, w tym 5 lokali ujawnionych w bazie danych EGiB,
i) struktura użytków:
-użytki rolne – 349 ha,
-lasy, tereny zadrzewione i zakrzewione – 24 ha,
-tereny zabudowane i zurbanizowane – 51 ha,
-drogi – 15 ha,
-tereny kolejowe – 8 ha,
-tereny zamknięte – działki nr 88/3, 241/12, 241/16, 241/17 i 454.
6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
7. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
8. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez
9. Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
11. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, tj.:
-kierownika prac - geodety,
-prac pomiarowych w zespole terenowym,
-prac operatorów systemu informatycznego jako pracowników kameralnych opracowujących wyniki pomiarów terenowych.
12. Wykonanie w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie).
13. Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy.
14. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik do SWZ.
15. Okres rękojmi wynosi 72 miesiące od daty podpisania protokołu ostatecznego odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.5.5.) Wartość części: 73170,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78966 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257950 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78966 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABM Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525 258 01 98
7.3.3) Ulica: Al. Solidarności 60B lok. 90
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-240
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78966 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 196 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38622 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73283,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38622 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABM Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525 258 01 98
7.3.3) Ulica: Al. Solidarności 60B lok. 90
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-240
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38622 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 196 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44772 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44772 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABM Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525 258 01 98
7.3.3) Ulica: Al. Solidarności 60B lok. 90
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-240
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44772 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 196 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73923 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216523,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73923 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABM Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525 258 01 98
7.3.3) Ulica: Al. Solidarności 60B lok. 90
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-240
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73923 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 196 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Dostawa autonomicznych maszyn czyszczących i myjki ciśnieniowej ciepłowodnej do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy skrzyżowania drogi powiatowej nr 1823W (ul. Suwalna) z drogą powiatową nr 1824W (ul. Szarych Szeregów) w Legionowie, (...)
- Zakup wraz z dostawą i montażem tablicy LED na terenie hali widowiskowo-sportowej "Arena Legionowo" w Legionowie przy ul. Chrobrego 50B
- Wymiana nagłośnienia w sali konferencyjnej A i B w budynku nr 40 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo
- Dowóz ucznia niepełnosprawnego z terenu miasta Legionowo do szkoły oraz powrót do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki od 2 stycznia 2025 r. do 27 czerwca 2025 r.
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi krajowej 69 (ul. Żywiecka) w Bielsku-Białej. Odcinek od ul. Górskiej do ul. Rolnej. Projekt Budowlano - Wykonawczy.
- Projekt wykonawczy remontu zabudowy regulacyjnej potoku Lesk w m. Czarny Bór - pomiary geodezyjne.
- Wykonywanie usług geodezyjnych na terenie Miasta katowice w roku 2006.
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.