Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00284093/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Kępice, poprzez zakup biletów miesięcznych w roku 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KĘPICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979826
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 6
1.5.2.) Miejscowość: Kępice
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-230
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@kepice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kepice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kepice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Kępice, poprzez zakup biletów miesięcznych w roku 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffcb5b34-4dd6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00340355
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002170/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Dowóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Kępice, poprzez zakup biletów miesięcznych w roku 2022”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00284093/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozu i opieki w trakcie przewozu wraz z zakupem biletów szkolnych miesięcznych dla uczniów szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Kępice zamieszkałych na terenie gminy Kępice.
Zakup biletów obejmuje dowożenie w granicach administracyjnych gminy Kępice.
Liczba uczniów: 151 biletów dwustronnych
Liczby uczniów są wielkościami prognozowanymi i mogą się zmieniać w trakcie realizacji zamówienia.
Zakupu biletów na poszczególne miesiące dokonują szkoły:
- Zespół Szkół w Kępicach
- Szkoła Podstawowa w Biesowicach
- Szkoła Podstawowa w Barcinie
- Szkoła Podstawowa w Korzybiu
- Szkoła Podstawowa w Warcinie
lub Urząd Miejski w Kępicach – Biuro Obsługi Szkół :
Liczba szkół może się zmienić w trakcie trwania realizacji zamówienia.
Bilety obejmować będą następujące trasy:
1. Zespół Szkół Kępice:
- Kruszka – Kępice – Kruszka – 15 szt.,
- Kępka – Kępice – Kępka – 11 szt.,
- Żelice – Kępice – Żelice – 14 szt.,
- Obłęże – Kępice – Obłęże – 1 szt.,
- Ciecholub L – Kępice – Ciecholub L – 1 szt.
- Osowo – Kępice – Osowo – 3 szt.
2. Szkoła Podstawowa Biesowice:
- Pustowo - Biesowice - Pustowo - 2 szt.,
- Ciecholub L (Leśny) – Biesowice - Ciecholub L - 2 szt.,
- Ciecholub – Biesowice - Ciecholub - 8 szt.,
- Darnowo- Biesowice - Darnowo- 6 szt.,
- Kępice – Biesowice - Kępice – 2 szt.
3. Szkoła Podstawowa Barcino
- Obłęże – Barcino - Obłęże- 14 szt.,
- Bronowo – Barcino – Bronowo - 8 szt.,
- Jabłoniec Kol. - Barcino - Jabłoniec Kol.- 1 szt.,
- Osieki – Barcino – Osieki - 2 szt.,
- Barwino – Barcino – Barwino – 1 szt.
4. Zespół Szkół Korzybie
- Barwino – Korzybie – Barwino - 10 szt.,
5. Szkoła Podstawowa Warcino
- Osowo – Warcino - Osowo - 27 szt. w tym 1 ucz. z orzeczeniem
- Podgóry – Warcino - Podgóry - 11 szt.,
- Chorowo - Warcino- Chorowo - 6 szt.,
- Kępice – Warcino – Kępice – 1 szt.,
- Mzdowo – Warcino - Mzdowo – 3 szt.,
- Mzdówko – Warcino – Mzdówko - 2 szt.,
Przywóz dzieci do poszczególnych szkół ma się odbyć między godz.7:30 -8:10.
Odwóz dzieci ma się odbyć w godzinach:
- I tura między 12:30-13:15,
- II tura między 13:15-14:00,
- III tura między 14:00-14:45,
- IV tura między 14:45-15:30.
3.2 Podane ilości biletów miesięcznych na poszczególnych trasach są wartościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości biletów.
3.3 Niniejsze zamówienie obejmuje zakup ulgowych biletów miesięcznych u Wykonawcy, który jest uprawniony do świadczenia usług regularnego przewozu osób (posiada odpowiednie dokumenty zezwalające na świadczenie takich usług).
3.4 Rozliczenie płatności będzie odbywało się na podstawie ilości ulgowych biletów, według ich cen ustalonych w niniejszym postępowaniu. Bilety uprawniają do przewozu uczniów tylko w dniach nauki na trasie określonej na bilecie miesięcznym. Uczniowie nie będą uiszczać dodatkowych opłat za przejazdy.
3.5 Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia dzieciom opieki w czasie przewozu poprzez stałą obecność co najmniej jednego opiekuna w każdym z autobusów wykonujących tzw. Kurs szkolny, którym nie może być kierowca autobusu. W trakcie przewozu opiekun zobowiązany jest do:
1) zapoznania uczniów z regulaminem obowiązującym w autobusie szkolnym,
2) sprawdzania stanu liczbowego uczniów w chwili odbioru dzieci z terenu szkoły,
3) dopilnowania porządku i pomocy przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w autobusie (opiekun wsiada ostatni),
4) ustalenia sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy,
5) zapewnienie bezpiecznego wysiadania uczniów z autobusu,
6) w przypadku awarii lub wypadku sprawowanie opieki nad dowożonymi uczniami z zapewnieniem im pełnego bezpieczeństwa do czasu przyjazdu pojazdu zastępczego.
3.6 Okres świadczenia usługi- we wszystkie dni nauki szkolnej. Zakup biletów miesięcznych obejmuje 10 miesięcy świadczenia usługi (miesięcy nauki szkolnej) od 1 stycznia 2022 roku szkolnego 2021/2022, do 31.12.2022 roku szkolnego 2022/2023.
3.7 Świadczenie usługi transportu drogowego osób musi być realizowane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności z ustawą z dnia 20.06.1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1260, z późn. zm.), ustawa z dnia 16.12.2010 r. o publicznym transporcie drogowym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1867 z późn. zm.), ustawa z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1907 z późn. zm.), ustawa z dnia 15.11.1984 r. Prawo przewozowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 915 z późn. zm.), ustawa z dnia 16.04.2004 r. o czasie pracy kierowców (Dz. U. z 2012 r. poz. 1155 ze z.), ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2017 r., poz. 459, z późn. zm.) - Księga Trzecia Tytuł XXV Umowa przewozu, Rozporządzenie z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego ich wyposażenia (Dz. U. z 2015 r., poz. 305 z późn. zm.).
3.8 Świadczenie usług komunikacyjnych dla uczniów będzie realizowane odpowiednim sprzętem, tj. pojazdami dopuszczonymi w oparciu o aktualnie obowiązujące przepisy dot. transportu drogowego osób. Przy typowaniu autobusu Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia możliwości technicznych oraz warunków drogowych w celu zapewnienia realizacji usługi.
3.9 Trasy jak i ilość uczniów przewożonych na danej trasie w trakcie realizacji zamówienia mogą się zmieniać. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów, Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Bytowie S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8420003251
7.3.3) Ulica: Wybickiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W BYTOWIE S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W BYTOWIE S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI KĘPICE
więcej: przetargi KĘPICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów kamiennych na cele bieżącego utrzymania nawierzchni nietrwałych na drogach gminnych na terenie Gminy Gorzyce w 2025 r.
- "Zagospodarowanie i odbiór komponentu budowlanego powstałego z popiołu"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- Usługa transportu sanitarnego dla WSS nr 4 w Bytomiu w zakresie transportu preparatów do żywienia pozajelitowego, płynów infuzyjnych oraz sprzętu medycznego
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 6.500 sztuk.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.