Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00283342/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Dostosowanie pomieszczeń sanitarnych przeznaczonych dla podopiecznych Środowiskowego Domu Samopomocy w Chmielniku z siedziba w Zreczu Dużym do potrzeb osób niepełnosprawnych.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi i Niepełnosprawnych Intelektualnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385047960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zrecze Duże 22
1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413542420
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sds@chmielnik.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc8d7922-f8ae-11ee-b016-82aaee56c84c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Placówka pobytu dziennego dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostosowanie pomieszczeń sanitarnych przeznaczonych dla podopiecznych Środowiskowego Domu Samopomocy w Chmielniku z siedziba w Zreczu Dużym do potrzeb osób niepełnosprawnych.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc8d7922-f8ae-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00340383
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00283342
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ŚDS.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja roboty budowlanej polegającej na kompleksowym remoncie i dostosowaniu dwóch
toalet i jednej łazienki w budynku do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i innych osób ze szczególnymi potrzebami w
Środowiskowym Domu Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi i Niepełnosprawnymi Intelektualnie w
Chmielniku z siedziba w Zreczu Dużym.
Dwie toalety damska i męska oraz ogólnodostępna muszą zostać dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych z
zaburzeniami psychicznymi i niepełnosprawnych intelektualnie oraz poruszających się o kulach i na wózkach inwalidzkich.
W tym celu należy wykonać roboty budowlane remontowe, roboty sanitarne, elektryczne, montaż specjalnego osprzętu
umożliwiające swobodne korzystanie osobom ze szczególnymi potrzebami, w tym osobom z niepełnosprawnościami. Należy
wymienić drzwi zewnętrzne i wewnętrzne wraz z ościeżnicami, płytki ścienne, płytki podłogowe na antypoślizgowe, muszle
WC ze spłuczka typu kompakt, pisuar, umywalki z wyprofilowanymi podłokietnikami , baterie umywalkowe łokciowe, kabinę
prysznicowa typu walk in z brodzikiem bezprogowym , zamontowanie uchwytów przyumywalkowych i przysedesowych oraz
zamontowanie elementów wyposażenia aby były dostosowane do potrzeb osób z ograniczeniami ruchu na odpowiedniej
wysokości , wymiana oświetlenia na oświetlenie z czujkami ruchu w każdy pomieszczeniu.
Pomieszczenia łazienek należy wyposażyć w nowe lustra naścienne, podajniki papieru i ręczników papierowych, nowe
suszarki do rąk oraz nowe kosze. W ramach robót elektrycznych należy przewidzieć wymianę osprzętu elektrycznego wobrębie łazienek z zastosowanie czujników ruchu oraz wymianę gniazd wtykowych szczelnych na wysokości 1,2m. W celu
dostosowania łazienek dla osób z zaburzeniami psychicznymi i niepełnosprawnymi intelektualnie należy zamontować pełen
osprzęt ułatwiający poruszanie , przytrzymywanie się tj. poręcze ścienne uchylne przy sedesach i umywalkach oraz lustra
uchylne nad umywalkami. Podajniki zamontować na wysokości 0,80 - 1,10 m od powierzchni posadzki.
W zakres zamówienia wchodzi także zabezpieczenie terenu robót, wywóz i utylizacja odpadów oraz prowadzenie
dokumentacji gospodarki odpadami wymaganej przepisami szczególnymi, uporządkowanie terenu robót oraz
skompletowanie dokumentacji powykonawczej.
Wykaz i zakres robót w wszystkich pomieszczeniach ( łazienka ogólnodostępna , toaleta damska , toaleta męska )
• należy wykonać :
- demontaż kabiny prysznicowej i brodzika , WC, umywalki, gniazda elektrycznego, drzwi i ościeżnicy
- skucie płytek na ścianach i posadzce
- wykonanie brodzika bezodpływowego
- zamontowanie kabiny prysznicowej typu walk in ( dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych )
- przygotowanie podłoży pod okładziny ścienne i podłogowe
- wykonanie okładzin ściennych do sufitu z płytek
- ułożenie posadzki z płytek antypoślizgowych
- montaż WC typu kompakt, umywalki dostosowanej do osób niepełnosprawnych, baterii uchylnej prysznicowej, baterii
uchylnej umywalkowej, gniazda elektrycznego, ościeżnicy i drzwi wejściowych do łazienek oraz drzwi wewnętrznych
- zamontowanie czujki ruchu do oświetlenia
- likwidacja przełączników do załączenia oświetlenia
- malowanie sufitu
- uzupełnienie malowania ścian po wykonaniu ościeżnic
- zamontowanie przy wszystkich urządzeniach uchwytów ściennych lub stojących dla osób niepełnosprawnych
- montaż podajników papieru i ręczników papierowych
- drzwi zewnętrzne dostosować wymiary spełniające wymogi do osób niepełnosprawnych.
Kosztorys ofertowy uproszczony należy sporządzić na podstawie opisu przedmiotu zamówienia i wizji lokalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45442100-8 - Roboty malarskie
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97741,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97741,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo budowlany Mariusz Parlak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367436434
7.3.3) Ulica: Sępichów 86
7.3.4) Miejscowość: Nowy Korczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 28-136
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97741,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI CHMIELNIK
- ZAKUP I DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów sporzywczych
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budowy infrastruktury drogowej na terenie Gminy Chmielnik wraz ze świadczeniem nadzoru autorskiego przy realizacji zaprojektowanych robót"
więcej: przetargi CHMIELNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Iwkowa - Etap II
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na ORLIKU przy Zespole Szkół Ogólnokształcących na Strzemięcinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.