eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielnik"Dostosowanie pomieszczeń sanitarnych przeznaczonych dla podopiecznych Środowiskowego Domu Samopomocy w Chmielniku z siedziba w Zreczu Dużym do potrzeb osób niepełnosprawnych."



Ogłoszenie z dnia 2024-05-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Dostosowanie pomieszczeń sanitarnych przeznaczonych dla podopiecznych Środowiskowego Domu Samopomocy w Chmielniku z siedziba w Zreczu Dużym do potrzeb osób niepełnosprawnych.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi i Niepełnosprawnych Intelektualnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385047960

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zrecze Duże 22

1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413542420

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sds@chmielnik.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc8d7922-f8ae-11ee-b016-82aaee56c84c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Placówka pobytu dziennego dla osób niepełnosprawnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostosowanie pomieszczeń sanitarnych przeznaczonych dla podopiecznych Środowiskowego Domu Samopomocy w Chmielniku z siedziba w Zreczu Dużym do potrzeb osób niepełnosprawnych.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc8d7922-f8ae-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00340383

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00283342

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ŚDS.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja roboty budowlanej polegającej na kompleksowym remoncie i dostosowaniu dwóch
toalet i jednej łazienki w budynku do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i innych osób ze szczególnymi potrzebami w
Środowiskowym Domu Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi i Niepełnosprawnymi Intelektualnie w
Chmielniku z siedziba w Zreczu Dużym.
Dwie toalety damska i męska oraz ogólnodostępna muszą zostać dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych z
zaburzeniami psychicznymi i niepełnosprawnych intelektualnie oraz poruszających się o kulach i na wózkach inwalidzkich.
W tym celu należy wykonać roboty budowlane remontowe, roboty sanitarne, elektryczne, montaż specjalnego osprzętu
umożliwiające swobodne korzystanie osobom ze szczególnymi potrzebami, w tym osobom z niepełnosprawnościami. Należy
wymienić drzwi zewnętrzne i wewnętrzne wraz z ościeżnicami, płytki ścienne, płytki podłogowe na antypoślizgowe, muszle
WC ze spłuczka typu kompakt, pisuar, umywalki z wyprofilowanymi podłokietnikami , baterie umywalkowe łokciowe, kabinę
prysznicowa typu walk in z brodzikiem bezprogowym , zamontowanie uchwytów przyumywalkowych i przysedesowych oraz
zamontowanie elementów wyposażenia aby były dostosowane do potrzeb osób z ograniczeniami ruchu na odpowiedniej
wysokości , wymiana oświetlenia na oświetlenie z czujkami ruchu w każdy pomieszczeniu.
Pomieszczenia łazienek należy wyposażyć w nowe lustra naścienne, podajniki papieru i ręczników papierowych, nowe
suszarki do rąk oraz nowe kosze. W ramach robót elektrycznych należy przewidzieć wymianę osprzętu elektrycznego wobrębie łazienek z zastosowanie czujników ruchu oraz wymianę gniazd wtykowych szczelnych na wysokości 1,2m. W celu
dostosowania łazienek dla osób z zaburzeniami psychicznymi i niepełnosprawnymi intelektualnie należy zamontować pełen
osprzęt ułatwiający poruszanie , przytrzymywanie się tj. poręcze ścienne uchylne przy sedesach i umywalkach oraz lustra
uchylne nad umywalkami. Podajniki zamontować na wysokości 0,80 - 1,10 m od powierzchni posadzki.
W zakres zamówienia wchodzi także zabezpieczenie terenu robót, wywóz i utylizacja odpadów oraz prowadzenie
dokumentacji gospodarki odpadami wymaganej przepisami szczególnymi, uporządkowanie terenu robót oraz
skompletowanie dokumentacji powykonawczej.
Wykaz i zakres robót w wszystkich pomieszczeniach ( łazienka ogólnodostępna , toaleta damska , toaleta męska )
• należy wykonać :
- demontaż kabiny prysznicowej i brodzika , WC, umywalki, gniazda elektrycznego, drzwi i ościeżnicy
- skucie płytek na ścianach i posadzce
- wykonanie brodzika bezodpływowego
- zamontowanie kabiny prysznicowej typu walk in ( dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych )
- przygotowanie podłoży pod okładziny ścienne i podłogowe
- wykonanie okładzin ściennych do sufitu z płytek
- ułożenie posadzki z płytek antypoślizgowych
- montaż WC typu kompakt, umywalki dostosowanej do osób niepełnosprawnych, baterii uchylnej prysznicowej, baterii
uchylnej umywalkowej, gniazda elektrycznego, ościeżnicy i drzwi wejściowych do łazienek oraz drzwi wewnętrznych
- zamontowanie czujki ruchu do oświetlenia
- likwidacja przełączników do załączenia oświetlenia
- malowanie sufitu
- uzupełnienie malowania ścian po wykonaniu ościeżnic
- zamontowanie przy wszystkich urządzeniach uchwytów ściennych lub stojących dla osób niepełnosprawnych
- montaż podajników papieru i ręczników papierowych
- drzwi zewnętrzne dostosować wymiary spełniające wymogi do osób niepełnosprawnych.
Kosztorys ofertowy uproszczony należy sporządzić na podstawie opisu przedmiotu zamówienia i wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45442100-8 - Roboty malarskie

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97741,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97741,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo budowlany Mariusz Parlak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367436434

7.3.3) Ulica: Sępichów 86

7.3.4) Miejscowość: Nowy Korczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 28-136

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97741,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.