Ogłoszenie z dnia 2022-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00303321/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie 4 wysp rond – droga Pszczyna – Racibórz z podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pod Lasem 64
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-210
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzm@zielen.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zielen.rybnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie zielenią miejską i cmentarzami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie 4 wysp rond – droga Pszczyna – Racibórz z podziałem na zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eed2ea24-1a02-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340384
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018169/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zagospodarowanie 4 wysp rond - droga Pszczyna-Racibórz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00303321/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2120.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zdanie 1.Zagospodarowanie wyspy Ronda ‘Biegacza’ zlokalizowanego na skrzyżowaniu ulic Obwiednia Południowa/ Śródmiejska.
Powierzchnia ronda do zagospodarowania: 660 m2.
Projekt ronda (załącznik) zakłada następujące prace:
1 Korytowanie i wywóz ziemi na głębokość 0,2m
2Wytyczenie układu przestrzennego, roboty pomiarowe.
3 Dowóz i rozścielenie ziemi ogrodniczej.
4 Założenie bieżni.
5 Zamontowanie 2 bramek na bieżni.
6 Wytyczenie i naniesienie na bieżni 4 ponumerowanych pasów.
7 Rozścielenie agrowłókniny pod kamień i lilaki oraz zamontowanie obrzeży na styku pasa lilaków z frakcją kamienia oraz na granicy z bieżnią.
8 Posadzenie krzewów lilaka pospolitego w ilości 21 szt
9 Wyściółkowanie terenu zrębkami na pasie z lilakami
10 Zasadzenie prosa rózgowatego ‘Shenandoah’ w ilości 100 szt oraz róż pomarszczonych w odmianie ‘Short Track’ w ilości 80 szt w skupinach
11 Zagospodarowanie kamieniem ogrodniczym
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 50304,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2.Zagospodarowanie Węzła Chwałowickiego zlokalizowanego w dzielnicy Meksyk (skrzyżowanie Drogi Regionalnej z ulicą Chwałowicką)
Powierzchnia ronda do zagospodarowania: 2293 m2 (wyspa)+ 337 m2(wysepki pod światłem wiaduktu)
Projekt ronda (załącznik) zakłada następujące prace:
1.Korytowanie i wywóz ziemi na głębokość 0,2m (ze ściągnięciem darni)
2.Wytyczenie układu przestrzennego, roboty pomiarowe.
3.Dowóz i rozścielenie ziemi ogrodniczej.
4.Rozścielenie agrowłókniny i zamontowanie obrzeży na styku z frakcją kamienia oraz trawnikiem.
5.Posadzenie sadzonek dzikiej róży w ilości 340 szt
6.Wyściółkowanie terenu zrębkami (pod sadzonkami)
7.Przygotowanie mis do zasadzenia drzew 3 szt.
8.Równanie i oczyszczanie terenu przeznaczonego pod kamień ogrodowy
9.Zagospodarowanie kamieniem ogrodniczym
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 102490,92 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3.Zagospodarowanie Węzła Świerklańskiego zlokalizowanego w dzielnicy Chwałowice (skrzyżowanie Drogi Regionalnej z ulicą Świerklańską/Tkoczów)
Powierzchnia ronda do zagospodarowania: 2700 m2 + 454 m2 (wysepki pod światłem wiaduktu)
Projekt ronda (załącznik) zakłada następujące prace:
1 Korytowanie i wywóz ziemi na głębokość 0,2m (ze ściągnięciem darni)
2 Wytyczenie układu przestrzennego, roboty pomiarowe.
3 Dowóz i rozścielenie ziemi ogrodniczej.
4 Rozścielenie agrowłókniny i zamontowanie obrzeży na styku z frakcją kamienia oraz trawnikiem.
5 Posadzenie sadzonek śliwy tarniny w ilości 325 szt
6 Wyściółkowanie terenu zrębkami (pod sadzonkami)
7 Przygotowanie mis do zasadzenia drzew 6 szt.
8 Równanie i oczyszczanie terenu przeznaczonego pod kamień ogrodowy
9 Zagospodarowanie kamieniem ogrodniczym
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 120301,85 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4.Zagospodarowanie Węzła Gotartowickiego zlokalizowanego w dzielnicy Gotartowice (skrzyżowanie Drogi Regionalnej z ulicą Gotartowicką)
Powierzchnia ronda do zagospodarowania: 3117 m2 + 329 m2 (wysepki pod światłem wiaduktu)
Projekt ronda (załącznik) zakłada następujące prace:
1 Korytowanie i wywóz ziemi na głębokość 0,2m (ze ściągnięciem darni)
2 Wytyczenie układu przestrzennego, roboty pomiarowe.
3 Dowóz i rozścielenie ziemi ogrodniczej.
4 Rozścielenie agrowłókniny i zamontowanie obrzeży na styku z frakcją kamienia oraz trawnikiem.
5 Posadzenie sadzonek głogu jednoszyjkowego w ilości 343 szt
6 Wyściółkowanie terenu zrębkami (pod sadzonkami).
7 Przygotowanie mis do zasadzenia drzew 6 szt.
8 Równanie i oczyszczanie terenu przeznaczonego pod kamień ogrodowy
9 Zagospodarowanie kamieniem ogrodniczym
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 125454,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRANI-TEC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423188758
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRANI-TEC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423188758
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRANI-TEC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423188758
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRANI-TEC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423188758
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Remont systemów i urządzeń metanometrii produkcji ZMUE dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- Zabudowa infrastruktury umożliwiającej dostęp do mieszkania osobie na wózku przy ul. Barbary 19a/1 w Rybniku
- Dostawa wraz z zabudową filtra tarczowego FTC 150 lub równoważnego wraz z osprzętem dla Polskiej Grupy Górniczej Spółka Akcyjna Oddział KWK ROW Ruch Jankowice.
- Dostawa, modernizacja i dostosowanie ognioszczelnych pól rozdzielczych 6kV dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- Wykonanie wymiany dwóch łożysk koła linowego wschodniego szybu II przedział B dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice
- Dostawa suszarek laboratoryjnych dla potrzeb Oddziałów PGG S.A.
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa instalacji automatycznego nawadniania boiska głównego w Rosanowie"
- Wymianę nawierzchni placów zabaw
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z realizacją zadania "Park przy Forcie w Bronowicach", ETAP III, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Wykonanie robót budowlanych dla rozbudowy budynku biurowego w ramach inwestycji pn.: "Rozbudowa budynku biurowego przy ul. Porcelanowej 21 - Etap II"
- Budowa ulicy Kawaleryjskiej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z niezbędną infrastrukturą oraz rozbiórką i budową sieci wodociągowej - bez chodnika
- "Zagospodarowanie wejścia do parku w Świętej Katarzynie poprzez wykonanie oraz montaż urządzeń infrastruktury turystycznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.