eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinekWymiana opraw oświetleniowych sodowych na oprawy LED na terenie miasta Szczecinek



Ogłoszenie z dnia 2023-08-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wymiana opraw oświetleniowych sodowych na oprawy LED na terenie miasta Szczecinek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SZCZECINEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 13

1.5.2.) Miejscowość: Szczecinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um.szczecinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7cd3b310-15b0-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana opraw oświetleniowych sodowych na oprawy LED na terenie miasta Szczecinek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7cd3b310-15b0-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00340428

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005447/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Wymiana opraw sodowych na oprawy LED

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00281537

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: K.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, zgodnie ze złożoną ofertą na „Wymianę opraw oświetleniowych sodowych na oprawy LED na terenie Miasta Szczecinek” oraz obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej, wymiany łącznie 145 opraw oświetleniowych, w tym:
1) wymianę 8 opraw oświetleniowych sodowych na energooszczędne oprawy typu LED wraz z przewodami zasilającymi na Rondzie Soderhamn (przy skrzyżowaniu ul. Armii Krajowej, ul. gen. W. Sikorskiego i ul. Słowiańskiej) w Szczecinku, utylizację zdemontowanych opraw sodowych, wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej oraz pomiarów natężenia oświetlenia;
2) wymianę 31 opraw oświetleniowych sodowych na energooszczędne oprawy typu LED wraz z przewodami zasilającymi na ul. 1 Maja i ul. G. Narutowicza w Szczecinku, utylizację zdemontowanych opraw sodowych, wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej oraz pomiarów natężenia oświetlenia;
3) wymianę 39 opraw oświetleniowych sodowych na energooszczędne oprawy typu LED wraz z przewodami zasilającymi na ul. prof. W. Szafera i ul. Kaszubskiej w Szczecinku, utylizację zdemontowanych opraw sodowych, wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej oraz pomiarów natężenia oświetlenia;
4) wymianę 67 opraw oświetleniowych sodowych na energooszczędne oprawy typu LED wraz z przewodami zasilającymi na ul. Polnej i ul. Budowlanych w Szczecinku, utylizację zdemontowanych opraw sodowych, wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej oraz pomiarów natężenia oświetlenia.
2. Szczegółowy zakres prac, o którym mowa w ust. 1, określają:
1) zał. 1 Zakres prac związanych z wymianą opraw sodowych na oprawy typu LED na Rondzie Soderhamn w Szczecinku,
2) zał. 1.1 Mapka z lokalizacją opraw oświetleniowych do wymiany na Rondzie Soderhamn w Szczecinku,
3) zał. 2 Zakres prac związanych z wymianą opraw sodowych na oprawy typu LED na ul. 1 Maja i ul. Narutowicza w Szczecinku,
4) zał. 2.1, 2,2, 2.3, 2.4 Mapki z lokalizacją opraw oświetleniowych do wymiany na ul.1 Maja i ul. G. Narutowicza w Szczecinku,
5) zał. 3 Zakres prac związanych z wymianą opraw sodowych na oprawy typu LED na ul. prof. W. Szafera i ul. Kaszubskiej w Szczecinku,
6) zał. 3.1, 3.2, 3.3 Mapki z lokalizacją opraw oświetleniowych do wymiany na
ul. prof. W. Szafera i ul. Kaszubskiej w Szczecinku,
7) zał. 4 Zakres prac związanych z wymianą opraw sodowych na oprawy typu LED na ul. Polnej i ul. Budowlanych w Szczecinku,
8) zał. 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, 4.7, 4.8, 4.9 Mapki z lokalizacją opraw oświetleniowych do wymiany na ul. Polnej i ul. Budowlanych w Szczecinku,
9) zał. 5 Zestawienie opraw sodowych przeznaczonych do utylizacji,
10) zał. 6 Projekt wymiany opraw,stanowiące integralną część nin. SWZ.
3. Wymiana opraw oświetleniowych realizowana będzie na słupach oświetleniowych stanowiących własność Miasta Szczecinek, na następujących klasach dróg:
1) drogi gminne: ul. 1 Maja, ul. Armii Krajowej, ul. prof. W. Szafera, ul. Kaszubska, ul. Polna i ul. Budowlanych w Szczecinku;
2) drogi powiatowe: ul. G. Narutowicza w Szczecinku,
3) drogi krajowe: Rondo Soderhamn, ul. gen. W. Sikorskiego, ul. Słowiańska
w Szczecinku.
4. Wymagania techniczne stawiane oprawom oświetleniowym:
1) muszą posiadać oznakowanie symbolem CE, deklarację zgodności oraz certyfikat RoHS od producenta,
2) muszą posiadać aktualny certyfikat ENEC lub równoważny i ENEC + lub równoważny,
3) korpus dwukomorowy, wykonany z odlewanego aluminium, zabezpieczone przed korozją powłoką lakierniczą (nie dopuszcza się surowego materiału), stanowiący jednocześnie radiator oprawy; nie dopuszcza się stosowania radiatora w postaci użebrowania,
4) konstrukcja korpusu powinna umożliwiać samoczynne oczyszczanie się jego górnej części podczas opadu deszczu, oprawa płaska od góry,
5) dostęp do komory zasilającej od góry,
6) oprawa przystosowana do montażu na wysięgnikach z zakończeniem o średnicy 48-60 mm,
7) klosz oprawy musi być wykonany z płaskiego szkła,
8) oprawa wyposażona w indywidualną redukcję mocy o 25 % w godzinach od 21:00 do 5:00,
9) ochrona przeciwprzepięciowe min. 6 kV,
10) stopień ochrony przed wnikaniem pyłu i wody nie mniejszy niż IP66,
11) stopień ochrony przed uderzeniami mechanicznymi min. IK08,
12) temperatura barwowa 4 000 K ± 5%,
13) współczynnik oddawania barw (CRI) nie mniejszy niż 70,
14) moc oprawy – nie większa niż wskazana w Projekcie wymiany opraw - Zał. 6 oraz w Zał. 1, 2, 3, 4.
15) skuteczność świetlna oprawy nie mniejsza niż wskazana w Projekcie wymiany opraw - Zał. 6 oraz w Zał. 1, 2, 3, 4.
16) utrzymanie strumienia świetlnego przy medianie okresu użytkowania 100 000 h – L95,
17) zakres temperatury pracy oprawy: od -40°C do +45°C,
18) oprawa musi posiadać pliki fotometryczne (np. format .Ldt, .les) zamieszczone na stronie internetowej producenta lub dystrybutora pozwalające wykonać sprawdzające obliczenia fotometryczne w ogólnodostępnych programach komputerowych (np. Dialux, Relux).
5. Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca.
6. Materiały zużyte i pochodzące z demontażu przeznaczone do utylizacji Wykonawca wywiezie poza teren prac i będzie z nimi postępował zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r. poz. 699, z późn. zm.).
7. Przedmiot umowy wykonany przez Wykonawcę i oddany Zamawiającemu będzie całkowicie zgodny z umową i będzie odpowiadać potrzebom, dla których jest przewidziany.
8. Przedstawiony zakres prac do wykonania, o którym mowa w ust. 2, jest tylko materiałem informacyjnym i nie stanowi zestawienia planowanych prac i przewidywanych wszystkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133191,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 315655,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133191,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energa Oświetlenie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191251580

7.3.3) Ulica: Artura Grottgera 7

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-809

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133191,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.