eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłogówWykonywanie usług w zakresie wywozu i unieszkodl. niesegr. odpadów komunalnych z lokali użytkowych oraz odpadów z utrzymania czystości terenów zewnętrznych administrowanych przez ZGM w Głogowie



Ogłoszenie z dnia 2021-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług w zakresie wywozu i unieszkodl. niesegr. odpadów komunalnych z lokali użytkowych oraz odpadów z utrzymania czystości terenów zewnętrznych administrowanych przez ZGM w Głogowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000160531

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poczdamska 1

1.5.2.) Miejscowość: Głogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76-853-11-31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgm.glogow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.glogow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.zgm.glogow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usług w zakresie wywozu i unieszkodl. niesegr. odpadów komunalnych z lokali użytkowych oraz odpadów z utrzymania czystości terenów zewnętrznych administrowanych przez ZGM w Głogowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8108a6b6-51de-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00340470

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011051/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wykonywanie usług w zakresie wywozu i unieszkodl. niesegr. odpadów komunalnych z lokali użytkowych oraz odpadów z utrzymania czystości terenów zewnętrznych administrowanych przez ZGM w Głogowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00293294/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZT-PN/10/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 146000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie wywozu
i unieszkodliwiania zmieszanych (niesegregowanych) odpadów komunalnych podstawowych i odpadów niebezpiecznych pochodzących z lokali użytkowych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie wraz z wywozem i unieszkodliwianiem odpadów pochodzących z utrzymania czystości terenów zewnętrznych administrowanych przez ZGM w Głogowie a będących w 100% własnością Gminy Miejskiej Głogów
2. Lokalizację wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia oraz szacunkową ilość odbieranych odpadów określa załącznik nr 6 do SWZ – „Wykaz pojemników na odpady niesegregowane w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie ”
3. Szczegółowy zakres usług określa projekt umowy - załącznik nr 7 do SWZ.
4. Wykonawca jest obowiązany do wykonywania usług stanowiących przedmiot zamówienia w terminie do 1 dnia roboczego od zgłoszenia telefonicznego od Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122460,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122460,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122460,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GPK - SUEZ GŁOGÓW Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931936882

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 7a

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132257,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.