Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00270968/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja pikniku rodzinnego z okazji Dnia Dziecka dla dzieci pracowników Szkoły Głównej Handlowej wraz z jego obsługą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA W WARSZAWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Podmiot należący do grupy VAT o nazwie Szkoła Główna Handlowa Grupa VAT w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001502
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 162
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-554
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzl@sgh.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sgh.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sgh.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4318891.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja pikniku rodzinnego z okazji Dnia Dziecka dla dzieci pracowników Szkoły Głównej Handlowej wraz z jego obsługą2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa58df72-f25f-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00340521
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270968
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ADZL.25.1.21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja pikniku rodzinnego z okazji Dnia Dziecka dla dzieci pracowników Szkoły Głównej Handlowej wraz z jego obsługą. Celem pikniku jest integracja pracowników i ich rodzin oraz zapewnienie aktywnych form wypoczynku dla uczestników pikniku.
2. W ramach realizacji zamówienia organizator ma zapewnić kompleksową organizację wydarzenia – w tym pobyt, wyżywienie oraz dodatkowe atrakcje.
3. Termin pikniku: 16.06.2024 r.
4. Szacowana liczba uczestników: ok. 500 osób, w tym 300 dzieci.
5. Wymagana lokalizacja: park linowy na obszarze m.st. Warszawa, z możliwością dojazdu komunikacją miejską (linie autobusowe ZTM, tramwaj, metro); odległość miejsca imprezy od czynnego przystanku lub stacji nie większa niż 1 kilometr.
6. Planowana agenda:
Gotowość na godz. 9.30.
10:00 - Rozpoczęcie imprezy,
10:00 - 15.00 Proponowane atrakcje wedle przedstawionej Koncepcji imprezy, o której mowa w rozdziale VI SWZ,
11:00 - Start cateringu,
15:00 - Godzina zakończenia imprezy.
7. Uczestnicy mogą przychodzić o dowolnej godzinie. Zaplanowane atrakcje dla każdej z grup wiekowych w większości powinny być dostępne podczas całego czasu trwania pikniku.
8. Wykonawca zorganizuje wydarzenie zgodnie z przedstawioną Koncepcją imprezy, o której mowa w rozdziale VI SWZ, wraz z aktywnościami takimi jak gry, zabawy i konkursy o charakterze edukacyjnym, sportowym
i rozrywkowym, w tym parku linowego z trasami o różnym stopniu trudności dostosowanymi do różnych grup wiekowych oraz strefy zabaw dla trzech kategorii wiekowych: maluchów, dzieci i młodzieży.
9. Zamawiający wymaga zapewnienia trzech różnych atrakcji dla każdej kategorii wiekowej, przy czym dla maluchów zapewni obligatoryjnie zjeżdżalnię dmuchaną i basen z kulkami, trzecia atrakcja wedle uznania Wykonawcy. Do minimum trzech atrakcji dla każdej grupy wiekowej nie wlicza się parku linowego. Do minimum trzech atrakcji dla dzieci i młodzieży
nie wlicza się zjeżdżalni dmuchanej i basenu z kulkami. Atrakcje nie mogą powtarzać się w poszczególnych kategoriach wiekowych jedynie w celu spełnienia warunku minimum 3 atrakcji dla każdej kategorii wiekowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118756,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 433538,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179334,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Tak
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EventSystem Kamil Banasiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6662006306
7.3.4) Miejscowość: Kamień 31
7.3.5) Kod pocztowy: 62-600
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179334,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa szkolenia CISM (Critical Incident Stress Management)
- Zakup stanowisk dydaktycznych do badania sprężyn oraz modułowych stanowisk do badania przekładni, sprzęgieł i elementów napędu liniowego, w podziale na pakiety
- Dostawa kart przedpłaconych do zakupu materiałów remontowo-budowlanych, konserwatorskich i innych przez okres 24 miesięcy liczony od dnia aktywacji kart
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do jednostek CUL
- Przeglądy techniczne stanowisk do badania odporności ogniowej wraz z instalacjami towarzyszącymi w Laboratorium Badań Ogniowych Instytutu Techniki Budowlanej w Oddziale Mazowieckim w Pionkach.
- Zabezpieczenie erodowanego brzegu rzeki Bug Graniczny w km 255+000 - 256+500, m. Pratulin, gm. Rokitno, pow. bialski, woj. lubelskie - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie strefy rekreacyjnej "Łazarskie Lato 2025"
- Organizacja cyklu wydarzeń pod nazwą "Lato na Madalinie 2025"
- Usługa nagłośnienia, oświetlenia i obsługa elementów multimedialnych wraz z realizacją wizji okolic startu, mety oraz wybranych punktów na trasie w trakcie 11. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu
- Organizacja pikniku rodzinnego z okazji Dnia Dziecka dla dzieci pracowników Szkoły Głównej Handlowej wraz z jego obsługą
- Zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia w ramach międzynarodowego spotkania partnerów 28 maja 2025r w Rzeszowie.
- Usługa kompleksowej organizacji obchodów 100 lecia Szkoły Orląt
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.