eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraZakup samochodu osobowego na potrzeby Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze



Ogłoszenie z dnia 2023-08-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu osobowego na potrzeby Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001082454

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cieplicka 126a

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-570

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 75 75 547 31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@999.jgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.999.jgora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jgora.logintrade.net/zapytania_email,133314,15f56f7eff93f7da60818c98ff009fb2.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup samochodu osobowego na potrzeby Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c54cc98-1716-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00340533

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00283216

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-8/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 247967,50 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 121396,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużytkowanego wcześniej (z dopuszczeniem użytkowania jedynie w zakresie niezbędnym przeprowadzenia testu jego poprawnej jazdy - z przebiegiem maksymalnie do 100 km), bezwypadkowego, technicznie sprawnego oraz wolnego od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych samochodu osobowego typu kombi (wraz z wyposażeniem).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania dotyczące parametrów technicznych, wyposażenia samochodu oraz gwarancji, został zawarty w Formularzu ofertowym (opisie przedmiotu zamówienia) – Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Wszystkie podane w w/w załączniku parametry i wymagania techniczne oraz w zakresie wyposażenia są minimalne, co oznacza,
że Wykonawca może zaoferować samochód zgodny z wymaganiami minimalnymi lub o lepszych/wyższych parametrach, jednak nie gorszych niż wskazane w Formularzu ofertowym (Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia).
3. Wykonawca, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, uzupełni zawarty w Formularzu ofertowym (Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia) opis parametrów i wyposażanie oferowanego samochodu.
4. W Formularzu ofertowym, Wykonawca musi wskazać markę (nazwę producenta) i model oferowanego pojazdu, rok produkcji pojazdu oraz jego parametry techniczne i wyposażenie, a także okresy gwarancji.
5. Wypełniając tabelę Formularza ofertowego - w zakresie opisu oferowanego samochodu – Wykonawca zobowiązany jest jednoznacznie opisać oferowany samochód i jego wyposażenie. W każdej wymaganej pozycji tabeli Wykonawca udziela jednoznacznej odpowiedzi „TAK” lub „NIE”, a ponadto uzupełnia rubryki o informacje dodatkowe (jeśli dotyczy). Wszystkie rubryki tabeli muszą zostać wypełnione przez Wykonawcę, a w przypadku nieuzupełnienia którejkolwiek wymaganej rubryki, będzie to skutkowało odrzuceniem oferty Wykonawcy - chyba, że z oferty lub załączonych do oferty bądź ogólnodostępnych dokumentów, jednoznacznie wynikać będzie jakimi parametrami technicznymi wykazuje się oferowany pojazd.
6. Wszelkie pozostałe uregulowania związane z warunkami wykonania przedmiotu zamówienia oraz obowiązkami Zamawiającego i Wykonawcy zawarte zostały w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik
Nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
7. Miejscem dostawy będzie ul. Cieplicka 126a , 58-570 Jelenia Góra.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142970,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142970,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142970,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ULTIMA" Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 230499145

7.3.3) Ulica: ul. Cieplicka 106

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-560

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142970,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.