Og³oszenie z dnia 2022-09-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00367496/01 - Wynik z dnia 2022-09-28
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kruszywa wraz z rozplantowaniem i zagêszczeniem mechanicznym loco plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jab³onka
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA JAB£ONKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jab³onka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jablonka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszywa wraz z rozplantowaniem i zagêszczeniem mechanicznym loco plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jab³onka
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8fced1e8-300c-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00340539
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00031891/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawy kruszywa loco plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jab³onka
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a
wykonawca odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu nastêpuj±cych narzêdzi:
przy u¿yciu portalu https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka
oraz poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl lub zpubliczne@jablonka.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w
jêzyku polskim za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka
2. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce
odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na
platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny
wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
3. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania
sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
5. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
6. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z
platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania
ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”).
7. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania
wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu
platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje Wykonawca obowi±zany jest zapoznaæ siê z ww. instrukcj± i postêpowaæ ws zasad
w niej wskazanych.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Rozdziale 20 i 24 SWZ .
Oferta, wniosek oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane:
kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz
inne dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w rozporz±dzeniu w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych
dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415), sk³ada siê w
formie elektronicznej, w zakresie i w sposób okre¶lony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): • administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy Jab³onka, ul. 3 – go
Maja 1, 34 – 480 Jab³onka;
• Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Jab³onka kontakt: e-mail: iod@jablonka.pl, telefon 18/2611100;
• dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego /dane identyfikuj±ce postêpowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie podstawowym bez
przeprowadzenia negocjacji nr RINT.271.1.29.2022 „Dostawa kruszywa wraz z rozplantowaniem i zagêszczeniem mechanicznym loco plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jab³onka” Podstawê prawna
przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówieñ publicznych, wydanych na jej podstawie akty wykonawcze, a tak¿e ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
• odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n.
zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres
obowi±zywania umowy lub d³u¿szym, je¿eli wynika to z odrêbnych przepisów; Okresy te dotycz± równie¿ Wykonawców, którzy
z³o¿yli oferty i nie zosta³y one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
• obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Wykonawcy jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
• Wykonawca posiada:
−na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Wykonawcy dotycz±cych;
−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy (Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do
sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ
umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
−na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych
osobowych dotycz±cych Wykonawcy narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • nie przys³uguje Wykonawcy:
−w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
• przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RINT.271.1.29.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy kruszywa wraz z rozplantowaniem i zagêszczeniem mechanicznym loco plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jab³onka:
- t³uczeñ kamienny frakcji 31,5-63 mm w ilo¶ci 120 m3
- kliniec kamienny frakcji 8-31,5 mm w ilo¶ci 120 m3
Zamawiaj±cy dopuszcza niewykonanie zamówienia do 50% ilo¶ci wskazanych powy¿ej.
Kruszywo dostarczane bêdzie transportem Wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego.
2.Kruszywo dostarczane bêdzie sukcesywnie w okresie od zawarcia umowy do dnia 30 grudnia 2022 roku lub do wyczerpania ilo¶ci zamówienia w terminie okre¶lonym przez Wykonawcê w ofercie (w dniach roboczych) od dnia zawiadomienia (przekazanego Wykonawcy telefonicznie lub mailem) Zamawiaj±cego w ilo¶ci przez niego okre¶lonej.
3. Zapotrzebowanie ilo¶ciowe na w/w kruszywo okre¶lone w pkt 1 stanowi przewidywane, szacunkowe (+/-) zapotrzebowanie w okresie wykonania zamówienia i nie jest wi±¿±ce dla Zamawiaj±cego. W przypadku nie wykorzystania w okresie trwania umowy ilo¶ci towaru okre¶lonego w pkt. 1 Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u.
4. Nazwa i kod okre¶lony we Wspólnym S³owniku Zamówieñ
G³ówny przedmiot: 14.21.00.00-6 ¯wir, piasek, kamieñ kruszony i kruszywa
5. Kruszywo powinno posiadaæ granulacjê od 0,1 – 1 mm zgodnie z wymogiem okre¶lonym w Rozporz±dzeniu Ministra ¦rodowiska z dn. 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania ¶rodków, jakie mog± byæ u¿ywane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005r. Nr 230 poz.1960). Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ na ¿±danie zamawiaj±cego aktualne badania laboratoryjne piasku o granulacji od 0,1-1 mm potwierdzaj±ce spe³nianie wymogów Ministra ¦rodowiska w zakresie materia³ów stosowanych na drogach publicznych w okresie zimowym na ¿±danie zamawiaj±cy oraz bêd± odpowiadaæ wymaganiom okre¶lonym norm±: PN-EN 13242+A1:2010, PN-EN 13043:2004 lub równowa¿nym. Pod pojêciem równowa¿no¶ci zamawiaj±cy rozumie, ¿e kruszywa odpowiadaj± wymaganiom wymienionym w ww. normie w zakresie: Wymiaru ziarna, Uziarnienia, Zawarto¶æ py³ów, Jako¶æ py³ów, Wska¼nik piaskowy, Gêsto¶æ ziaren frakcji, Nasi±kliwo¶æ, Mrozoodporno¶æ, Wska¼nika kszta³tu, Wska¼nika p³asko¶ci, Zgorzel s³oneczna, Odporno¶ci na rozdrabnianie, Odporno¶ci na ¶cieranie kruszywa, Zawarto¶ci siarki, Siarczanów, Zanieczyszczenia organiczne.
Zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy PZP wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego kruszywa spe³niaj± wymagania normy ww. zakresie.
6. W celu potwierdzenia prawid³owej realizacji umowy zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zwa¿enia wyrywkowo wybranego samochodu dostarczaj±cego kruszywo przed roz³adunkiem i po roz³adunku, oraz prawo do laboratoryjnego przebadania dowolnej partii dostarczonego materia³u. W przypadku niezgodno¶ci dostawy z dokumentem dostawy wykonawca obowi±zany bêdzie dostarczyæ brakuj±c± ilo¶æ piasku w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego i zwróciæ Zamawiaj±cemu poniesione koszty wa¿enia oraz wykonanych badañ.
7. Wymagania dotycz±ce dostaw:
1) wykonywanie ka¿dej czê¶ci przedmiotu zamówienia odbywaæ siê bêdzie w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego na zasadzie sukcesywnych, dora¼nych i bezgotówkowych dostaw.
2) wykonawca dostarcza³ bêdzie kruszywa w³asnym transportem sukcesywnie partiami, w dni robocze (od poniedzia³ku do pi±tku), po uprzednim z³o¿eniu zamówienie przez zamawiaj±cego (pisemnie, e-mailem, faksem lub telefonicznie z nastêpczym potwierdzeniem e-mailem).
3) Wraz z dostaw± zamówionej partii kruszywa Wykonawca dostarczy wystawion± przez producenta kruszywa Deklaracjê W³a¶ciwo¶ci U¿ytkowych oraz dokument o dopuszczeniu kruszywa do stosowania w budownictwie, a tak¿e wymagane atesty i certyfikaty.
4) W przypadku w±tpliwo¶ci co do jako¶ci dostarczonej partii kruszywa (zgodno¶ci z wymaganiami normy), zamawiaj±cy mo¿e w ka¿dym czasie zleciæ przeprowadzenie badan jako¶ci kruszywa w niezale¿nym o¶rodku badawczym dostarczonego celem weryfikacji jego zgodno¶æ z parametrami okre¶lonymi w SWZ i w umowie.
5) W razie, gdy wyniki badañ jako¶ci dostarczonego kruszywa potwierdz± jego niezgodno¶æ z warunkami okre¶lonymi w SWZ i w umowie, zamawiaj±cy mo¿e odmówiæ przyjêcia ca³ej partii kruszywa, a wykonawca bêdzie zobowi±zany do wymiany tej wadliwej partii kruszywa na wolne od wad w terminie do 24 godzin licz±c od momentu przekazania przez zamawiaj±cego wezwania w tym zakresie oraz bêdzie zobowi±zany do zap³aty zamawiaj±cemu kary umownej, a tak¿e do zwrotu zamawiaj±cemu kosztów wykonania badan jako¶ci kruszywa (tj. kosztów dostarczenia próby, transportu, przeprowadzenia badania i dostarczenia wyników do Zamawiaj±cego). Koszty te zamawiaj±cy mo¿e potr±ciæ z wynagrodzenia wykonawcy.
8. Sposób rozliczenia:
1) Rozliczenia dostaw kruszywa odbywaæ siê bêd± w formie bezgotówkowej, ka¿dorazowo na podstawie faktur wystawianych przez wykonawcê oddzielnie za ka¿d± odebran± przez zamawiaj±cego partiê kruszywa.
2) P³atno¶æ wynagrodzenia nast±pi ka¿dorazowo przelewem na konto wykonawcy w terminie do 30 dni od daty dostarczenia faktury zamawiaj±cemu.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 14210000-6 - ¯wir, piasek, kamieñ kruszony i kruszywa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty bêdzie kierowa³ siê
nastêpuj±cymi kryteriami:
a) Cena (Kc) – 60 pkt
b) Termin dostawy (Kt) – 40 pkt
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (na podstawie art. 108 i 109
ustawy Pzp), zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie
krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia tj. (art. 274
ust. 1 ustawy Pzp):
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie
zamówienia w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
- chyba ¿e Wykonawca w Formularzu Oferty lub o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, wska¿e dane
umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów samodzielnie przez Zamawiaj±cego, poprzez bezp³atne i ogólnodostêpne bazy danych;
Dotyczy równie¿ wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych o zamówienie, jak równie¿ w odniesieniu do podmiotów
udostêpniaj±cych zasoby
Wykonawca sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe aktualne na dzieñ ich z³o¿enia.
1. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o
którym mowa w Rozdziale 16 ust.3 pkt 1) SWZ – sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibê lub miejsce zamieszkania,
potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z
wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje
siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
Dokumenty te powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
2. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w
Rozdziale 16 ust. 3 SWZ, w § 4 ust. 1 Rozp., o których mowa w art. 128 ust. 6 ustawy lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do
wszystkich przypadków, o których mowa w
art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci
dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego
reprezentacji, lub o¶wiadczenie
osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce
zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym,
notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub
gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
(...) CI¡G DALSZY zawieraj± zapisy Rozdzia³u 17 SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty:A: Wype³niony i podpisany FORMULARZ OFERTY
- którego wzór stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ.
3.1 O¦WIADCZENIE WSTÊPNE (art. 125 ust 1 ustawy Pzp),
- za³±cznik nr 2 do SWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w Rozdziale 13 ust. 2 SWZ
- za³±cznik nr 3 do SWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego Rozdziale 14 ust. 1 i Rozdziale 15 ust 1 SWZ.
- w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o
spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ich pe³nomocnik.
3.2 ZOBOWI¡ZANIE PODMIOTU UDOSTÊPNIAJ¡CEGO ZASOBY
Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby,
sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do
dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny dysponowa³ niezbêdnymi zasobami
tych podmiotów
- wzór zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
3.3 O¦WIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJ¡CY SIÊ O UDZELENIE
ZAMÓWIENIA (konsorcjum, spó³ka cywilna itp.)
- wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy).
Uwaga: O¶wiadczenie ma byæ z³o¿one wraz z ofert± (je¿eli dotyczy). O¶wiadczenie ma byæ
podpisane przez ka¿dego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
3.4 PE£NOMOCNICTWA
Maj± byæ z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie (je¿eli dotyczy):
a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z w³a¶ciwego rejestru -
pe³nomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy
b) w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie pe³nomocnictwo podpisane przez
upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, do reprezentowania w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
- pe³nomocnictwo mo¿e byæ sporz±dzone wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
5.1 Wymagane o¶wiadczenia wskazane w pkt. 3.1 niniejszego Rozdzia³u SWZ powinny byæ z³o¿one przez ka¿degowykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie 5.2 W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 stawy Pzp,
wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna itp.) do³±czaj± do oferty
o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (art. 117
ust. 4 ustawy Pzp) - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr
6 do SWZ. 5.3 Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± zobowi±zani s± do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania
ich w postêpowaniu albo Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie
zamówienia - patrz: pkt. 3.4 ppkt b) SWZ.
Dokument lub dokumenty zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ) musi zawieraæ w
szczególno¶ci: wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie
o udzielenie zamówienia, wskazanie
ustanowionego Pe³nomocnika i zakres jego umocowania. Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie
Pe³nomocnika musi byæ podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia,
przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli, wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji wykonawców.
Ustanowienie przedmiotowego Pe³nomocnika mo¿e zostaæ zawarte w umowie o wspó³dzia³aniu z³o¿onej wraz z ofert±.
Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika musi zostaæ z³o¿ony wraz z ofert± w formie orygina³u
lub notarialnie po¶wiadczonej kopii. Do dokumentu (lub dokumentów) zawieraj±cego ustanowienie Pe³nomocnika nale¿y
za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoba udzielaj±ca pe³nomocnictwa by³a upowa¿niona do reprezentowania
wykonawców w chwili udzielania pe³nomocnictwa (co mo¿na wykazaæ w szczególno¶ci przez za³±czenie odpisu z
Krajowego Rejestru S±dowego lub
informacji odpowiadaj±cej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiêbiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z
dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sadowym (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, ze zm.) albo za¶wiadczenie
o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o
Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci
Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiêbiorcy (Dz.U.2020.2296). Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ
uwierzytelniana przez upe³nomocnionego. 5.4 Oferta wspólna sk³adana przez dwóch lub wiêcej wykonawców, powinna
spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
a) Dokumenty, dotycz±ce w³asnej firmy, takie jak np.: o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia, sk³ada ka¿dy z
wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± we w³asnym imieniu.
b) Dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe sk³ada pe³nomocnik
wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
5.5 Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, o których mowa w Rozdziale 24 ust. 3 pkt 3.2 SWZ, w
celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich
zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada o¶wiadczenia wskazane w Rozdziale 24 ust 3, pkt. 3.1. SWZ
zawieraj±ce informacje dotycz±ce tych podmiotów.
5.6 Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
5.7 Wype³niaj±c formularz oferty, jak równie¿ inne dokumenty, powo³uj±c siê na wykonawcê, w miejscu np. nazwa i adres
wykonawcy, nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, a nie
Pe³nomocnika tych wykonawców
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonanowyboru wykonawcy za wyj±tkiem zmian, wynikaj±cych z poni¿szych okoliczno¶ci oraz w niniejszej umowy:
1) niezgodno¶ci dokumentacji zgromadzonej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z rzeczywistym stanem
faktycznym, który ujawni siê w toku realizacji przez Wykonawcê zamówienia publicznego, a jest wynikiem okoliczno¶ci
niezawinionych przez Zamawiaj±cego
2) si³y wy¿szej, w wyniku, której nie jest mo¿liwe zachowanie przez Wykonawcê okre¶lonego umow± terminu realizacja
zamówienia publicznego.
3) zmiana stawki podatku VAT w przypadku zmiany dokonanej prze w³adzê ustawodawcz± w trakcie trwania umowy,
wynikaj±cej ze zmiany ustaw o podatku od towarów i us³ug oraz o podatku akcyzowym
4) zmiana zapotrzebowania ilo¶ciowego na kruszywa stanowi przewidywane, szacunkowe (+/-) zapotrzebowanie w okresie
wykonania zamówienia i nie jest wi±¿±ce dla Zamawiaj±cego
5) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmiany ilo¶ci kruszywa, w szczególno¶ci jego ograniczenia o nie wiêcej ni¿ 50%.
6) wyst±pienie zdarzeñ niezale¿nych od stron umowy, powoduj±cych potrzeb wprowadzenia do tre¶ci umowy zmian
neutralnych lub korzystnych dla zamawiaj±cego, bez zwiêkszenia ustalonego wynagrodzenia.
7) gdy zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego bez zwiêkszenia ustalonego wynagrodzenia
8) w przypadku zmian korzystnych dla Zamawiaj±cego dotycz±cych zakresu ¶wiadczonych dostaw
9) gdy zaistnieje niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub
techniczna, za któr± ¿adna ze tron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania
umowy zgodnie ze specyfikacj± istotnych warunków
10) okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi,
warunkami organizacyjnymi - zmianie mo¿e ulec termin realizacji umowy oraz warto¶æ i zakres rzeczowy umowy;
11) zmiana podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy
12) dzia³anie osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie umowy, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy
którejkolwiek ze Stron
13) w razie zmian bezwzglêdnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, których tre¶æ oddzia³uje po¶rednio lub bezpo¶rednio na
postanowienia umowy - poprzez dostosowanie tre¶ci umowy do tych zmian
14) pozosta³e zmiany okre¶lone w umowie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-21 11:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-21 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-10-20
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Przedmiotem zamówienia s± dostawy sukcesywne - od dnia podpisania umowy do dnia30.12.2022r. lub do wcze¶niejszegowyczerpania ilo¶ci wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (umowy) przed tym terminem. Szczegó³owe terminy oraz
zakres dostaw ustalane bêd± w zleceniach przekazywanych Wykonawcy telefonicznie, mailem lub faksem).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa na terenie Nadle¶nictwa Kañczuga w 2025 roku
- Zakup i dostawa kruszywa drogowego
- ¯wirowanie i równanie dróg gminnych na terenie gminy Nur
- Utrzymanie dróg ¿wirowych na terenie gminy Go³dap w zakresie konserwacji dróg
- DOSTAWA Z TRANSPORTEM I ROZ£ADUNKIEM DESTRUKTU BETONOWEGO, DESTRUKTU ASFALTOWEGO, KRUSZYWA £AMANEGO DO STABILIZACJI MECHANICZNEJ, MELAFIRU, PIASKU SIANEGO I PIASKU NATURALNEGO
- SUKCESYWNA DOSTAWA KRUSZYWA NATURALNEGO WRAZ Z JEGO TRANSPORTEM W MIEJSCE WSKAZANE PRZEZ ZAMAWIAJ¡CEGO. (II postêpowanie)
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.