Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00250855/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zawarcie umów ramowych na świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości położonych na terenie województwa świętokrzyskiego - zamówienie podzielone na 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA ODDZIAŁ TERENOWY W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36784953800041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piaskowa 18
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-323
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.kielce@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kowr.eb2b.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zawarcie umów ramowych na świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości położonych na terenie województwa świętokrzyskiego - zamówienie podzielone na 3 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6919726c-e5c4-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00340560
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00104892/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wycena wartości nieruchomości na terenie województwa świętokrzyskiego - zawarcie umów ramowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250855
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KIE.WOP.260.1.2024.MJ
4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 432856,60
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umów ramowych, na świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości rolnych oraz przeznaczonych na cele inne niż rolne w planach miejscowych, decyzjach o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz planach ogólnych gmin, położonych na terenie województwa świętokrzyskiego znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz innych wycen wskazanych przez OT KOWR w Kielcach a także wycen nieruchomości nie będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa w związku z wykonywaniem przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa przepisów ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 o kształtowaniu ustroju rolnego dla części zamówienia (zadania) nr 1 na terenie powiatu opatowskiego, ostrowieckiego, sandomierskiego i staszowskiego. Usługi w zakresie wycen w każdej części zamówienia przedstawia katalog czynności szczegółowo opisany w Rozdziale III SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 142818,51 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umów ramowych, na świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości rolnych oraz przeznaczonych na cele inne niż rolne w planach miejscowych, decyzjach o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz planach ogólnych gmin, położonych na terenie województwa świętokrzyskiego znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz innych wycen wskazanych przez OT KOWR w Kielcach a także wycen nieruchomości nie będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa w związku z wykonywaniem przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa przepisów ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 o kształtowaniu ustroju rolnego. dla części zamówienia (zadania) nr 2 na terenie powiatu kieleckiego, M. Kielce, koneckiego, skarżyskiego, starachowickiego. Usługi w zakresie wycen w każdej części zamówienia przedstawia katalog czynności szczegółowo opisany w Rozdziale III SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 149004,78 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umów ramowych, na świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości rolnych oraz przeznaczonych na cele inne niż rolne w planach miejscowych, decyzjach o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz planach ogólnych gmin, położonych na terenie województwa świętokrzyskiego znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz innych wycen wskazanych przez OT KOWR w Kielcach a także wycen nieruchomości nie będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa w związku z wykonywaniem przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa przepisów ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 o kształtowaniu ustroju rolnego. dla części zamówienia (zadania) nr 3 na terenie powiatu buskiego, jędrzejowskiego, kazimierskiego, pińczowskiego, włoszczowskiegoUsługi w zakresie wycen w każdej części zamówienia przedstawia katalog czynności szczegółowo opisany w Rozdziale III SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 141033,31 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135256,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monika Popiel Biuro Obsługi Nieruchomości
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522947209
7.3.3) Ulica: Modrzewskiego 5/12
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Monika Popiel biuro obsługi nieruchomości
jakie przetargi wygrała firma
Monika Popiel biuro obsługi nieruchomości
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128498,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224936,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128498,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bartłomiej Jabłoński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366797288
7.3.3) Ulica: Kwiatowa 2/1
7.3.4) Miejscowość: Zawichost
7.3.5) Kod pocztowy: 27-630
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO SADOWNICZE BARTŁOMIEJ JABŁOŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO SADOWNICZE BARTŁOMIEJ JABŁOŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128498,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130134,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187015,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130134,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rzeczoznawca Majątkowy Jolanta Stachowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 292394610
7.3.3) Ulica: Janowice Raczyckie 26
7.3.4) Miejscowość: Gnojno
7.3.5) Kod pocztowy: 28-114
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Rzeczoznawca Majątkowy Jolanta Stachowicz
jakie przetargi wygrała firma
Rzeczoznawca Majątkowy Jolanta Stachowicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130134,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa 2 sztuk samochodów typu furgon do przewozu towarów
- Dostawy opon samochodowych w okresie 2 lat
- Dostawa prasy do UJK
- Dostawa materiałów pielęgnacyjnych i pomocniczych na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa doposażenia strzelnicy multimedialnej dla Wydziału Prawa i Nauk Społecznych UJK ADP.2301.86.2024
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.01.2025r. do 30.06.2025r.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (6 części) - edycja 12/2024
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap II
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.