eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiłkiUdzielenie i obsługa kredytu długoterminowego



Ogłoszenie z dnia 2022-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miłki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671260

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mazurska

1.5.2.) Miejscowość: Miłki

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-513

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminamilki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminamilki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.gminamilki.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność statutowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8da4f8a9-0e68-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340568

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020871/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Uruchomienie kredytu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282314/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FN.272.01.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji obligacji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Kwota kredytu w PLN: 1 109 027,70 zł.
a) Prognozowane odsetki od kredytu- zgodnie z ofertą.
b) Przewidywany termin postawienia Kredytu do dyspozycji Zamawiającego
5 sierpnia 2022 roku. Uruchomienie kredytu nastąpi bez prowizji i opłat. Zamawiający może zmienić w/w termin lub rozłożyć kredyt na transze bez dodatkowych prowizji i opłat bankowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy. O zmianie terminu spłaty kredytu zamawiający poinformuje w formie pisemnej Wykonawcę. W przypadku przedterminowej spłaty części kredytu Wykonawca dokona aktualizacji „Harmonogramu spłat rat kapitałowych kredytu”, bez kosztów obciążających Zamawiającego.
c) Okres karencji kredytu w spłacie: 18 miesięcy.
d) Kredyt zostanie spłacony w 36 ratach.
e) Terminy spłat kwot rat kapitałowych:
do 15 marzec 2024 roku – 30 806,32 zł
do 15 maj 2024 roku – 30 806,32 zł
do 15 września 2024 roku – 30 806,32 zł
do 15 listopad 2024 roku – 30 806,32 zł
do 15 marzec 2025 roku – 30 806,32 zł
do 15 maj 2025 roku – 30 806,32 zł
do 15 września 2025 roku – 30 806,32 zł
do 15 listopad 2025 roku – 30 806,32 zł
do 15 marzec 2026 roku – 30 806,32 zł
do 15 maj 2026 roku – 30 806,32 zł
do 15 września 2026 roku – 30 806,32 zł
do 15 listopad 2026 roku – 30 806,32 zł
do 15 marzec 2027 roku – 30 806,32 zł
do 15 maj 2027 roku – 30 806,32 zł
do 15 września 2027 roku – 30 806,32 zł
do 15 listopad 2027 roku – 30 806,32 zł
do 15 marzec 2028 roku – 30 806,32 zł
do 15 maj 2028 roku – 30 806,32 zł
do 15 września 2028 roku – 30 806,32 zł
do 15 listopad 2028 roku – 30 806,32 zł
do 15 marzec 2029 roku – 30 806,32 zł
do 15 maj 2029 roku – 30 806,32 zł
do 15 września 2029 roku – 30 806,32 zł
do 15 listopad 2029 roku – 30 806,32 zł
do 15 marzec 2030 roku – 30 806,32 zł
do 15 maj 2030 roku – 30 806,32 zł
do 15 września 2030 roku – 30 806,32 zł
do 15 listopad 2030 roku – 30 806,32 zł
do 15 marzec 2031 roku – 30 806,32 zł
do 15 maj 2031 roku – 30 806,32 zł
do 15 września 2031 roku – 30 806,32 zł
do 15 listopad 2031 roku – 30 806,32 zł
do 15 marzec 2032 roku – 30 806,32 zł
do 15 maj 2032 roku – 30 806,32 zł
do 15 września 2032 roku – 30 806,32 zł
do 15 listopad 2032 roku – 30 806,50 zł
f) Spłata odsetek w ratach kwartalnych począwszy od odsetek za III kwartał 2022 roku płatnych do 30 września 2022 roku do ostatniej spłaty odsetek do 15 listopada 2032 roku na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank. Dopuszcza się wstępne informowanie przez Bank w drodze faksu w terminie 7 dni przed data płatności odsetek.
W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie w dzień wolny
od pracy, Kredytobiorca dokona wymaganej spłaty raty kredytu czy odsetek w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. W okresie spłaty kredytu odsetki płatne będą od zadłużenia malejącego.
g) Oprocentowanie kredytu według zmiennej stopy procentowej obowiązującej w okresach, za które są naliczane odsetki. Od wykorzystanego kredytu odsetki liczone według zmiennej stopy procentowej stanowiącej sumę stopy bazowej WIBOR 3M obowiązującej w okresie, za które odsetki są naliczane i marży Banku. Oprocentowanie kredytu ulega zmianie w zależności od zmiany stopy bazowej WIBOR 3M i ustalane jest dla jednomiesięcznych okresów obrachunkowych. Wysokość stopy bazowej WIBOR 3M ustalana jest jako stawka średnia WIBOR dla terminu 3- miesięcznego z okresu jednego miesiąca kalendarzowego, poprzedzającego okres, w którym obowiązuje. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 3M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia.
Dla potrzeb złożenia oferty stopa bazowa WIBOR 3 M z dnia 26 lipca 2022 wynosi 7 %.
Zabezpieczeniem spłaty kredytu i odsetek będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 547138,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 603570,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 547138,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WARMIŃSKO-MAZURSKI BANK SPÓŁDZIELCZY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490001174

7.3.4) Miejscowość: Pisz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 547138,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-08-05 do 2032-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.