eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MielnikDOSTAWA I MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ DO ZASILANIA OŚWIETLENIA I MONITORINGU PLACU ZABAW W MIELNIKU



Ogłoszenie z dnia 2022-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA I MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ DO ZASILANIA OŚWIETLENIA I MONITORINGU PLACU ZABAW W MIELNIKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIELNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piaskowa 38

1.5.2.) Miejscowość: Mielnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-307

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 856577003

1.5.8.) Numer faksu: 856577121

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@mielnik.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mielnik.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip-ugmielnik.wrotapodlasia.pl/informacje/przetargi/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA I MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ DO ZASILANIA OŚWIETLENIA I MONITORINGU PLACU ZABAW W MIELNIKU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20bcd047-e71f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340644

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00043332/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 DOSTAWA I MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ DO ZASILANIA OŚWIETLENIA I MONITORINGU PLACU ZABAW W MIELNIKU

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VIII: Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działanie 8.6: Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego, Typ projektu Nr 9 Rewitalizacja małej skali

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00200031/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.2.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 792023,51 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 18141,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej do zasilania oświetlenia i monitoringu placu zabaw w Mielniku o mocy min. 2,96 kWp. Instalację fotowoltaiczną zaprojektowano przy założeniu wykorzystania wytworzonej energii na bieżące potrzeby obiektu oraz sprzedaży nadmiaru energii do sieci energetycznej. Projektowana instalacja fotowoltaiczna ma moc docelową równą 2,96 kWp.
4.2. Przed podłączeniem instalacji do sieci należy wykonać zgłoszenie aktualizację danych mikroinstalacji – na przyłączu, do którego należy wykonać instalację objętą przedmiotem zamówienia, jest już wykonana instalacja fotowoltaiczna o mocy 31,20 kWp. Moc umowna dla tego przyłącza to 60 kW.
4.3. Na dachu wiaty zamontowane zostaną ogniwa fotowoltaiczne o mocy min. 370W każdy. Panele montować na dedykowanych dla pokrycia, certyfikowanych i fabrycznych mocowaniach. Ogniwa należy połączyć w 1 łańcuch szeregowo, mogący w sumie wytworzyć moc ok. 2,96 kWp. Fotoogniwa należy połączyć stosując przewody instalacji stałoprądowych fotowoltaicznych 6,0mm2. Kable łączące poszczególne moduły fotowoltaiczne będą mocowane do konstrukcji wsporczej samych modułów fotowoltaicznych. Instalacje modułów PV podłączyć do inwertera jednofazowego o mocy 3000 kVA, który zostanie zamontowany obok rozdzielni RB. Inwerter należy osłonić daszkiem. Inwerter posiadający blokadę przeciw podaniu napięcia do sieci, gdy ta jest w stanie beznapięciowym (blokada od pracy wyspowej). Wyłączenie napięcia zasilającego rozdzielnię RG spowoduje brak możliwości generowania do sieci inwestora napięcia od strony inwertera.
4.4. Podłączenie inwertera do Internetu, a także dostarczenie rozwiązania polegającego na gromadzeniu
i wizualizacji danych za pośrednictwem sieci internetowej zapewnić ma wykonawca instalacji. Dopuszcza się wykorzystanie rozwiązań oferowanych przez producentów inwerterów. Połączenia oraz zabezpieczenia należy wykonać zgodnie z instrukcjami producenta urządzeń.
4.5. Zakres zamówienia obejmuje:
- montaż rozdzielnicy RDC wraz z osprzętem
- wykonanie tras kablowych na potrzeby systemu PV,
- montaż falownika 3kW/1f,
- montaż rozdzielnic RAC wraz z osprzętem,
- montaż modułów fotowoltaicznych monokrystalicznych o łącznej mocy min. 2,96 kWp na dachu wiaty posadowionej na terenie placu zabaw na działce nr 6142/3, obręb 0004 Mielnik.
- wykonanie zabezpieczenia falownika i pozostałych urządzeń od dostępu osób postronnych i dzieci.
4.6. dopuszcza się montaż instalacji PV z zastosowaniem mikroinwertera/ów z utrzymaniem wymagań odnośnie zastosowanych określonych w SWZ paneli i zabezpieczeń z odpowiednim dostosowaniem ich do konstrukcji mikroinwerterów.
4.7.W projekcie przewidziano zastosowanie urządzeń o minimalnych parametrach
(dopuszcza się stosowanie urządzeń równoważnych):
Lp. Nazwa Jednostka Ilość
1 Panele fotowoltaiczne 370Wp szt. 8
2 Inwerter 3 kW, jednofazowy lub mikroinwerter szt. 1
3 Konstrukcja montażowa kpl. wg potrzeb
5 Kabel solarny 6mm kpl. wg potrzeb
6 Dostawa towaru kpl. 1
7 Rozdzielnice fotowoltaiczne kpl. 1
8 Prace elektryczne kpl. 1
9 Montaż, konfiguracja, uruchomienie, zgłoszenie do zakładu energetycznego, prace elektryczne, zabezpieczenie po stronie AC kpl. 1
10 Elementy zabezpieczające kpl. 1

4.8. OCHRONA PRZECIWPORAŻENIOWA INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ
Jako ochronę od porażeń prądem elektrycznym należy zastosować samoczynne wyłączenie zasilania
w układzie sieciowym TN–S, za pomocą wyłączników nadmiarowoprądowych.
4.9. OCHRONA PRZECIWPRZEPIĘCIOWA INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ
Ochronę przed przepięciami spowodowanymi wyładowaniami atmosferycznymi zaprojektowano stosując ochronniki przepięciowe. Każdy łańcuch modułów PV zostanie zabezpieczony jednym ochronnikiem przepięciowym. Ochronniki przepięciowe instalacji fotowoltaicznej umieścić
w rozdzielnicy TF1. Należy zastosować ochronniki typ T1+2 kombinowany. Po stronie AC zastosować również ochronniki Typ T1+2 kombinowany, zabudowane w rozdzielnicy TF2 . Rozdzielnice TF1 oraz TF2 powinny posiadać obudowy wykonane z tworzywa termoutwardzalnego, posiadające atest bezpieczeństwa – II klasa izolacji, które należy posadowić na fundamencie prefabrykowanym obok rozdzielni RB.
4.10. Minimalne parametry modułu fotowoltaicznego
Typ modułu monokrystaliczny
Moc modułu 370Wp
Sprawność modułu 20,6%
Maksymalne napięcie UMPP 34,3V
Napięcie jałowe 41,5V
Prąd zwarciowy 11,55A
Natężenie robocze prądu IMPP 11,0A
Stopień ochrony IP67
Maksymalne napięcie systemowe IEC 1000V
Temperaturowy współczynnik mocy – TC Pmpp -0,35% / °C
Panel fotowoltaiczny musi posiadać certyfikat wydany przez uprawniona jednostkę certyfikującą w zakresie zgodności z normą: PN-EN 61215 lub normami równoważnymi. Minimalnie 10 lat gwarancji na produkt. Liniowa wartość spadku mocy, po okresie 25 lat od produkcji – 83% mocy minimalnej.

4.11. Wszelkie materiały, wyroby i urządzenia przeznaczone do wykonania zadania w ramach prowadzonej inwestycji muszą być fabrycznie nowe, w możliwie najwyższej klasie jakości, wolne od wad fabrycznych, posiadające aktualne wymagane atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności. Muszą być objęte gwarancją fabryczną producenta. Wraz z dokumentacją powykonawczą Wykonawca złoży wszystkie wymagane certyfikaty i atesty. Dokumenty - należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
4.12. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wszelkich prób i sprawdzeń a także pierwszego rozruchu tak aby oddać w pełni gotową instalację do użytkowania.
4.13. Wykonawca w okresie gwarancji wykona wszelkie naprawy, przeglądy gwarancyjne. Wszelkie koszty z tym związane, w tym koszty dojazdu, ponosi Wykonawca. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny w miejscu użytkowania instalacji.
4.14. Instalację należy wykonać w sposób umożliwiający jej obsługę osobom z niepełnosprawnościami, np. ruchową (m.in. poprzez zdalny monitoring pracy, umieszczenie urządzeń rozdzielnic na odpowiedniej wysokości).
4.15. Minimalny okres gwarancji na wykonaną instalację: 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22127,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25460,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22127,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Altra sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831845554

7.3.3) Ulica: gen. Władysława Sikorskiego 16a

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22127,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.