Ogłoszenie z dnia 2023-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie w latach 2023-2024 trawników i żywopłotów na terenie Gminy Radzionków.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZIONKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258807
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Męczenników Oświęcimia 42
1.5.2.) Miejscowość: Radzionków
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-922
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 323887106
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radzionkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie w latach 2023-2024 trawników i żywopłotów na terenie Gminy Radzionków.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40be1147-f304-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00340662
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00008489/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Utrzymanie w latach 2023-2024 trawników i żywopłotów na terenie Gminy Radzionków.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00220962
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie publ. prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki-art.305 pkt.1 ustawy Pzp w związku art.214 ust.1 pkt. 11)- gdyż: 1) zamówienie udzielane jest przez Z-cego, o którym mowa w art. 4 ustawy Pzp (gmina jest JST w rozumieniu przepisów ustawy o finansach publicznych); 2) zamówienie jest udzielane os.prawnej – Przedsiębiorstwu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Radzionkowie (skrót: PGK Sp. z o.o.) i spełnione są łącznie następujące warunki: a) Z-cy sprawuje nad tą os.prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania jej sprawami; b) ponad 90% działalności kontrolowanej os.prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Z-cego sprawującego kontrolę: c) w kontrolowanej os.prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Wszystkie przesłanki wskazane powyżej są spełnione.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KI.271.1.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 236686,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia to wykonanie w latach 2023-2024 usługi polegającej na ręcznym i mechanicznym koszeniu trawników wraz z ich utrzymaniem oraz cięcie żywopłotów znajdujących się na terenie Radzionkowa, w tym na nieruchomościach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy Radzionków administrowanych przez Urząd Miasta Radzionków.
Zakres koszenia trawy i chwastów (327208,83 m2) wraz z wywozem i utylizacją (zagospodarowaniem) odpadów obejmuje: ręczne i mechaniczne koszenie trawników, nawożenie nawozem trawników, wsiewki (tzn. uzupełnienie), grabienie skoszonej trawy, odchwaszczanie, pogłębianie i oczyszczanie rowów wraz ze skarpami, bieżące zbieranie odpadów zielonych oraz ich zagospodarowanie. Przed przystąpieniem do koszenia, w trakcie i po zakończeniu koszenia Wykonawca obowiązany jest usuwać wszelkie odpady zalegające na koszonym terenie w trakcie trwania zlecenie lecz nie później niż w ostatnim dniu roboczym wskazanym w zleceniu. W przypadku zlecenia w trybie priorytetowym usługa wraz z uprzątnięciem prowadzona będzie w zakresie 0,5 ha/dzień. Koszenie w pasach drogowych obejmuje również koszenie trawy i chwastów na wysepkach, przystankach komunikacji publicznej, przy barierkach ochronnych oraz tzw. trójkątów widoczności. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia szczegółowego obmiaru prac i sporządzenia protokołu jednostkowego, który będzie podstawą finansowego rozliczenia. Zamawiający ustali kolejność koszenia poszczególnych terenów oraz trawy z pasów drogowych – zgodnie ze zleceniami. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zleceń/wykonania poszczególnych rodzajów usług w ramach ustalonej w umowie kwoty wynagrodzenia na co Wykonawca wyraża zgodę. Koszenie trawy będzie zlecane według potrzeb (w godzinach pracy urzędu) w dwóch trybach: -tryb podstawowy – zlecenie przesłane pisemnie (faksem lub pocztą elektroniczną), rozpoczęcie prac nastąpi najpóźniej w trzecim dniu roboczym od dnia przekazania zlecenia; -tryb priorytetowy – zlecenie przekazane telefonicznie w pilnych przypadkach (w miarę możliwości potwierdzone faksem lub pocztą elektroniczną), rozpoczęcie prac nastąpi w następnym dniu roboczym od przekazania zlecenia. W każdym trybie: rozpoczęcie prac prowadzone będzie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, a zakończenie zostanie określone wspólnie przez zamawiającego i wykonawcę oraz wskazane w zleceniu. Usługa cięcia żywopłotów (12423,50m2) wraz z usuwaniem chwastów z wywozem i utylizacją odpadów zlecana będzie według potrzeb (w godzinach pracy Urzędu Miasta Radzionków) w dwóch trybach: -tryb podstawowy – zlecenie przesłane pisemnie (faksem lub pocztą elektroniczną), rozpoczęcie prac najpóźniej w trzecim dniu roboczym od dnia przekazania zlecenia; -tryb priorytetowy – zlecenie przekazane telefonicznie w pilnych przypadkach (w miarę możliwości potwierdzone faksem lub pocztą elektroniczną), rozpoczęcie prac w następnym dniu roboczym od dnia przekazania zlecenia. W każdym trybie: rozpoczęcie prac prowadzone będzie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, a zakończenie zostanie określone wspólnie przez zamawiającego i wykonawcę oraz wskazane w zleceniu. Przed przystąpieniem do cięcia, w trakcie i po zakończeniu przycinania Wykonawca obowiązany jest na bieżąco usuwać wszelkie odpady zalegające na terenie, na którym realizowane są usługi. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia szczegółowego obmiaru prac i sporządzenia protokołu jednostkowego, który będzie podstawą finansowego rozliczenia. Zamawiający ustali kolejność poszczególnych terenów, na których realizowane mają być usługi cięcia (zastrzega się możliwość zmiany ilości zleceń/wykonania poszczególnych rodzajów usług w ramach ustalonej w umowie kwoty wynagrodzenia, na co Wykonawca wyraża zgodę). Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zlecenia na wniosek Wykonawcy, w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256041,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256041,74
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256041,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452544977
7.3.3) Ulica: Kużaja 17
7.3.4) Miejscowość: Radzionków
7.3.5) Kod pocztowy: 41-922
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256041,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z RADZIONKOWA
- Przeprowadzenie imprez, spotkań oraz wydarzeń kulturalnych i sportowych dla uczestników projektu: "CIDER-CLUBS - Kluby Międzypokoleniowej Transformacji"
- Kompleksowe ubezpieczenia dla Gminy Radzionków na lata 2025-2026
więcej: przetargi w Radzionkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
- "Świadczenie usług kompleksowych związanych z utrzymaniem chodników, schodów i rowów na terenie miasta Chełmna w 2025 roku".
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Utrzymanie czystości Sekcji Zamiejscowych
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.