eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówRemont drogi ul. Popio³y w Sulechowie



Og³oszenie z dnia 2022-09-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont drogi ul. Popio³y w Sulechowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Sulechów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000526765

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sulechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 385 11 00

1.5.8.) Numer faksu: 68 385 46 86

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sulechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.bip.sulechow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi ul. Popio³y w Sulechowie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5cc4061e-2f46-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00340675

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00025150/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Remont ul. Popio³y w Sulechowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://www.bip.sulechow.pl/bipkod/030

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym, a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj.:
a) miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/,
b) ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal, Skrytka ePUAP: Gmina_Sulechow/skrytkaESP.
c) poczta elektroniczna: zpb@sulechow.pl.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania oferty za pomoc± poczty elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim.
2. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym, a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj.:
a) miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/,
b) ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal, Skrytka ePUAP: Gmina_Sulechow/skrytkaESP.
c) poczta elektroniczna: zpb@sulechow.pl.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania oferty za pomoc± poczty elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy:
1) „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”
2) „Formularz do komunikacji”.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w regulaminie korzystania z systemu miniPortal: miniPortal (uzp.gov.pl) oraz w warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.
6. Za³±czniki do formularza komunikacji musz± byæ zgodne z obowi±zuj±cym KRI - Rozporz±dzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych. Rekomendowany format danych .doc, .docx, .rtf, .pdf, .zip.
7. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
8. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ na li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
9. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy PZP, pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 670), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy PZP, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
10. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w ppkt. 9, przekazywane w postêpowaniu, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, o których mowa w § 3 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

Pe³na informacja w pkt III SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informujê, ¿e:
1. Administratorem Pañstwa danych jest Burmistrz Sulechowa, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, tel.: 68 385 11 00.
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mog± siê Pañstwo kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych za po¶rednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3. Pañstwa dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego jak równie¿ w celu realizacji praw oraz obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129).
4. Pañstwa dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do realizacji ww. celu
z uwzglêdnieniem okresów przechowywania okre¶lonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.
5. Pañstwa dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie bêd± podlegaæ profilowaniu.
6. Pañstwa dane osobowe nie bêd± przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmuj±cy Uniê Europejsk±, Norwegiê, Liechtenstein i Islandiê).
7. W zwi±zku z przetwarzaniem Pañstwa danych osobowych, przys³uguj± Pañstwu nastêpuj±ce prawa:
1) prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
a) podanie przez Pañstwa danych osobowych jest obowi±zkowe. Nieprzekazanie danych skutkowaæ bêdzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
b) Pañstwa dane mog± zostaæ przekazane podmiotom zewnêtrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a tak¿e podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPB.271.31.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 405854,02 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych dotycz±cych realizacji zadania pn. „Remont drogi ul. Popio³y w Sulechowie”. Zakres robót przewidzianych do realizacji zosta³ wskazany w za³±czniku graficznym i obejmuje miêdzy innymi wykonanie:
1) robót rozbiórkowych w tym m. in.: nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej, nawierzchni z p³yt betonowych a¿urowych,
2) koryta pod jezdniê, zjazdy i chodniki,
3) podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem o grubo¶ci warstwy po zagêszczeniu 10 cm,
4) podbudowy z kruszyw ³amanych, warstwa dolna o grubo¶ci po zagêszczeniu 15 cm,
5) podbudowy z kruszyw ³amanych, warstwa górna o grubo¶ci po zagêszczeniu 10 cm,
6) podbudowy betonowej o grubo¶ci po zagêszczeniu 10 cm,
7) krawê¿ników betonowych najazdowych 15x22 cm na podsypce cementowo-piaskowej i ³awie betonowej z oporem,
8) obrze¿y betonowych 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i ³awie betonowej,
9) nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej typu EKO w kolorze grafitowym o grubo¶ci 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej,
10) nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej w kolorze grafitowym o grubo¶ci 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej,
11) nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej w kolorze szarym o grubo¶ci 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej,
12) regulacji pionowa studzienek dla urz±dzeñ podziemnych - zawory wodoci±gowe i gazowe, w³azy kana³owe, studzienki telefoniczne,
13) studni rewizyjnej z krêgów betonowych Ø1200·mm, studzienek ¶ciekowych ulicznych betonowych Ø 500·mm, przykanalików z rur PVC Ø 200 mm wraz z towarzysz±cymi robotami ziemnymi,
14) wywiezienie gruzu, materia³ów rozbiórkowych i materia³u z koryta.
1.2. Szczegó³owy zakres robót okre¶la przedmiar robót stanowi±cy za³±cznik nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
1.3. Realizacja przedmiotu umowy przebiegaæ bêdzie z udzia³em ¶rodków z Rz±dowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
1.4. Wykonawca zrealizuje roboty z nowych materia³ów w³asnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na w³asny koszt i ryzyko. Koszt zakupu oraz dostawy w miejsce wbudowania wszelkich materia³ów wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia uwzglêdniony jest w wynagrodzeniu Wykonawcy. Stosowane podczas realizacji robót materia³y musz± posiadaæ, zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym wzglêdzie przepisami prawa, dopuszczenie do stosowania w budownictwie. Materia³y rozbiórkowe stanowi± w³asno¶æ Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy nie dopuszcza stosowania kruszywa kamiennego pomiedziowego.
1.5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia roboty musz± byæ realizowane z uwzglêdnieniem wymagañ wynikaj±cych z ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062), w szczególno¶ci w zakresie likwidacji barier architektonicznych.
1.6. Wykonawca zobowi±zany jest przez ca³y okres realizacji przedmiotu zamówienia do zatrudniania osób wykonuj±cych czynno¶ci zwi±zane z realizacj± przedmiotu umowy, o którym mowa w ppkt. 1.1 powy¿ej, wy³±cznie na podstawie umów o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z pó¼n. zm.).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿na uzyskaæ - 100,00 pkt.
2. Punkty zostan± przyznane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
3. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który spe³ni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz którego oferta otrzyma najwiêksz± liczbê punktów w kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wyd³u¿enie okresu gwarancji ponad wymagane 60 miesiêcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
a) wiedza i do¶wiadczenie:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie – wykona³ z nale¿yt± staranno¶ci± co najmniej dwie roboty polegaj±ce na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie dróg, placów, parkingów o nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej betonowej, przy czym przynajmniej w jednej z tych robót musi wyst±piæ wykonanie nawierzchni o powierzchni nie mniejszej ni¿ 1000 m2; je¿eli na potwierdzenie wiedzy i do¶wiadczenia zostan± wskazane przebudowa, rozbudowa lub remont dróg, placów, parkingów w zakresie realizacji ka¿dej z nich musi wyst±piæ tak¿e wykonanie pe³nej konstrukcji pod nawierzchniê utwardzon±.
b) osoby zdolne do wykonania zamówienia:
Wykonawca musi mieæ do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, w tym: kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami drogowymi, posiadaj±cego minimum 7 letnie do¶wiadczenie w kierowaniu budow±.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty, które nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± (elektronicznie):
1) Uproszczony kosztorys ofertowy;
2) O¶wiadczenie, o którym mowa z art. 125 ust. 1 ustawy PZP, o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert – za³±cznik nr 2 do SWZ;
3) W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia, o których mowa w pkt VI, ppkt 10.2. i 10.4. SWZ,
b) pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt VI, ppkt 10.1. SWZ;
4) W przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby:
a) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w pkt X ppkt 2.3. SWZ,
b) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt X ppkt 2.5. SWZ;
5) Pe³nomocnictwo do podpisania oferty - je¿eli dotyczy;
6) Dokument wadium, w przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w pkt XVI ppkt 4 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 6 000,00 z³ (s³ownie: sze¶æ tysiêcy z³otych 00/100)

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

10. W przypadku sk³adania oferty przez wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia (w tym spó³ka cywilna):
10.1. Zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, ustanawiaj± oni pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, sk³ada wraz z ofert±, ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
10.3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
10.4. W przypadku, o którym mowa w ppkt. 10.3. do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy, us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy - oprócz zmian w wyniku wyst±pienia okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 455 ust. 1 pkt 2, 3, 4 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz niezale¿nie od postanowieñ innych bezwzglêdnie obowi±zuj±cych przepisów prawa normuj±cych dopuszczalne zmiany w umowie - dopuszcza dokonanie zmian w umowie dotycz±cych:
1) terminów realizacji zadania - zmiana terminów realizacji przedmiotu umowy mo¿liwa bêdzie w przypadku:
a) wyst±pienia w trakcie wykonywania robót niekorzystnych warunków atmosferycznych, które opó¼ni³yby zakoñczenie robót,
b) wstrzymania robót lub przerw w pracach, powsta³ych z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego,
c) wstrzymania robót, na mocy decyzji organów uprawnionych do wstrzymania lub przerwania robót, z przyczyn niezale¿nych od Zamawiaj±cego lub Wykonawcy,
d) wstrzymania robót na mocy decyzji Zamawiaj±cego lub innych organów, z przyczyn innych, ni¿ zwi±zane z b³êdnym sposobem realizacji robót przez Wykonawcê, u¿yciem przez niego wadliwych materia³ów czy te¿ naruszeniem przez Wykonawcê przepisów prawa,
e) wyst±pienia w trakcie wykonywania robót kolizji z sieciami, urz±dzeniami, fragmentami budowli lub innymi przeszkodami, uniemo¿liwiaj±cymi prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami lub sztuk± budowlan±,
f) wyst±pienia w trakcie wykonywania robót odkrycia, co do którego istnieje przypuszczenie, i¿ jest ono zwi±zane z zabytkiem lub uzasadnione bêdzie zawiadomienie konserwatora zabytków w celu dokonania oglêdzin,
g) konieczno¶ci prowadzenia na terenie budowy wykopalisk archeologicznych, usuniêcia niewypa³ów lub niewybuchów, wyst±pienia odmiennych od przyjêtych warunków geologicznych lub terenowych,
h) wykonania zamówienia dodatkowego, którego wykonanie ma wp³yw na zmianê terminu realizacji robót objêtych przedmiotem umowy,
i) wykonania robót zamiennych, które bêd± mia³y wp³yw na przed³u¿enie terminu wykonania przedmiotu umowy,
j) odkrycia wadliwie wykonanych robót przez poprzednich wykonawców, o ile bêdzie to mia³o wp³yw na termin wykonania przedmiotu umowy,
k) zaistnienia dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron,
l) zaistnienia innych sytuacji wyj±tkowych, wp³ywaj±cych na przed³u¿enie czasu realizacji przedmiotu umowy, np. spowodowanych stanem zagro¿enia epidemicznego, wyst±pieniem pandemii oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych, z zachowaniem wymogów ustawy Prawo zamówieñ publicznych,
m) zmiany stanu prawnego lub powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, maj±cych wp³yw na termin realizacji przedmiotu niniejszej umowy,
n) zmian wynikaj±cych z konieczno¶ci wykonania prac niezwi±zanych bezpo¶rednio z przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których niewykonanie uniemo¿liwia lub utrudnia prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy; zamiana terminu mo¿e obejmowaæ czas niezbêdny do wykonania tych prac,
o) w przypadku konieczno¶ci przeprowadzenia przez Zamawiaj±cego odrêbnego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, które wstrzymuje lub wyd³u¿a realizacjê przedmiotu umowy,
p) niedostêpno¶ci na rynku materia³ów wskazanych w dokumentacji postêpowania o zamówienie, spowodowanej np. deficytem wywo³anym dzia³aniami wojennymi, zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materia³ów; pojawienia siê na rynku materia³ów nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy,
q) skrócenia terminu realizacji za zgod± Zamawiaj±cego i Wykonawcy,

Pe³na informacja w pkt XVIII SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-26 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-26 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-10-25

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835) z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych wyklucza siê:
1) Wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
2) Wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) Wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostka dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
(Art. 1 pkt 3 – W celu przeciwdzia³ania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainê rozpoczêtej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listê, o której mowa w art. 2, stosuje siê: wykluczenie z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021. Poz. 1129, 1598, 2054 i 2269 oraz z 2022 r. poz. 25)).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.