Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00252209/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
- 2021/BZP 00265327/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci oświetleniowej na terenie Gminy Andrespol
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ANDRESPOL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057744
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rokicińska 126
1.5.2.) Miejscowość: Andrespol
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-020
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@andrespol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.andrespol.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.andrespol.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa sieci oświetleniowej na terenie Gminy Andrespol2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a789338d-38b7-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00340694
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001310/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Rozbudowa sieci oświetleniowej na terenie Gminy Andrespol
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252209/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.02.23.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Część 1 – Budowa sieci oświetleniowej w miejscowościach Justynów, Janówka i Zielona Góra.1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci linii oświetlenia ulicznego w miejscowościach Justynów, Janówka i Zielona Góra, w ulicach:
• ul. Hulanka - Justynów,
• ul. Letniskowa – Justynów,
• ul. Podgórna – Justynów,
• ul. Koralowa – Janówka,
• ul. Laurowa – Janówka,
• ul. Ukryta – Janówka,
• ul. Jagodowa – Zielona Góra,
• ul. Wiesława – Zielona Góra.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym rozwiązania projektowe, zakres robót oraz technologia robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zostały określone w załącznikach nr 12 do nr 14 włącznie:
1) Załącznik nr 12 - Dokumentacje projektowe – Część 1
2) Załącznik nr 13- STWiOR – Część 1
3) Załącznik nr 14 - Przedmiary robót – Część 1
3) Przedmiary robót załączone do SWZ są wtórne do dokumentacji projektowej, zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali budowy i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji. Przedmiar pełni funkcję pomocniczą.
4) Wykonawca jest zobowiązany do dokonywania co najmniej raz w roku bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych w okresie gwarancji. Po otrzymaniu zawiadomienia o terminie przeglądu gwarancyjnego Inwestor wskaże 7 wybranych losowo punktów dla wykonania pomiarów porównawczych zgodności strumienia świetlnego z wymogami z SWZ.
5) Wykonawca w okresie gwarancji, zobowiązany jest do, wykonywania na swój koszt, czynności konserwacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 281288,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Budowa sieci oświetleniowej w miejscowościach Stróża, Wiśniowa Góra, Kraszew i Bedoń Przykościelny.1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci linii oświetlenia ulicznego w miejscowościach Stróża, Wiśniowa Góra, Kraszew i Bedoń Przykościelny, w ulicach:
• ul. Jabłoniowa – Stróża,
• ul. Krańcowa - Stróża,
• ul. Sadowa - Stróża,
• ul. Tuszyńska - Stróża,
• ul. Piekarnicza – Wiśniowa Góra,
• ul. Szkolna – Wiśniowa Góra,
• ul. Ustronna - Kraszew,
• ul. Kolejowa i Andrzejki – Bedoń Przykościelny.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym rozwiązania projektowe, zakres robót oraz technologia robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zostały określone w załącznikach nr 15 do nr 17 włącznie:
a. Załącznik nr 15 - Dokumentacje projektowe – Część 2
b. Załącznik nr 16- STWiOR – Część 2
c. Załącznik nr 17 - Przedmiary robót – Część 2
3) Przedmiary robót załączone do SWZ są wtórne do dokumentacji projektowej, zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali budowy i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji. Przedmiar pełni funkcję pomocniczą.
4) Wykonawca jest zobowiązany do dokonywania co najmniej raz w roku bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych w okresie gwarancji. Po otrzymaniu zawiadomienia o terminie przeglądu gwarancyjnego Inwestor wskaże 7 wybranych losowo punktów dla wykonania pomiarów porównawczych zgodności strumienia świetlnego z wymogami z SWZ.
5) Wykonawca w okresie gwarancji, zobowiązany jest do, wykonywania na swój koszt, czynności konserwacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 266852,61 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 357924,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396200,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 357924,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SP-INSTAL SEBASTIAN PRZEPIÓRSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7322068734
7.3.3) Ulica: Długa
7.3.4) Miejscowość: Zgierz
7.3.5) Kod pocztowy: 95-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SP-INSTAL SEBASTIAN PRZEPIÓRSKI
jakie przetargi wygrała firma
SP-INSTAL SEBASTIAN PRZEPIÓRSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 357924,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278120,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 314145,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 278120,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SP-INSTAL SEBASTIAN PRZEPIÓRSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7322068734
7.3.3) Ulica: Długa
7.3.4) Miejscowość: Zgierz
7.3.5) Kod pocztowy: 95-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SP-INSTAL SEBASTIAN PRZEPIÓRSKI
jakie przetargi wygrała firma
SP-INSTAL SEBASTIAN PRZEPIÓRSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 278120,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ANDRESPOL
więcej: przetargi ANDRESPOL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na terenie gminy Ryglice
- Budowa drogi gminnej nr 104908L (ul. Kościelna) w miejscowości Ruda-Huta.
- Budowa kontenerowej stacji zlewnej ścieków
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego w sołectwach Gminy Lubień - województwo małopolskie
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.