Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00314515/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
- 2021/BZP 00314515/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-14 (po zmianach)
- 2021/BZP 00316674/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-15
- 2022/BZP 00359910/01 - Wynik z dnia 2022-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 2 im. Adama Mickiewicza1 w 2022r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 2 im. Adama Mickiewicza w Grajewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000719607
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Grajewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 86 272 3062
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp2grajewo.szkolnastrona.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp2grajewo.szkolnastrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-grajewo.logintrade.net , sp2grajewo.szkolnastrona.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 2 im. Adama Mickiewicza1 w 2022r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d80d3340-5cc1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00340711
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00299739/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr2 im. Adama Mickiewicza w Grajewie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2022 1.2.1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 232660,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowa Nr 2 im. Adama Mickiewicza w Grajewie w okresie od 02.01.2022r.do 31.12 2022 r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach cenowych stanowiących pakiety od 1 do 10 w załącznik nr 2 do SWZ .
3. Przedmiot zamówienia dzieli się na 10 części (pakietów) i jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) pod następującymi kodami:
Pakiet -1 jaja CPV 1242000 ,
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. pakietów z całym asortymentem, wymienionych w pkt. 3 na podstawie art. 2 pkt 6 i art. 36 a ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawca może złożyć ofertę jedną, kilka lub na wszystkie pakiety zamówienia.
5.Podane artykuły w pakietach służą do skalkulowania ceny oferty.
6 . Realizacja dostaw od poniedziałku do piątku :
Pakiet 1 - dostawa od godz. 7:00 do godz. 7:30 codziennie
5. Określone ilości produktów żywnościowych zostały podane szacunkowo, służące
do skalkulowania ceny oferty i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu).
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych artykułów żywnościowych z zachowaniem cen jednostkowych i z tego powodu Wykonawcy
nie przysługują żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
7. Zamawiający wymaga, aby każda pozycja w formularzu cenowym była wypełniona.
Nie wypełnienie przez oferenta jakiejkolwiek pozycji zadania spowoduje odrzucenie oferty tego Wykonawcy.
8. Produkty żywnościowe powinny spełniać wymogi aktualnego prawa żywnościowego
w szczególności Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia
(Dz.U. z 2019 poz. 1252) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r.
w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży
w jednostkach systemu oświaty oraz wymagania, jakie muszą spełniać środki spożywcze
stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach
(Dz.U. z 2019 poz. 1252).
9. Artykuły spożywcze muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych
w formularzu cenowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego, powinny spełniać wymogi sanitarno - epidemiologiczne
i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, odpowiadające normom jakościowym, w początkowym okresie gwarancji zapewniającym bezpieczne użycie.
10. Dostawy towaru muszą być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi – zachowanie rozdzielności transportu, odpowiednia temperatura podczas transportu
i warunki sanitarne pojazdu. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony
w nieodpowiednich warunkach.
11. W przypadku stwierdzenia dostawy złej jakości, nie nadającego się do spożycia lub przeterminowanego, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie (najpóźniej do następnego dnia po zgłoszeniu) wymienić daną partię towaru na świeżą, nadającą się do spożycia.
12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych towarów
w przypadku zmiany liczby uczniów w związku z COVID -19, której Zamawiający nie jest
w stanie obecnie dokładnie określić.
13. Usługi muszą być zrealizowane w oparciu o aktualne wytyczne Ministerstwa Zdrowia, głównego Inspektora Sanitarnego oraz Ministerstwa Edukacji Narodowej w związku z trwaniem epidemii Covid-19 oraz Ministerstwa Rodziny Pracy i Polityki
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 3910 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowa Nr 2 im. Adama Mickiewicza w Grajewie w okresie od 02.01.2022r.do 31.12 2022 r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach cenowych stanowiących pakiety od 1 do 10 w załącznik nr 2 do SWZ .
3. Przedmiot zamówienia dzieli się na 10 części (pakietów) i jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) pod następującymi kodami:
,
Pakiet -2 ryby mrożone filety rybne i pozostałe mięso rybne CPV1520000-6,
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. pakietów z całym asortymentem, wymienionych w pkt. 3 na podstawie art. 2 pkt 6 i art. 36 a ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawca może złożyć ofertę jedną, kilka lub na wszystkie pakiety zamówienia.
5.Podane artykuły w pakietach służą do skalkulowania ceny oferty.
6 . Realizacja dostaw od poniedziałku do piątku :
Pakiet 2 - dostawa raz w tygodniu
5. Określone ilości produktów żywnościowych zostały podane szacunkowo, służące
do skalkulowania ceny oferty i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.5.) Wartość części: 10397,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Przedmiot zamówienia dzieli się na 10 części (pakietów) i jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) pod następującymi kodami:Pakiet - 3 produkty zwierzęce mięsa i produkty mięsne CPV 15100000,
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. pakietów z całym asortymentem, wymienionych w pkt. 3 na podstawie art. 2 pkt 6 i art. 36 a ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawca może złożyć ofertę jedną, kilka lub na wszystkie pakiety zamówienia.
Pakiet - 3 produkty zwierzęce mięsa i produkty mięsne CPV 15100000,
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. pakietów z całym asortymentem, wymienionych w pkt. 3 na podstawie art. 2 pkt 6 i art. 36 a ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawca może złożyć ofertę jedną, kilka lub na wszystkie pakiety zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 36547,70 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowa Nr 2 im. Adama Mickiewicza w Grajewie w okresie od 02.01.2022r.do 31.12 2022 r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach cenowych stanowiących pakiety od 1 do 10 w załącznik nr 2 do SWZ .
3. Przedmiot zamówienia dzieli się na 10 części (pakietów) i jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) pod następującymi kodami:
Pakiet - 4 mrożonki owoców warzyw i podobnych produktów CPV 15300000-1,
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. pakietów z całym asortymentem, wymienionych w pkt. 3 na podstawie art. 2 pkt 6 i art. 36 a ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawca może złożyć ofertę jedną, kilka lub na wszystkie pakiety zamówienia.
5.Podane artykuły w pakietach służą do skalkulowania ceny oferty.
6 . Realizacja dostaw od poniedziałku do piątku :
Pakiet 4 - dostawa raz w tygodniu
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 10257,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowa Nr 2 im. Adama Mickiewicza w Grajewie w okresie od 02.01.2022r.do 31.12 2022 r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach cenowych stanowiących pakiety od 1 do 10 w załącznik nr 2 do SWZ .
3. Przedmiot zamówienia dzieli się na 10 części (pakietów) i jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) pod następującymi kodami:
Pakiet - 5 produkty mleczarskie CPV 15500000-3,
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. pakietów z całym asortymentem, wymienionych w pkt. 3 na podstawie art. 2 pkt 6 i art. 36 a ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawca może złożyć ofertę jedną, kilka lub na wszystkie pakiety zamówienia.
5.Podane artykuły w pakietach służą do skalkulowania ceny oferty.
6 . Realizacja dostaw od poniedziałku do piątku :
Pakiet 5 - dostaw od godz. 7:00 do godz. 7:30 codziennie
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowa Nr 2 im. Adama Mickiewicza w Grajewie w okresie od 02.01.2022r.do 31.12 2022 r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach cenowych stanowiących pakiety od 1 do 10 w załącznik nr 2 do SWZ .
3. Przedmiot zamówienia dzieli się na 10 części (pakietów) i jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) pod następującymi kodami:
Pakiet -6 różne produkty spożywcze CPV 15800000,
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. pakietów z całym asortymentem, wymienionych w pkt. 3 na podstawie art. 2 pkt 6 i art. 36 a ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawca może złożyć ofertę jedną, kilka lub na wszystkie pakiety zamówienia.
5.Podane artykuły w pakietach służą do skalkulowania ceny oferty.
6 . Realizacja dostaw od poniedziałku do piątku :
Pakiet 6 - dostawa od godz. 7:00 do godz. 7:30 co drugi dzień
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 20709,88 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowa Nr 2 im. Adama Mickiewicza w Grajewie w okresie od 02.01.2022r.do 31.12 2022 r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach cenowych stanowiących pakiety od 1 do 10 w załącznik nr 2 do SWZ .
3. Przedmiot zamówienia dzieli się na 10 części (pakietów) i jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) pod następującymi kodami:
Pakiet -7 pieczywa CPV 1581000-9 ,
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. pakietów z całym asortymentem, wymienionych w pkt. 3 na podstawie art. 2 pkt 6 i art. 36 a ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawca może złożyć ofertę jedną, kilka lub na wszystkie pakiety zamówienia.
5.Podane artykuły w pakietach służą do skalkulowania ceny oferty.
6 . Realizacja dostaw od poniedziałku do piątku :
Pakiet 7 - dostawa od godz. 6:30 do godz. 7:15 codziennie
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 10161,32 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowa Nr 2 im. Adama Mickiewicza w Grajewie w okresie od 02.01.2022r.do 31.12 2022 r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach cenowych stanowiących pakiety od 1 do 10 w załącznik nr 2 do SWZ .
3. Przedmiot zamówienia dzieli się na 10 części (pakietów) i jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) pod następującymi kodami:
Pakiet -8 wyroby ciastkarskie i ciasta) CVP 1581000 – 3,
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. pakietów z całym asortymentem, wymienionych w pkt. 3 na podstawie art. 2 pkt 6 i art. 36 a ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawca może złożyć ofertę jedną, kilka lub na wszystkie pakiety zamówienia.
5.Podane artykuły w pakietach służą do skalkulowania ceny oferty.
6 . Realizacja dostaw od poniedziałku do piątku :
Pakiet 8 - dostawa od godz. 7:00 do godz. 7:30 codziennie
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
4.5.5.) Wartość części: 10913,88 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowa Nr 2 im. Adama Mickiewicza w Grajewie w okresie od 02.01.2022r.do 31.12 2022 r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach cenowych stanowiących pakiety od 1 do 10 w załącznik nr 2 do SWZ .
3. Przedmiot zamówienia dzieli się na 10 części (pakietów) i jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) pod następującymi kodami:
Pakiet -9 warzyw i owoców świeże CPV 01121000 – 1 ,
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. pakietów z całym asortymentem, wymienionych w pkt. 3 na podstawie art. 2 pkt 6 i art. 36 a ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawca może złożyć ofertę jedną, kilka lub na wszystkie pakiety zamówienia.
5.Podane artykuły w pakietach służą do skalkulowania ceny oferty.
6 . Realizacja dostaw od poniedziałku do piątku :
Pakiet 9 - dostawa od godz. 7:00 do godz. 7:30 codziennie
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 58711,78 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowa Nr 2 im. Adama Mickiewicza w Grajewie w okresie od 02.01.2022r.do 31.12 2022 r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach cenowych stanowiących pakiety od 1 do 10 w załącznik nr 2 do SWZ .
3. Przedmiot zamówienia dzieli się na 10 części (pakietów) i jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) pod następującymi kodami:
Pakiet -10 drób i przetwory drobiowe CPV – 15112000-6.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. pakietów z całym asortymentem, wymienionych w pkt. 3 na podstawie art. 2 pkt 6 i art. 36 a ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawca może złożyć ofertę jedną, kilka lub na wszystkie pakiety zamówienia.
5.Podane artykuły w pakietach służą do skalkulowania ceny oferty.
6 . Realizacja dostaw od poniedziałku do piątku :
Pakiet 10 - dostawa od godz. 7:00 do godz. 7:30 codziennie
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alwa Hurtownia owoców warzyw i art. spożywczych Ewa Zyskowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8480002462
7.3.3) Ulica: Sikorskiego 19
7.3.4) Miejscowość: Ełk
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
EWA ZYSKOWSKA "ALWA" HURTOWNIA OWOCÓW, WARZYW I ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 0,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-02 do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Negresko Hurtownia lodów mrożonek i art. spożywczych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2910059824
7.3.3) Ulica: Polowa 16/17
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
NEGRESKO HURTOWNIA LODÓW MROŻONEK I ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-02 do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 222,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 222,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Przetwórstwa Mięsnego Zagłoba Z.Łaguna i Wspólnicy Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191192734
7.3.3) Ulica: Magazynowa 2
7.3.4) Miejscowość: Grajewo
7.3.5) Kod pocztowy: 19-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 222,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-02 do 2022-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 469,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 506,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 469,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt-Detal Art. Spoż. - Rolne Anna Siekierko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7221027136
7.3.3) Ulica: Szpitalna 24
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
jakie przetargi wygrała firma
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 469,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-02 do 2022-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 459,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 586,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 459,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Alwa” Hurtowania owoców warzyw i art. spożywczych Ewa Zyskowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8480002462
7.3.3) Ulica: Sikorskiego 19
7.3.4) Miejscowość: Ełk
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 459,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-02 do 2022-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Cezary Babik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191164850
7.3.3) Ulica: Konopska 67
7.3.4) Miejscowość: Grajewo
7.3.5) Kod pocztowy: 19-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
EWA ZYSKOWSKA "ALWA" HURTOWNIA OWOCÓW, WARZYW I ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-02 do 2022-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Cukierniczy „EWA” Andrzej Maciorowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8481003541
7.3.3) Ulica: Rzemieślnicza 12
7.3.4) Miejscowość: Prostki
7.3.5) Kod pocztowy: 19-335
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Produkcyjno -Handlowo-Usługowe Cezary Babik
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Produkcyjno -Handlowo-Usługowe Cezary Babik
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-02 do 2022-12-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Alwa” Hurtowania owoców warzyw i art. spożywczych Ewa Zyskowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8480002462
7.3.3) Ulica: Sikorskiego 19
7.3.4) Miejscowość: Ełk
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MACIOROWSKI ANDRZEJ, ZAKŁAD CUKIERNICZY "EWA"
jakie przetargi wygrała firma
MACIOROWSKI ANDRZEJ, ZAKŁAD CUKIERNICZY "EWA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-02 do 2022-12-31Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z GRAJEWA
- Administrowanie i utrzymanie cmentarza komunalnego, położonego w Grajewie przy ul. Pułaskiego w 2025 r.
- Zimowe i letnie utrzymanie czystości i porządku na drogach i placach stanowiących własność miasta Grajewo w 2025 r.
- "Dostawa paliw celem zaopatrzenia pojazdów i sprzętów Zarządu Dróg Powiatowych w Grajewie"
- Odbiór odpadów komunalnych w 2025 roku
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego bez biokomponentów oraz dzierżawa mikro stacji paliw o pojemności 2500 litrów w 2025 i 2026 roku"
- "Budowa ulicy Ekologicznej w Grajewie od km 1+650 do km 2+242".
więcej: przetargi w Grajewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.