Ogłoszenie z dnia 2023-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00276194/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-26
- 2023/BZP 00284220/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowe zaprojektowanie oraz dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy ok 50 kWp wraz z zewnętrznym magazynem energii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERWONAK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258744
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Źródlana 39
1.5.2.) Miejscowość: Czerwonak
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-004
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bz@czerwonak.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://czerwonak.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe zaprojektowanie oraz dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy ok 50 kWp wraz z zewnętrznym magazynem energii2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-887ec2d2-10f3-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00340760
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035691/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Kompleksowe zaprojektowanie oraz dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy ok 50 kWp wraz z zewnętrznym magazynem energii
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00276194
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZ.271.21.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia wskazany do realizacji obejmuje w szczególności:
1) wykonanie dokumentacji projektowej budowy instalacji fotowoltaicznej w oparciu o przekazane wytyczne, wraz z uzyskaniem niezbędnych zgód i uzgodnień,
2) budowę elektrowni fotowoltaicznej o mocy ok 50 kWp obejmującą wykonanie konstrukcji wsporczych pod panele fotowoltaiczne, montaż paneli fotowoltaicznych, optymalizatorów mocy (jeśli przedstawione analizy i obliczenie wskażą taką potrzebę), montaż inwerterów wraz z okablowaniem i oprzyrządowaniem, dostawę i montaż komputerowego systemu nadzoru,
3) dostawę, montaż i podłączenie magazynu energii w kontenerze zewnętrznym wraz z oprzyrządowaniem, okablowaniem oraz dostawą i montaż komputerowego systemu nadzoru, pojemność magazynu energii ustalona zostanie w oparciu o przeprowadzone analizy i obliczenia jednak nie może być mniejsza niż 54 kWh,
4) podłączenie instalacji do sieci elektroenergetycznej,
5) przygotowanie, złożenie i uzyskanie w imieniu Inwestora wszystkich dokumentów umożliwiających zawarcie umowy z OSD,
6) dokonanie przez Wykonawcę wszelkich prób, sprawdzeń, pomiarów, badań, ekspertyz, regulacji i rozruchu wybudowanych systemów instalacji fotowoltaicznej i magazynu energii, opracowanie i przekazanie instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń i instalacji w języku polskim oraz przeszkolenie użytkowników w zakresie bieżącej obsługi,
7) zapewnienie bezpłatnej usługi obsługi serwisowej i konserwacyjnej instalacji fotowoltaicznej i magazynu energii w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45000000-7 - Roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 596800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 724470,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 596800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agregaty Polska Cezary Bielak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9720917731
7.3.3) Ulica: Obornicka 258a
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-693
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 596800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI CZERWONAK
więcej: przetargi CZERWONAK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- "Budowa windy w budynku B1 w celu dostosowania dla osób niepełnosprawnych"
- Wymiana oświetlenia ulicznego na terenach wiejskich w gminie Góra Kalwaria
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.