Ogłoszenie z dnia 2023-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00420853/01 - Wynik z dnia 2023-09-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi obsługi technicznej, przeglądów okresowych oraz naprawy instalacji technicznych i urządzeń zainstalowanych w budynku przy ul. Brackiej 6/8 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKA AGENCJA PRASOWA SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012890438
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bracka 6/8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-502
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pap.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pap.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność agencji informacyjnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi obsługi technicznej, przeglądów okresowych oraz naprawy instalacji technicznych i urządzeń zainstalowanych w budynku przy ul. Brackiej 6/8 w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bd3b8cf-3297-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00340782
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2bd3b8cf-3297-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-2bd3b8cf-3297-11ee-a60c-9ec5599dddc1
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, zostały zamieszczone w Regulaminie Platformy e-Zamówienia dostępnym na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz w zakładce „Centrum Pomocy”. Sposób sporządzenia, wysyłania
i odbierania korespondencji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu wydanym na podstawie
art. 70 ustawy PZP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z m.in. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Polska Agencja Prasowa S.A., z siedzibą w Warszawie (00-502) przy ul. Brackiej 6/8, tel.: +48 (22) 5092222. Kontakt w sprawie danych osobowych: ochronadanychosobowych@pap.pl.
2) Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
3) Ogólną podstawę do przetwarzania danych stanowi m.in. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia.
4) Szczegółowe cele przetwarzania danych zostały wskazane w ustawie z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
5) Dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących
przepisów prawa, a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym
usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe, Wykonawcom biorącym udział w postępowaniach o
udzielenie zamówienia publicznego. Dane osobowe mogą być również przekazywane do państw trzecich, na podstawie
szczególnych regulacji prawnych, w tym umów międzynarodowych.
6) Dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym
zasobie archiwalnym i archiwach.
7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisów prawa, posiada Pani/Pan prawo do:
a) dostępu do treści swoich danych, na podstawie m.in. 15 ogólnego rozporządzenia,
b) sprostowania danych, na podstawie m.in.16 ogólnego rozporządzenia.
8) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
9) Gdy podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest Pani/Pan zobowiązana(y) do ich podania. Konsekwencją
niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia Umowy o udzielenie zamówienia publicznego.
10) Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 61/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi obsługi technicznej, przeglądów okresowych oraz naprawy instalacji technicznych i urządzeń zainstalowanych w budynku przy ul. Brackiej 6/8 w Warszawie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy dotyczących:1) zdolności zawodowej – Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie min. dwie usługi obejmujące swoim zakresem obsługę techniczną budynku (jedna usługa w ramach jednej umowy) o wartości minimum 110 000,00 zł brutto każda usługa.
W przypadku usług nadal wykonywanych, warunek zostanie uznany za spełniony, gdy wartość zrealizowanej/zrealizowanych usługi/usług (jedna usługa w ramach jednej umowy) będzie nie mniejsza niż 110 000,00 zł brutto każda usługa.
2) zdolności technicznej – Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że dysponuje co najmniej 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym:
a) co najmniej 2 osobami, potrafiącymi obsługiwać system zarządzania budynkiem EBI firmy Honeywell,
b) co najmniej 2 osobami, potrafiącymi obsługiwać centralkę pożarową XLS 1000 firmy Honeywell,
c) co najmniej 1 osobą, która odbyła szkolenie przeprowadzone przez Honeywell Sp. z o.o. w zakresie obsługi systemu zarządzania budynkiem EBI 410 firmy Honeywell,
d) co najmniej 1 osobą, która odbyła szkolenie przeprowadzone przez Honeywell Sp. z o.o.) w zakresie obsługi centralki pożarowej XLS 1000 firmy Honeywell,
e) co najmniej 1 osobą, która odbyła szkolenie w zakresie obsługi technicznej urządzeń Reflex, w tym Reflex Variomat,
f) co najmniej 1 osobą (inżynierem), posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie nadzorowania prac będących przedmiotem zamówienia i kierowaniu zespołem składającym się z co najmniej 2 osób, wykonujących usługi obsługi technicznej
g) co najmniej 2 osobami, potrafiącymi obsługiwać agregat chłodniczy Carrier 30RA/RH "B" Sterownik Pro-Dialog,
h) co najmniej 2 osobami, potrafiącymi obsługiwać klimatyzatory na wodę lodową Carrier 42EF7HC 42N-50,
i) co najmniej 2 osobami, które odbyły szkolenie w zakresie obsługi technicznej agregatu chłodniczego Carrier 30RA/RH "B" Sterownik Pro-Dialog,
j) co najmniej 2 osobami, które odbyły szkolenie w zakresie obsługi technicznej klimatyzatorów na wodę lodową Carrier 42EF7HC 42N-50,
k) co najmniej 1 osobą, która odbyła szkolenie w zakresie BHP instalacji elektrycznej i sanitarnej,
l) co najmniej 1 osobą, która odbyła szkolenie dla monterów instalacji sanitarnej,
m) co najmniej 1 osobą, która odbyła szkolenie dla monterów instalacji elektroenergetycznej,
n) co najmniej 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne D1,
o) co najmniej 2 osobami posiadające świadectwa kwalifikacyjne E1.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, rodzaju, miejsca, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (Wzór – Załącznik nr 6 do SWZ);
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Wzór- Załącznik nr 7 do SWZ)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wraz z Ofertą (Wzór-załącznik nr 1 do SWZ) zobowiązani są złożyć:1) każdy z Wykonawców:
a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (Wzór - załącznik nr 2 do SWZ),
b) oświadczenie dotyczące spełniania warunku udziału w postępowaniu (Wzór - załącznik nr 3 do SWZ)
2) wspólnie:
a) pełnomocnictwo w formie zgodnej z wymaganiem określonym w Rozdz. XI pkt 5 SWZ jeżeli ustanowiono pełnomocnika;
b) w przypadku Wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, każdy Podwykonawca składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (Wzór - załącznik nr 2 do SWZ) - jeśli dotyczy;
c) oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy;
d) w przypadku, gdy Wykonawca, polega na zdolnościach innych podmiotów, w odniesieniu do tych podmiotów:
- zobowiązanie podmiotu o oddaniu Wykonawcy swoich zasobów w zakresie zdolności technicznej i zawodowej – (wzór - załącznik nr 4 do SWZ);
- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (Wzór - załącznik nr 2 do SWZ);
- oświadczenie dotyczące spełniania warunku udziału w postępowaniu (Wzór - załącznik nr 3 do SWZ).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian umowy określa rozdział XIX SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-01 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-2bd3b8cf-3297-11ee-a60c-9ec5599dddc1
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-01 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-30
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 164/TP/ZP/U/2024 - Usługi w zakresie konserwacji, przeglądów oraz napraw klimatyzatorów w obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Przegląd techniczny, konserwacja instalacji wentylacji mechanicznych oraz przeglądy serwisowo-konserwacyjne i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacji z podziałem na części
- 2024. Utrzymanie urządzeń i instalacji obiektów parkingowych.
- Wykonywanie robót konserwacyjnych oraz całodobowa obsługa nieruchomości stanowiących zasób Gminy Miasto Kołobrzeg zarządzanych przez Kołobrzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.