Ogłoszenie z dnia 2023-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00327127/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa używanego pojazdu do odbioru odpadów komunalnych na podwoziu pojazdu ciężarowego wyposażonego w dźwignik hakowy i żuraw przenośny (HDS)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Czyste Kociewie Sp. zo. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523029540
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Starogardzka 12
1.5.2.) Miejscowość: Pelplin
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-130
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czystekociewie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: czystekociewie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7957011.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa używanego pojazdu do odbioru odpadów komunalnych na podwoziu pojazdu ciężarowego wyposażonego w dźwignik hakowy i żuraw przenośny (HDS)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44321657-2bfc-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00340802
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00327127
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanego pojazdu do odbioru odpadów komunalnych na podwoziu pojazdu ciężarowego wyposażonego w dźwignik hakowy i żuraw przenośny (HDS).
2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) rok produkcji min. 2014 r.,
2) silnik wysokoprężny (DIESEL) spełniający normy emisji spalin min. EURO 6,
3) moc silnika min. 180 kW,
4) pojemność skokowa minimum 6 800 cm3,
5) rozstaw osi maksymalnie 4150 mm,
6) skrzynia biegów automatyczna,
7) typ podwozia 4x2,
8) dopuszczalna masa całkowita maksymalnie 16000 kg,
9) przystawka odbioru mocy montowana w pojeździe fabryczna,
10) podwozie wyposażone w przystawkę od silnikową lub od skrzyni biegów umożliwiającą pracę układu hydrauliki żurawia HDS i zabudowy hakowej,
11) główny wyłącznik instalacji elektrycznej (akumulatora),
12) opony o rozmiarze „R19”
13) przebieg podwozia nie większy niż 250 000 km,- światła obrysowe,
3. W przypadku awarii unieruchamiających pojazd lub zabudowę przyjazd serwisu w przeciągu 48 godzin, a w przypadku awarii unieruchamiających pojazd lub zabudowę na więcej niż 72 godziny, zapewni bezpłatnie pojazd zastępczy, o parametrach technicznych nie mniejszych niż pojazd dostarczony, przez cały czas usuwania awarii.
4. Wykonawca przeprowadzi bezpłatne szkolenie wskazanych użytkowników pojazdu w zakresie usuwania podstawowych usterek i awarii, oraz przeprowadzania napraw serwisowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta, stąd postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy PzpPRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa elektrycznego pojazdu ciężarowego typu hakowiec"
- Leasing operacyjny z opcją wykupu śmieciarki
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka do transportu odpadów komunalnych w formie leasingu operacyjnego.
- Dostawa używanego pojazdu specjalistycznego (śmieciarki) do odbioru i transportu odpadów komunalnych dla EKO ŚLĘŻA Sp. z o.o. w Sobótce
- Dostawa samochodu ciężarowego typu "Śmieciarka"
więcej: Pojazdy do zbierania odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.