Og³oszenie z dnia 2024-05-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00399104/01 - Wynik z dnia 2024-07-05
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty malarskie w budynku Szko³y Podstawowej w £êknicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA £ÊKNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770528
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. ¯urawska 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: £êknica
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-208
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683624700
1.5.8.) Numer faksu: 683624701
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umleknica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.umleknica.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty malarskie w budynku Szko³y Podstawowej w £êknicy
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9e2148db-1c1f-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00340843
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00067112/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Roboty malarskie w budynku Szko³y Podstawowej w £êknicy
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/leknica3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Strona internetowa prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/leknica .
2) Strona internetowa, na której udostêpniane bêd± zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia:
https://platformazakupowa.pl/ pod adresem postêpowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/933092 . Dostêp równie¿ poprzez
stronê prowadzonego postêpowania https://platformazakupowa.pl/pn/leknica (poprzez zak³adkê POSTÊPOWANIA) lub poprzez
pasek wyszukiwania na https://platformazakupowa.pl/ .
3) W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej (https://platformazakupowa.pl/) pod adresem postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/933092 oraz pod adresem Platformy Zakupowej Gminy £êknica
https://platformazakupowa.pl/pn/leknica (poprzez zak³adkê POSTÊPOWANIA). Zamawiaj±cy nie dopuszcza innych ¶rodków
komunikacji elektronicznej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Funkcjonalno¶æ Platformy Zakupowej
Gminy £êknica obejmuje przesy³anie:
a) pytañ do SWZ;
b) odpowiedzi do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych;
c) odpowiedzi do z³o¿enia/poprawienia/uzupe³nienia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych ¶rodków
dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu;
d) odpowiedzi do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub z³o¿onych podmiotowych
¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu;
f) wniosków, informacji, o¶wiadczeñ Wykonawcy;
g) odwo³ania,
za po¶rednictwem formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”.
2. Za datê przekazania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem
https://platformazakupowa.pl/ poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”.
3. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/ . Informacje
dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert bêd± zamieszczane na platformie w
sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem
https://platformazakupowa.pl/ do konkretnego Wykonawcy.
4. Wykonawca, przystêpuj±c do postêpowania :
a) akceptuje warunki korzystania z https://platformazakupowa.pl/ okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym pod adresem
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zak³adce „Regulamin";
b) zapozna³ siê z Instrukcj± sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod adresem
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view .
5. Instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje .
6. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na https://platformazakupowa.pl/ , tj.:
a) dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
b) posiadanie skrzynki poczty elektronicznej;
c) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
d) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
e) w³±czona obs³uga JavaScript;
f) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf;
g) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.;
h) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
7. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z rozporz±dzeniem Rady Ministrów w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej
oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U z 2017 r. poz. 2247).
8. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
9. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip ;
b) .7Z .
5) Dokumenty z³o¿one w plikach o formatach rar .gif .bmp .numbers .pages. zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
10. Ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym - 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików
podpisywanychw aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego - 5MB.
11. Plik z podpisem nale¿y przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz £êknicy z siedzib± przy ul. ¯urawskiej 1, 68 – 208 £êknica;
2) z inspektorem ochrony danych w Urzêdzie Miejskim w £êknicy mo¿na siê skontaktowaæ poprzez adres e-mail: iod@umleknica.pl,
tel. 68 362 47 02 lub pisemnie na adres siedziby administratora;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.),
dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ pani/Pan zobowi±zana do wskazania
dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIZ.271.10.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na malowaniu uprzednio malowanych ¶cian i sufitów pomieszczeñ w budynku Szko³y Podstawowej w £êknicy przy ul. Wojska Polskiego 19A.
2. Roboty podstawowe obejmuj± wykonanie:
a) mycie ¶cian i sufitów malowanych farbami akrylowymi do wnêtrz (sufit 1.500 m2, ¶ciana 2.830 m2);
b) dwukrotne malowanie sufitów farbami lateksowymi do wnêtrz (kolor bia³y) – 1500 m2;
c) dwukrotne malowanie ¶cian farbami lateksowymi do wnêtrz (kolor zostanie okre¶lony przez Zamawiaj±cego na podstawie wzornika kolorów przedstawionego przez Wykonawcê) – 2.830 m2;
d) odt³uszczenie ¶cian malowanych pokrytych farbami olejnymi (¶ciana - lamperia 1.400 m2);
e) przygotowanie do malowania ¶cian pokrytych farbami olejnymi (lamperia) poprzez szlifowanie papierem ¶ciernym dla uzyskania przyczepno¶ci - ¶ciana 1.400 m2);
f) dwukrotne malowanie ¶cian farbami olejno-ftalowymi (lamperia - ¶ciana 1.400 m2);
g) dwukrotne malowanie kana³ów wentylacyjnych farbami olejno-ftalowymi (wraz z czynno¶ciami opisanymi w pkt b i c ( 38 m2);
h) roboty przygotowawcze (zabezpieczenie ta¶mami malarskimi coko³ów posadzek, listew przypod³ogowych, okien, drzwi, opraw o¶wietleniowych oraz innych urz±dzeñ zamontowanych na sta³e na ¶cianach i sufitach, zabezpieczenie foli± malarsk± pod³óg i w razie potrzeby mebli);
i) uzupe³nienie ubytków w tynkach – przyjmuje siê, ¿e cena ofertowa obejmuje wykonanie 50 napraw o powierzchni 0,5m2 ka¿da;
j) wykonanie coko³u z tynku mozaikowego ¿ywicznego wraz z przygotowaniem pod³o¿a w pomieszczeniach piwnicy (szatnia) – pas o szeroko¶ci 0,5m w kolorze zbli¿onym do koloru lamperii 40,00m2;
k) monta¿ naro¿ników ochronnych PCV na filarach wysoko¶ci 1,5m (16 szt.);
l) koszt (zakup i dostawa) wszelkich materia³ów niezbêdnych do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci farb.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45442180-2 - Powtórne malowanie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-22 do 2024-08-16
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spe³ni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów (P) stanowi±cych sumê punktów przyznanych w ramach ka¿dego z podanych kryteriów, wyliczon± zgodnie z poni¿szym wzorem: P = C + G, gdzie:
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”;
G - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Gwarancja jako¶ci”.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia:
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - zgodnie ze wzorem, który stanowi Formularz 3.2.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) w celu potwierdzenia umocowania do podpisania oferty - odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych a Wykonawca w Formularzu Oferty wskaza³ daneumo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o
zamówienie;
2) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy chyba, ¿e umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 12.6.1 IDW;
3) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. umowa o wspó³dzia³aniu). Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokumenty, o których mowa w pkt. 12.6.1., 12.6.2., 12.6.4, 22.2.1, 22.2.2 IDW sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, a tak¿e w nastêpuj±cy sposób w nastêpuj±cych przypadkach:1) Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy:
a) spowodowana warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi w przypadkach:
- klêski ¿ywio³owej,
- uniemo¿liwiaj±cymi przeprowadzenie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów;
b) w przypadku wyst±pienia dzia³ania si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cej wykonanie umowy w okre¶lonym pierwotnie terminie, o okres dzia³ania si³y wy¿szej oraz czas potrzebny do usuniêcia skutków tego dzia³ania;
c) w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci realizacji robót dodatkowych, nie przewidzianych w dokumentacji projektowej, nieobjêtych zamówieniem podstawowym, a niezbêdnych dla realizacji przedmiotu umowy, o których mowa w § 1 ust. 7 wzoru umowy, uzgodnionych pisemnie przez obie strony;
d) w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót zamiennych , o których mowa w § 1 ust. 5 wzoru umowy.
2) Zmiana przedmiotu umowy w przypadku:
a) konieczno¶ci wykonania robót zamiennych, o których mowa w § 1 ust. 5 wzoru umowy.
b) ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), o których mowa w § 1 ust. 6 wzoru umowy.
c) konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych, o których mowa w § 1 ust. 7 wzoru umowy
3) Zmiana wynagrodzenia brutto w przypadku:
a) konieczno¶ci wykonania robót zamiennych, o kwoty wyliczone zgodnie z § 5 ust. 3 wzoru umowy;
b) ograniczenia zakresu rzeczowego (roboty zaniechane), o kwoty wyliczone zgodnie z § 5 ust. 4 wzoru umowy;
c) realizacji robót dodatkowych, o kwoty wyliczone zgodnie z § 5 ust. 5 wzoru umowy;
d) zmiany ustawowej wysoko¶ci nale¿nego podatku VAT.
2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust.1, jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê zawieraj±cego: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany, opis wp³ywu zmiany na terminy wykonania umowy, a w przypadku zmian dotycz±cych wynagrodzenia nale¿ne kwoty wraz z odpowiednim kosztorysem sporz±dzonym zgodnie z § 5 ust. 3, 4 lub 5 wzoru umowy.
3. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
4. W razie wzrostu ustawowej wysoko¶ci podatku VAT, zmiana wynagrodzenia nast±pi poprzez zastosowanie nowej stawki tego podatku na podstawie wynagrodzenia netto wykonawcy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-11 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Otwarcie ofert nast±pi w za po¶rednictwem platformazakupowa.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-11 11:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-10
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pracowni w szko³ach Gminy Sulêczyno w ramach projektu "Podnoszenie kompetencji kluczowych uczniów, kluczem do zwiêkszenia jako¶ci edukacji w Gminie Sulêczyno"
- 32.2025 Wykonanie robót budowlanych dostosowuj±cych w zakresie wskazañ decyzji PINB we Wroc³awiu i ekspertyzy p.po¿.
- Zaprojektowanie, przebudowa, modernizacja i doposa¿enie Oddzia³u Wewnêtrznego Szpitala Tucholskiego
- Odbudowa ¦wietlicy Wiejskiej i Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w Przy³êku
- Przebudowa i dostosowanie do obowi±zuj±cych przepisów pomieszczeñ pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposa¿enia i aparatury medycznej
wiêcej: Powtórne malowanie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.