Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00294162/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
- 2024/BZP 00305130/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Opolskiej (DWM, Rekrutacja, KR, ABK).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA OPOLSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001732
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Prószkowska 76
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-758
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.urbaniak@po.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://po.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://po-opole.logintrade.net/zapytania_email,163168,a780127d983fe881335ba039c650e2a1.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Opolskiej (DWM, Rekrutacja, KR, ABK).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68892cf3-fe3b-11ee-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00340886
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043589/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa materiałów promocyjnych i reklamowych dla jednostek PO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Mobilność edukacyjna w sektorze szkolnictwa wyższego między krajami programu i krajami partnerskimi w ramach programu ERASMUS + wspófinansowanego przez Unię Europejską"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294162
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/D/23/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 42688,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Działu Współpracy Międzynarodowej do działalności w ramach programu Erasmus+.Przedmiot zamówienia w części nr I jest realizowany w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską - Nazwa projektu: „Mobilność edukacyjna w sektorze szkolnictwa wyższego między krajami programu i krajami partnerskimi w ramach programu ERASMUS + wspófinansowanego przez Unię Europejską”
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 28401,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów promocyjnych z logo Politechniki Opolskiej dla kandydatów na studia w Politechnice Opolskiej w roku Akademickim 2024/2025.4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 9922,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Kancelarii Rektorów oraz Akademickiego Biura Karier.4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 4364,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23708,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23708,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Promobay Brzoskowski Kamaj Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721268329
7.3.3) Ulica: Słowiańska
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-664
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROMOBAY BRZOSKOWSKI KAMAJ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PROMOBAY BRZOSKOWSKI KAMAJ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23708,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10265 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24750 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10265 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Promobay Brzoskowski Kamaj Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721268329
7.3.3) Ulica: Słowiańska
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-664
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROMOBAY BRZOSKOWSKI KAMAJ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PROMOBAY BRZOSKOWSKI KAMAJ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10265,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2788,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3246,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Podarowane.pl Biedrzycki Spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442247162
7.3.3) Ulica: Kasztanowa
7.3.4) Miejscowość: Rzeszotary
7.3.5) Kod pocztowy: 32-040
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PODAROWANE.PL BIEDRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PODAROWANE.PL BIEDRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3246,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- U/03/2025 Sukcesywne wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby sklepu Uniwersytetu Opolskiego
- ZP/01/2025 "SYSTEM ZAMKNIĘTY DO POBIERANIA KRWI PRÓŻNIOWY LUB ASPIRACYJNO-PRÓŻNIOWY"
- [D/1/TP/2025] Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń kiosków gastronomicznych w budynku głównym Stadionu Opolskiego.
- Wykonanie badań laboratoryjnych na zadaniach inwestycyjnych realizowanych na drogach wojewódzkich w 2025 r.
- Zakup i dostawa mięsa i wędlin na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Modernizacja pokrycia dachowego z płyt bitumicznych onduline na blachę trapezową z powłoką antykondensacyjną dla budynku stodoły, działka nr 441, obręb Goworowice, powiat nyski, woj. opolskie.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa organizacji jednodniowej konferencji poświęconej tematyce przeciwdziałania przemocy domowej
- Wykonanie wraz z dostawą do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej w Warszawie 22 rodzajów materiałów reklamowych
- U/03/2025 Sukcesywne wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby sklepu Uniwersytetu Opolskiego
- "Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w Urzędzie Gminy w Łososinie Dolnej w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i sukcesywna dostawa 600 wyprawek dla noworodków do Szpitala w Szczecinku Sp. z o.o.
- Zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Departamentu Korzystania i Informacji o Środowisku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.