Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00324204/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa i transport oleju napędowego ON do „ZDU – Komunalka Sp.z.o.o.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZDU - KOMUNALKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281502962
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wybudowanie 18
1.5.2.) Miejscowość: Biskupiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-340
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 564745037
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@zdukomunalka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdukomunalka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/zdu-komunalka-sp-z-o-o11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa i transport oleju napędowego ON do „ZDU – Komunalka Sp.z.o.o.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbc8cfe9-622b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00340898
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDU/5/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 235772,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Orientacyjne roczne zapotrzebowanie na dostawę paliwa:
a) olej napędowy (ON) ok. 50 000 litrów
II. Okres trwania umowy:
1. Umowa będzie zawarta na okres od daty podpisania umowy nie wcześniej niż od 01-01-2022 roku przez okres 12 miesięcy
2. Umowa ulega rozwiązaniu w przypadku wykorzystania całkowitej kwoty przeznaczonej na realizację zadania
III. Uwagi zamawiającego:
1. Paliwa będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać normy obowiązujące w Polsce zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 23 października 2015 roku, poz. 1680).
2 Cena jaką Zamawiający zapłaci za zakup paliwa, ustalona będzie na podstawie ilości rzeczywiście zatankowanego paliwa oraz ceny hurtowej 1 litra paliwa, wyświetlonej na stronie internetowej rafinerii (określonej przez Dostawcę w formularzu ofertowym), obowiązującej w dniu tankowania, obejmującą stałą marżę Dostawcy i pomniejszoną o określoną kwotę rabatu dla Zamawiającego wyrażonego w PLN.
3. Rozliczenie za faktycznie zakupione paliwo będzie się odbywać fakturą wystawioną w ciągu 14 dni od daty dostawy.
4. Paliwa będą zamawiane sukcesywnie w ilościach do całkowitej wartości umowy.
5. Wystawiona faktura musi zwierać informację o: ilości zakupionego paliwa, cenie hurtowej paliwa (we wskazanej rafinerii) w dniu dostawy, cenę paliwa po uwzględnieniu wszystkich rabatów dla Zamawiającego.
6. Paliwa będą zamawiane sukcesywnie. Dostawca dostarczy paliwo w ciągu 48h od daty złożenia zamówienia. Zamówienie będzie można składać w formie pisemnej, elektronicznej lub telefonicznej. W zamówieniu zostanie określona ilość paliwa w dostawie. Jednorazowa dostawa będzie w ilości: 2000 – 3500 litrów ON. Dostawy będą się odbywać nie częściej niż jeden raz na 2 tygodnie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00.
7. Cena paliwa zostanie ustalona na podstawie ceny hurtowej (we wskazanej rafinerii) w dniu dostarczenia paliwa do „ZDU – Komunalka Sp.z.o.o.”, ul. Wybudowanie 18, 13-340 Biskupiec.
8. Dostawca powinien dysponować pojazdem, który:
- wyposażony jest w możliwość ciśnieniowego podania paliwa;
- jest w stanie jednorazowo dostarczyć 3500 litrów paliwa;
- posiada legalizowany licznik przepływu paliwa.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zbadania paliwa w akredytowanym laboratorium.
10. W przypadku stwierdzenia, iż badana próbka paliwa nie spełnia norm, wszelkie koszty badania oraz szkody powstałe z powodu złej jakości paliwa ponosi Dostawca. W przypadku, gdy badana próbka paliwa będzie spełniać wszelkie normy, koszty za badanie próbki paliwa poniesie Zamawiający.
11. Dostawca zobowiązany będzie do przedstawienia na każde życzenie Zamawiającego dokumentów i świadectwa jakości dostarczanych paliw oraz aktualnej legalizacji licznika przepływu paliwa.
12. Dostawy paliwa będą się odbywały zgodnie z Ustawą (poz. 708) z dnia 9 marca 2017 r. o systemie monitorowania drogowego przewozu towarów”.
13. Miejsce dostawy paliwa: „ZDU – Komunalka Sp.z.o.o.”, ul. Wybudowanie 18, 13-340 Biskupiec.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający odmówił podpisania umowy ze względu na omyłkowe ustalenie miejscowości. Firma Stacja Paliw Marian Żuralski , ul. Warszawska 22, 11-200 Bartoszyce, która złożyła ofertę była przekonana że składa ofertę do Biskupca koło Olsztyna. Natomiast Zamawiający ma swoją siedzibę w Biskupcu Pomorskim (koło Iławy)SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267000,00 PLN
INNE PRZETARGI Z BISKUPCA
więcej: przetargi w Biskupcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych dla ZAZ Leonów w 2025 r.
- Dostarczanie paliw na potrzeby jednostek organizacyjnych Miasta Inowrocławia
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego, benzyny bezołowiowej i gazu LPG w 2025 roku do pojazdów i sprzętu Magurskiego Parku Narodowego
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych w systemie bezgotówkowym na potrzeby Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w 2025 r.
- Bezgotówkowy zakup paliwa dla potrzeb Zarządu Drogowego w Dąbrowie Tarnowskiej w 2025 roku
- Sukcesywny zakup paliw płynnych w systemie bezgotówkowym na potrzeby Gminnego Zakładu Komunalnego w Sianowie w 2025 r.
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.