Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00310741/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz uczniów i osób do szkół i placówek prowadzonych przez Gminę Bogdaniec w okresie 01/01/2022-30/06/2022r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bogdaniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966510
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 45
1.5.2.) Miejscowość: Bogdaniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-450
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bogdaniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bogdaniec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bogdaniec.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz uczniów i osób do szkół i placówek prowadzonych przez Gminę Bogdaniec w okresie 01/01/2022-30/06/2022r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70e584ce-55ee-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00340901
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001891/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Przewóz uczniów i osób do szkół i placówek prowadzonych przez Gminę Bogdaniec w okresie 01/01/2022-30/06/2022r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310741/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.09.2021.MGL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zadania jest "Przewóz uczniów i osób do szkół i placówek prowadzonych przez Gminę Bogdaniec w okresie 01/01/2022-30/06/2022r."
2. Zamówienie obejmuje następujące zadania:
A. Zadanie nr 1. dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Bogdaniec, realizowany w oparciu o komunikację regularną, na podstawie biletów miesięcznych w okresie od dnia 01 stycznia 2022 roku do dnia 30 czerwca 2022r. z wyłączeniem przerw w zajęciach dydaktyczno-wychowawczych: ferii, przerw świątecznych, i innych dni wolnych od zajęć (6 miesięcy)
B. Zadanie 2
- Dowóz (i odwóz) podopiecznych (ok. 25 osób w tym 2 osoby na wózkach inwalidzkich) do Środowiskowego Domu Samopomocy w Krzyszczynce na linii regularnej specjalnej, z miejscowości Łupowo-Jenin-Stanowice-Bogdaniec-Podjenin-Chwałowice-Włostów-Krzyszczynka.
- Dowóz realizowany od dnia 01 stycznia 2022 roku do dnia 30 czerwca 2022r.
z wyłączeniem przerw przerw świątecznych, i dni wolnych od zajęć (6miesiecy);
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239940,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239940,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239940,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Argos Agata Miłostan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992355587
7.3.3) Ulica: ul. J. Matejki 25/1
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "ARGOS" AGATA MIŁOSTAN
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "ARGOS" AGATA MIŁOSTAN
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239940,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa w celu utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wieluń w 2025 roku
- Dostawa materiałów kamiennych na cele bieżącego utrzymania nawierzchni nietrwałych na drogach gminnych na terenie Gminy Gorzyce w 2025 r.
- "Zagospodarowanie i odbiór komponentu budowlanego powstałego z popiołu"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- Usługa transportu sanitarnego dla WSS nr 4 w Bytomiu w zakresie transportu preparatów do żywienia pozajelitowego, płynów infuzyjnych oraz sprzętu medycznego
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.