eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków KujawskiZakup urządzeń komputerowych i oprogramowania.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup urządzeń komputerowych i oprogramowania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Piotrków Kujawski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościelna 1

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-230

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpos@piotrkowkujawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkowkujawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://piotrkowkujawski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup urządzeń komputerowych i oprogramowania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bad32e1-140e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00340965

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038697/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup urządzeń komputerowych i oprogramowania.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00275554

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2023.TC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7996,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Część I zamówienia - Zakup urządzeń komputerowych i oprogramowania.
Zamówienie realizowane w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” realizowanego z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.
Przedmiotem jest dostawa niżej wymienionych urządzeń:
- Dostawa laptopów –2 szt.
- Dostawa oprogramowania biurowego - 2 szt.
Szczegółowe minimalne parametry dostarczanego sprzętu oraz urządzeń przedstawia załącznik nr 5a do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawą wraz z transportem, montażem, instalacją z niezbędnymi elementami i konfiguracją oprogramowania systemowego sprzętu.
Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt wolny był od wad fizycznych i wad prawnych z minimalnym okresem gwarancji – 24 miesięcy. Dostarczane urządzenia i sprzęt musi być nowy ( nieużywany), Zamawiający nie dopuszcza dostawy urządzeń i sprzętu z ekspozycji i wystawowego.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia przedstawiają załączniki nr 5a, 5b do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia można opisać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny".
Jeżeli SWZ wskazywałyby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to zgodnie z art. 99 ust. 5 PZP Zamawiający dopuszcza każdorazowo zaoferowanie materiałów lub urządzeń lub rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte dokumentacji przetargowej, a w przypadku ich braku w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Posługiwanie się przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie każdorazowo produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W przypadku, gdy oferowane przez wykonawcę materiały lub urządzenia będą inne niż opisane w SWZ, obowiązek udowodnienia, że odpowiadają one wymaganiom, określonym przez Zamawiającego w dokumentacji, spoczywa na Wykonawcy.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca do oferty załączył formularz cenowy wraz z potwierdzeniem parametrów oferowanego sprzętu - zgodnie z załącznikiem nr 1a, 1b do SWZ (w zależności od tego na ile części składa ofertę).
3. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
30.20.00.00 – 1 - urządzenia komputerowe.
48.00.00.00 – 8 – pakiety oprogramowania i systemy informatyczne.

4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamówienie składa się z 2 części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dowolną ilość części wskazanych w SWZ ( od 1 do 2). Składając ofertę na poszczególną część trzeba wycenić wszystkie urządzenia lub sprzęt wymieniony przez Zamawiającego w poszczególnej części, nie można złożyć oferty na wybrane przez siebie urządzenia lub sprzęt ( oferta musi obejmować wszystkie urządzenia lub sprzęt w danej części).
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 3689,44 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Zakup urządzeń komputerowych i oprogramowania obejmującego swym zakresem niżej wymienione zadania:

b) Część II zamówienia - Zakup urządzeń wielofunkcyjnych.
Zamówienie realizowane w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” realizowanego z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.
Przedmiotem jest dostawa niżej wymienionych urządzeń:
- Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych – 2 szt.
Szczegółowe minimalne parametry dostarczanego sprzętu przedstawia załącznik nr 5b do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawą wraz z transportem, montażem, instalacją z niezbędnymi elementami i konfiguracją oprogramowania systemowego sprzętu.
Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt wolny był od wad fizycznych i wad prawnych z minimalnym okresem gwarancji – 24 miesięcy. Dostarczane urządzenia i sprzęt musi być nowy ( nieużywany), Zamawiający nie dopuszcza dostawy urządzeń i sprzętu z ekspozycji i wystawowego.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia przedstawiają załączniki nr 5a, 5b do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia można opisać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny".
Jeżeli SWZ wskazywałyby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to zgodnie z art. 99 ust. 5 PZP Zamawiający dopuszcza każdorazowo zaoferowanie materiałów lub urządzeń lub rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte dokumentacji przetargowej, a w przypadku ich braku w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Posługiwanie się przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie każdorazowo produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W przypadku, gdy oferowane przez wykonawcę materiały lub urządzenia będą inne niż opisane w SWZ, obowiązek udowodnienia, że odpowiadają one wymaganiom, określonym przez Zamawiającego w dokumentacji, spoczywa na Wykonawcy.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca do oferty załączył formularz cenowy wraz z potwierdzeniem parametrów oferowanego sprzętu - zgodnie z załącznikiem nr 1a, 1b do SWZ (w zależności od tego na ile części składa ofertę).
3. Wspólny Słownik Zamówień CPV:

42.96.20.00 – 7 - urządzenia drukujące i graficzne

4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamówienie składa się z 2 części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dowolną ilość części wskazanych w SWZ ( od 1 do 2). Składając ofertę na poszczególną część trzeba wycenić wszystkie urządzenia lub sprzęt wymieniony przez Zamawiającego w poszczególnej części, nie można złożyć oferty na wybrane przez siebie urządzenia lub sprzęt ( oferta musi obejmować wszystkie urządzenia lub sprzęt w danej części).
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.5.) Wartość części: 4307,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5997,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5997,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5997,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAS Tomasz Orlikowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 775 244 17 04

7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 12/83

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5997,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3539,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9766,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3539,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAS Tomasz Orlikowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 775 244 17 04

7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 12/83

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3539,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.