Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00308584/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji zarządcy stadionu miejskiego w Nasielsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NASIELSK
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Programów Strukturalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377899
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Elektronowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Nasielsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-190
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@nasielsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nasielsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nasielsk/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji zarządcy stadionu miejskiego w Nasielsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a81f7556-5912-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00340983
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308584/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.36.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie obiektem użyteczności publicznej Stadion Miejski w Nasielsku (m.in. budynki, budowle i urządzenia tworzące niniejszy kompleks) zgodnie z obowiązującym w tym zakresie przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2020 r., poz. 65 ze. zm.). z późn. zm.), w szczególności świadczenie przez Zarządcę w imieniu i na rzecz Zamawiającego usług polegających na kompleksowym zarządzaniu technicznym, eksploatacyjnym i operacyjnym Stadionem Miejskim w Nasielsku, podejmowanie decyzji i dokonywanie koniecznych czynności zmierzających do utrzymania nieruchomości w stanie niepogorszonym, zgodnie z przeznaczeniem, przy uwzględnieniu warunków zawartych w umowie, a w szczególności:
1) prowadzenie dokumentacji wymaganej przepisami prawa,
2) dokonywanie obowiązkowych przeglądów okresowych stanu technicznego oraz dokumentowania ich stosownymi wpisami do książki obiektu budowlanego,
3) podejmowanie wszelkich czynności, mających na celu opiekę, utrzymanie i ochronę nieruchomości, jak również przeciwdziałanie stratom, zniszczeniom i uszkodzeniom,
4) zorganizowanie w razie katastrofy np. budowlanej czy innego zdarzenia, doraźnej pomocy, zabezpieczenia terenu oraz zawiadomienie odpowiednich organów i Zamawiającego,
5) prawidłowego zabezpieczenia dostępu do nieruchomości,
6) całorocznego utrzymania nieruchomości w porządku i czystości w tym wywóz śmieci oraz usuwanie skutków opadów śniegu i gołoledzi,
7) regularnego i dostosowanego do charakteru obiektu dbania o nawierzchnię trawistą boisk, bieżni, trybun oraz pozostałego terenu nieruchomości w tym znajdujących się tam budynków,
8) wykonywania innych zadań związanych z utrzymaniem należytej estetyki i stanu technicznego nieruchomości wynikających z innych przepisów m.in. budowlanych, p.poż, bhp,
9) eksponowanie i zapewnienie przestrzegania zapisów Regulaminu Stadionu Miejskiego i innych instrukcji obowiązujący na tym terenie,
10) opracowywanie harmonogramów korzystania ze Stadionu Miejskiego z uwzględnieniem imprez masowych i niemasowych organizowanych przez Zamawiającego,
11) zapewnienie możliwości przeprowadzania rozgrywek sportowych, meczów i innych imprez wg wcześniej ustalonego harmonogramu,
12) kontrolę i weryfikowanie wszelkich dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym za usługi wykonane przez osoby trzecie,
13) przygotowanie i udostępnianie nieruchomości na imprezy organizowane przez Zamawiającego lub pod patronatem Zamawiającego oraz podległe mu jednostki organizacyjne.
14) udzielanie na każde żądanie Zamawiającego wyczerpujących informacji w sprawach związanych z funkcjonowaniem nieruchomości,
15) dokonywanie niezbędnych napraw i drobnych remontów wynikających z eksploatacji budynku, boisk i trybun do kwoty 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) miesięcznie;.
16) naprawy i konserwacji urządzeń i instalacji znajdujących się na terenie nieruchomości,
17) zabezpieczanie i naprawy pokrycia dachowego, czyszczenie rynien, udrażnianie rur spustowych,
18) wykonywanie wszelkich innych czynności nie wymienionych z nazwy, a wchodzących w zakres zarządzania oraz tych czynności nie wymienionych z nawy, które szczegółowo określi umowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 478800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 478800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 478800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EM-TYM BUD Marek Prusinowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 568 140 09 14
7.3.3) Ulica: Ul. Sportowa 10 A m 1
7.3.4) Miejscowość: Nasielsk
7.3.5) Kod pocztowy: 05-190
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 478800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI NASIELSK
- Budowa zespołu garaży zlokalizowanych w dwóch budynkach na osiedlu Płońska 24 w Nasielsku.
- Przebudowa ul. Chrobrego w Nasielsku
więcej: przetargi NASIELSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pielęgnacja murawy stadionu w Biskupcu.
- Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Bazarowej oraz targowiskiem wiejskim przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w Sulęcinie
- Modernizacja kompleksu Orlik 2012 przy Liceum Ogólnokształcącym im. Jana Bażyńskiego w Ostródzie
- Instytucja kultury Gminy Klukowo - replika średniowiecznej siedziby rycerskiej w Gródku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.