Ogłoszenie z dnia 2022-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00271838/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych i z placówek oświatowych na terenie gminy Pruszcz Gdański wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pruszcz Gdański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674931
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zakątek 1
1.5.2.) Miejscowość: Juszkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pruszczgdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6406961.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych i z placówek oświatowych na terenie gminy Pruszcz Gdański wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b725733-08c1-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340984
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021974/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Dowóz i odwozu dzieci i młodzieży do placówek oświatowych i z placówek oświatowych na terenie Gminy Pruszcz Gdański wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2022/2023.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00271838/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.28.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 631438,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja transportu w zakresie transportu dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Pruszcz Gdański wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2022/2023. Zamówienie dotyczące Części nr 1 obejmuje dowóz dzieci do szkoły w Wiślince:a) dwa kursy dowozu i dwa odwozu według ustalonego rozkładu jazdy;
b) łączna dzienna długość tras 26 km
c) szacowana i jednocześnie maksymalna łączna długość przejazdów w okresie trwania umowy w zakresie podstawowym wynosi 4 836 km,
d) minimalna liczba pojazdów niezbędna do realizacji zamówienia: 1 (jeden)
2. Dowożenie będzie realizowane w dniach od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, przerw świątecznych i ferii zimowych. Wszystkie dowozy uczniów muszą być realizowane do danej szkoły, a odwozy uczniów po zajęciach lekcyjnych spod danej szkoły.
3. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej "SWZ") w opisie przedmiotu zamówienia , stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ, oraz w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które stanowią załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 96720 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja transportu w zakresie transportu dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Pruszcz Gdański wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2022/2023. Zamówienie dotyczące części nr 2 obejmuje dowóz dzieci do szkoły w Wojanowie, Straszynie, Rotmance oraz Przejazdowie:a) dwa kursy dowozu i dwa odwozu według ustalonego rozkładu jazdy do szkoły w Wojanowie
b) cztery kursy dowozu i pięć odwozu od poniedziałku do czwartku oraz cztery kursy dowozu i cztery odwozu w piątki - według ustalonego rozkładu jazdy do szkoły w Rotmance i Starszynie
c) jeden dowóz i odwóz według ustalonego rozkładu jazdy do szkoły w Przejazdowie
d) łączna średnia dzienna długość tras 148,32 km, uzależniona jest od ilości kursów.
e) szacowana i jednocześnie maksymalna łączna długość przejazdów w okresie trwania umowy w zakresie podstawowym wynosi 27 594 km,
f) minimalna liczba pojazdów niezbędna do realizacji zamówienia: 3 (trzy)
2. Dowożenie będzie realizowane w dniach od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, przerw świątecznych i ferii zimowych. Wszystkie dowozy uczniów muszą być realizowane do danej szkoły, a odwozy uczniów po zajęciach lekcyjnych spod danej szkoły.
3. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej "SWZ") w opisie przedmiotu zamówienia , stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ, oraz w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które stanowią załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 534718,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154413,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154413,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WAN-BUS SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291832876
7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-825
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154413,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349891,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 474340,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349891,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Publiczny Transport Zarobkowy Adam Merchel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5931872242
7.3.4) Miejscowość: Łęgowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-031
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349891,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI JUSZKOWO
więcej: przetargi JUSZKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie organizacji transportu dla osób niepełnosprawnych z terenu gminy Barczewo do Środowiskowego Domu Samopomocy oraz na Warsztaty Terapii Zajęciowej
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych spełniających obowiązek szkolny zamieszkałych na terenie Gminy Dukla z domu do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczym w Rymanowie oraz z Ośrodka do domu
- "Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 4 w Łęcznej w okresie od 02 stycznia 2025 roku do 26 czerwca 2025 roku"
- "Usługa cateringu dla oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi im. Twórców Polskiej Miedzi w Jędrzychowie"
- Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów niepełnosprawnych z Gminy Bystrzyca Kłodzka do placówek oświatowych w 2025 r.
- Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Suszcu oraz uczniów niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych w 2025 roku
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.