Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00272124/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw ciekłych do samochodów służbowych Szpitala Powiatowego w Zakopanem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL POWIATOWY IM. DR TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO W ZAKOPANEM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311510
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kamieniec 10
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 182015351
1.5.8.) Numer faksu: +48 182015351
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital-zakopane.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-zakopane.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpital-zakopane.ezamawiajacy.pl/pn/szpital-zakopane/demand/154010/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw ciekłych do samochodów służbowych Szpitala Powiatowego w Zakopanem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dde6544b-f1b8-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341010
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071852/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa paliw ciekłych do samochodów służbowych Szpitala Powiatowego w Zakopanem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00272124
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/10/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 341918,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie wykonywał na rzecz Zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnej dostawie – tankowanie do zbiornika pojazdów służbowych Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem paliw ciekłych, realizowanych w stacji paliw Wykonawcy w obrocie bezgotówkowym zgodnie z potrzebami Zamawiającego w okresie 24 miesięcy licząc od daty podpisania umowy, wg zestawienia przedstawionego poniżej.
2. Dostawa paliw ciekłych przez cały okres trwania umowy, o których mowa powyżej obejmuje:
1) Benzyna bezołowiowa 95 oktanów (PB95) – w szacunkowej ilości ok. 2 000 litrów,
2) Olej napędowy (ON) – w szacunkowej ilości ok. 60 000 litrów.
3. Zamawiający zastrzega, że oferowane paliwa płynne muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (j.t. Dz. U. z 2023 roku, poz. 1314), ponad to w szczególności:
1) W zakresie paliw określonych w punkcie 5.2.1) SWZ – wymagania aktualnej normy PN-EN 228+A1:2017-06+Ap1:2017-11 „Paliwa do pojazdów samochodowych. Benzyna bezołowiowa. Wymagania i metody badań”,
2) W zakresie paliw określonych w punkcie 5.2.2) SWZ – wymagania aktualnej normy PN-EN 590:2022-08 „Paliwa do pojazdów samochodowych. Oleje napędowe. Wymagania i metody badań”.
4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
5. Zamawiający zastrzega, że stacja paliw, w której będzie dokonywane bezgotówkowe tankowanie pojazdów służbowych Szpitala Powiatowego w Zakopanem musi znajdować się na terenie miasta Zakopane oraz musi pracować we wszystkie dni tygodnia i święta w godzinach minimum od 7:00 do 19:00.
6. Zamawiający zastrzega, że realizacji dostaw paliw będących przedmiotem niniejszego postępowania będzie się w szczególności odbywać wg następujących zasad:
1) Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych paliw. Wykonawca składając ofertę przetargową zaoferuje Zamawiającemu stały upust/rabat liczony od każdego litra zakupionego paliwa, tj. od cen obowiązujących w dniu zakupu (tankowania do zbiornika) paliw na stacji, udzielony rabat/upust będzie niezmienny przez cały czas trwania umowy.
2) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane 2 razy w miesiącu na podstawie zbiorczych faktur VAT wystawianych w terminie do siedmiu dni po zakończeniu każdego z okresów rozliczeniowych. Ustala się następujące okresy rozliczeniowe: od 1-go do 15 dnia miesiąca i od 16-tego dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca. Wykonawca wystawi faktury, liczone w cenach detalicznych obowiązujących w dniu tankowania paliw na Stacji Paliw, pomniejszone o zaoferowany stały rabat/upust.
7. Wykonawca w terminie 7 dni roboczych od podpisania umowy i złożenia stosownego wniosku wyda Zamawiającemu 14 kart wystawionych na Szpital Powiatowy w Zakopanem, a przypisanych do konkretnych pojazdów, których szczegółowy wykaz został określony poniżej w punkcie 8 poniżej, wg następującego cennika:
1) 0 zł netto za kartę nową,
2) 0 zł netto za kartę dodatkową wydawaną w trakcie realizacji umowy,
3) 10 zł netto za kartę wymienną (na skutek zagubienia, kradzieży, zmiany dotychczasowych danych etc.).
Wykonawca zapewni ważność kart w całym okresie obowiązywania umowy. Ponadto Wykonawca zapewni potwierdzenie dokonania każdorazowej transakcji przy użyciu kart bezgotówkowego tankowania w formie wydruku (dowód sprzedaży) bezpośrednio na stacji paliw. Wykonawca jest uprawniony przy każdej transakcji dokonywanej przy użyciu karty bezgotówkowego tankowania do weryfikacji karty oraz nr rejestracyjnego pojazdu. Każda transakcja bezgotówkowa zostanie zarejestrowana z dokładnym podaniem numeru transakcji bezgotówkowej, daty, miejsca, wartości i ilości zakupionego asortymentu. Zestawienie zbiorcze, o którym mowa powyżej będzie załącznikiem do faktury, które w szczególności powinno zawierać rozliczenie każdorazowej transakcji dokonanej przez Zamawiającego w danym okresie rozliczeniowym tj.: miejsce, datę i godzinę transakcji, nazwę produktu, cenę jednostkową, ilość pobranego asortymentu i całkowitą wartość transakcji (brutto i netto). Zamawiający zastrzega, że Ilość kart w trakcie trwania umowy może ulec zmianie zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.
8. Pojazdy służbowe Zamawiającego uprawnione do bezgotówkowego tankowania to:
1) Volkswagen Crafter – Ambulans – Nr rej. KTT JV99
2) Volkswagen Transporter – Ambulans – Nr rej. KTT JY99
3) Volkswagen Transporter – Ambulans – Nr rej. KTT 99PJ,
4) Volkswagen Transporter – Ambulans – Nr rej. KTT 99VN,
5) Volkswagen Transporter– Ambulans – Nr rej. KTT 5E99,
6) Volkswagen Transporter – Ambulans – Nr rej. KTT 6E99,
7) Volkswagen Transporter – Ambulans – Nr rej. KTT HH99,
8) Volkswagen Transporter – Ambulans – Nr rej. KTT HJ99
9) MAN – Ambulans – Nr rej. KTT HK99,
10) Fiat Ducato – Ambulans – Nr rej. KTT 9J99,
11) Skoda Karoq – Nr rej. KTT PS34,
12) Skoda Fabia – Nr rej. KTT 99XS,
13) Renault Kangoo Van – Nr rej. KTT NX99,
14) Urządzenia mechaniczne – kosiarki, odśnieżarki.
9. Zamawiający informuje, że podana powyżej w punkcie 2 powyżej ilość poszczególnych paliw będących przedmiotem niniejszego postępowania jest wielkością wyliczoną w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy mogą ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż o 20 %, w zależności od rzeczywistych potrzeb zamawiającego.
10. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, która stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 418900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 418900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORLEN Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 610188201
7.3.3) Ulica: Chemików 7
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-411
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 418900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Heleny Marusarzówny w Zakopanem
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E dla Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Zakopanem
- dostawa skuterów śnieżnych na potrzeby GOPR
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności : pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, warzywa, owoce i mrożonki na potrzeby szpitala
- Wyposażenie stacji bazowej programu Zintegrowanego Monitoringu Środowiska Przyrodniczego (ZMŚP) - PONOWIONE
- Świadczenie usługi polegającej na udostępnianiu Zamawiającemu - na okres obowiązywania umowy - oprogramowania komputerowego do prowadzenia wielokanałowej sprzedaży biletów wstępu
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowy zakup oleju napędowego i benzyny Pb-95 do pojazdów i sprzętu silnikowego w 2025 r.
- Bezgotówkowe tankowanie pojazdów Miejskiego Zakładu Komunikacji w Łowiczu w 2025 roku.
- Dostawa paliw silnikowych na potrzeby Gminy Chrostkowo
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- "Dostawa oleju napędowego na potrzeby BiomTrans Sp. z o.o. w 2025 roku"
- Dostawa oleju napędowego o symbolu PN-EN 590 W na rok 2025
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.