Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00191470/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ulicy Łąkowej w miejscowości Siekierki Wielkie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kostrzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-025
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 8178 565
1.5.8.) Numer faksu: +48 61 8178 191
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kostrzyn.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9be5980a-cc02-11ee-a84d-d63fc4d19e651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ulicy Łąkowej w miejscowości Siekierki Wielkie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9be5980a-cc02-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341061
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00191470
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.1.5.2024.IN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót dla budowy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ulicy Łąkowej (droga gminna) w m. Siekierki Wielkie, gmina Kostrzyn. Sposób zaprojektowania i wykonania sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Łąkowej powinien umożliwiać w przyszłości rozbudowanie zlewni i odbieranie ścieków z przyłączenia kolejnych ulic wewnętrznych (działki drogowe, prywatne) nie będących własnością Gminy Kostrzyn, to jest: ul. Sadowniczej, Rumiankowej, Bławatkowej, Gruszkowej, Brzoskwiniowej, Śliwkowej, Orzechowej, Jabłoniowej.
2. W ramach robót budowlanych zrealizowana zostanie budowa i oddanie do użytkowania sieci kanalizacji ścieków komunalnych wraz z przyłączami kanalizacyjnymi do granicy prywatnych działek w ulicy Łąkowej w miejscowości Siekierki Wielkie, gmina Kostrzyn. Projektowana i zrealizowana sieć kanalizacji będzie włączona do nowobudowanej sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Łąkowej (na wysokości działki nr geod. 206/17) w miejscowości Siekierki Wielkie.
3. Należy zaprojektować i wykonać sieć kanalizacji ścieków sanitarnych na odcinku ok. 700m÷800m, o średnicy co najmniej DN250 z wykonaniem studni rewizyjnych betonowych o średnicy fi 1000 co 50 metrów i włączeniem do nowobudowanego rurociągu kanalizacyjnego w ulicy Łąkowej w m. Siekierki Wielkie (na wysokości dz. nr geod. 206/17). W celu odbioru ścieków z prywatnych posesji zlokalizowanych bezpośrednio przy ulicy Łąkowej należy zaprojektować i wybudować przyłącza kanalizacyjne od sieci kanalizacyjnej do granicy ww. posesji.
Wszystkie roboty należy wykonać metodą wykopu otwartego.
Projektant winien wykonać bilans ścieków, przeanalizować układ odbioru ścieków dla poszczególnych, istniejących tłoczni i przepompowni oraz przepustowość istniejących rurociągów.
Projektant na podstawie bilansu ścieków z obszaru objętego projektem przeanalizuje czy istnieje konieczność wybudowania lokalnej tłoczni ścieków i rurociągu tłocznego oraz dobierze jej odpowiednie parametry. W przypadku konieczności zaprojektowania tłoczni ścieków do obowiązków wykonawcy należeć będzie uzyskanie warunków przyłączenia do sieci energetycznej i wykonanie przyłącza energetycznego. Teren tłoczni powinien być utwardzony kostką brukową, wygrodzony ogrodzeniem panelowym z furtką wejściową i bramą dwuskrzydłową co najmniej 4m. Ogrodzenie o wysokości min. 1,8m., szerokość paneli 2,5m, na podmurówce. Teren powinien być wyposażony w oświetlenie – lampa uliczna załączająca się automatycznie (czujnik zmierzchowy).
4. Zakres zasadniczych usług i robót budowlanych przewidzianych do wykonania:
1) sporządzenie koncepcji budowy sieci kanalizacyjnej,
2) sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz z pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem robót,
3) obsługa geodezyjna w tym pozyskanie mapy do celów projektowych,
4) budowa sieci kanalizacyjnej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi do granicy nieruchomości zlokalizowanych bezpośrednio przy ulicy Łąkowej,
5) przeprowadzenie wymaganych prób i badań, w tym inspekcji kamerą, a w przypadku rurociągu tłocznego próby szczelności oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanej sieci kanalizacyjnej do użytkowania,
6) w przypadku konieczności zaprojektowania i wykonania tłoczni ścieków do obowiązków wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie niezbędnych badań i rozruchu tłoczni,
7) inwentaryzacja powykonawcza,
8) nadzór autorski projektanta, nadzór kierownika budowy oraz nadzór archeologiczny jeśli taki będzie wymagany,
9) wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Roboty objęte zamówieniem opisanym w PFU należy zaprojektować i wykonać w szczególności w oparciu o:
a) wymogi prawa polskiego i Unii Europejskiej
b) wytyczne techniczne do projektowania i realizacji sieci kanalizacyjnych,
c) wymagania Zamawiającego i wzajemne ustalenia.
6. Zakres zamówienia w zakresie dokumentacji projektowej:
a) przed rozpoczęciem prac projektowych Wykonawca na własny koszt uzyska wszelkie opinie, uzgodnienia i decyzje, niezbędne do uzyskania dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia robót budowlanych,
b) wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym dokumentację projektową,
c) do zadań Wykonawcy należeć będzie także uzyskanie dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7. Dokumentację projektową należy sporządzić zgodnie z następującymi aktami prawnymi:
a) Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2022 poz. 1679),
b) Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2021 poz.2454),
c) Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2021 poz. 2458),
d) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. 2003 Nr 120 poz. 1126).
8. Przedmiot zamówienia należy wykonać własnym nakładem i z materiałów własnych, zgodnie z uzgodnieniami, technologią wskazaną w opisie, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami oraz PFU.
9. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji inwestycji określają oprócz niniejszej SWZ następujące dokumenty:
1) Program Funkcjonalno-Użytkowy „PFU” (zał. nr 11 do SWZ),
2) Projektowane postanowienia umowy (zał. nr 2 do SWZ),
3) Oferta Wykonawcy wraz z załącznikami,
4) Wyjaśnienia do SWZ (jeżeli dotyczy)
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Rozdziale IV do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1946782,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2791146,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1946782,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "BUD-AN" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 301998050
7.3.3) Ulica: Piekarska 5/4
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1946782,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KOSTRZYN
więcej: przetargi KOSTRZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych na terenie gm. Kostrzyn wraz z budową zintegrowanego węzła przesiadkowego Gułtowy w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.