Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00276441/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeglądy urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic w obiektach policji na terenie województwa małopolskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://malopolska-policja.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeglądy urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic w obiektach policji na terenie województwa małopolskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8ab78d1-4924-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341074
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005906/28/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.11 Przeglądy urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic w obiektach policji na terenie województwa małopolskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276441/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.94.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 239172,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Przeglądy i utrzymanie systemów sygnalizacji pożaru i systemów oddymiania klatek schodowych.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są 1) usługi związane z konserwacją, serwisem bieżącym oraz naprawami elektronicznych systemów oddymiania oraz elektronicznych systemów sygnalizacji pożaru.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wykonywanych przeglądów konserwacyjnych, ich terminów, ilości oraz ewentualnych napraw wraz z wymaganiami dotyczącymi prowadzenia dokumentacji z wykonanych prac zawiera załącznik nr 2 i 3 do SWZ.
3. UWAGA! Zamawiający wymaga, aby w przypadku wykonywania usług konserwacji na urządzeniach objętych gwarancją producenta, Wykonawca wykonywał przedmiotowe usługi w sposób, który nie spowoduje utraty bądź ograniczenia gwarancji udzielonej przez producenta danego urządzenia.
4. Zestawienie obiektów z ich lokalizacją wraz z wykazem zawierającym typ i ilości elementów składowych systemów przeciwpożarowych.
5. Wykonawca udzieli:
minimum 12 miesięcy gwarancji na wykonane usługi;
minimum 12 miesięcy gwarancji na urządzenia, produkty i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50413000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury kontrolnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
51700000-9 - Usługi instalowania sprzętu przeciwpożarowego
75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej
4.5.5.) Wartość części: 183544,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 Przeglądy i utrzymanie systemów detekcji gazów.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są 2) usługi związane z konserwacją, serwisem bieżącym oraz naprawami elektronicznych systemów wykrywania gazu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wykonywanych przeglądów konserwacyjnych, ich terminów, ilości oraz ewentualnych napraw wraz z wymaganiami dotyczącymi prowadzenia dokumentacji z wykonanych prac zawiera załącznik nr 2 i 3 do SWZ.
3. UWAGA! Zamawiający wymaga, aby w przypadku wykonywania usług konserwacji na urządzeniach objętych gwarancją producenta, Wykonawca wykonywał przedmiotowe usługi w sposób, który nie spowoduje utraty bądź ograniczenia gwarancji udzielonej przez producenta danego urządzenia.
4. Zestawienie obiektów z ich lokalizacją wraz z wykazem zawierającym typ i ilości elementów składowych systemów przeciwpożarowych.
5. Wykonawca udzieli:
minimum 12 miesięcy gwarancji na wykonane usługi;
minimum 12 miesięcy gwarancji na urządzenia, produkty i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50413100-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń do wykrywania gazu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50413000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury kontrolnej
50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej
4.5.5.) Wartość części: 55628,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przekroczyła środki finansowe które zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 485111,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 485111,17 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64206,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64206,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64206,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU SUPOBER Bernard Pieróg
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350279175
7.3.3) Ulica: Kapelanka 11
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-347
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64206,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w roku 2025 przez okres 6 miesięcy
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego w ilości 50.000 litrów dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi dostępu do podręczników w wersji online w 2025 roku dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie
- Usługa przeprowadzenia Pakietu szkoleń z języka programowania R dla pracowników AGH Środowiska w ramach projektu KOMPAS AGH - DE-dzp.272-638/24
- Podkłady w rolkach i naczynia jednorazowe z pulpy
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie przeglądów okresowych, konserwacji urządzeń i instalacji branży teletechnicznej w budynku Transportowego Dozoru Technicznego w Warszawie
- Wykonanie przeglądów stanu technicznego instalacji oraz urządzeń zainstalowanych w budynkach i obiektach budowlanych administrowanych przez Rejony i Oddział GDDKiA w Rzeszowie z podziałem na 4 części
- Świadczenie całodobowej usługi pogotowia technicznego na nieruchomościach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy Radzionków administrowanych przez Urząd Miasta Radzionków
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj - wybuduj w zakresie adaptacji i modernizacji bunkra pod instalację i montaż akceleratora liniowego
- Konserwacja, drobne naprawy i prace remontowe w ramach bieżącego utrzymania budynków zarządzanych przez TTBS Sp. z o.o. oraz sprawowanie pogotowia w zakresie usuwania awarii w 2025 roku
- Utrzymanie stałych urządzeń gaśniczych w Centrum Zarządzania i Sterowania Ruchem TRISTAR w Gdyni.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury kontrolnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.